Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

MA-oppgave om medietillit og samfunnssyn - HJELP:)

NYTT TEMA
R_E_R
R_E_RInnlegg: 4
08.10.19 12:16

Kjære alle ivrige samfunnsdebattanter og engasjerte medborgere:)

I disse dager skriver jeg en masteroppgave i Journalistikk, og gjennomfører i den forbindelse en spørreundersøkelse. Med begrensede ressurser er det ikke bare-bare å få engasjert store statistikkbyråer til å samle inn svar for seg. Jeg innser derfor at det ikke finnes noen bedre plass i verden å be om hjelp enn akkurat her – blant endeløse interessante meninger og innspill, og divergerende løsninger på alle verdens store og små temaer og dilemmaer..

Jeg setter uendelig pris på det dersom noen her på forumet ønsker å delta, og eventuelt skulle ha tid og mulighet til å sette av 10-15 minutter til det..

Trykk HER for å komme til undersøkelsen!

Undersøkelsen er åpen for alle og er helt anonym. Alle responser bidrar til medieforskning.

NB: Til alle dere som eventuelt måtte oppleve denne forespørselen som et spam-lignende irritasjonsmoment, så er jeg dypt og inderlig lei for det – i så fall vennligst bare ignorer den fullstendig, og gå tilbake til den interessante debatten jeg eventuelt avbrøt…

På forhånd, tusen hjertelig takk (..eller beklager avbrytelsen.. - alt ettersom..)

(Innlegget ble redigert 08.10.19 12:23)

Klikk for å gå tilbake til toppen