Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kor tåpeleg og tendensiøs kan norsk medis vere?

NYTT TEMA
roheg
rohegInnlegg: 3521
10.10.19 19:52

"Krever stans i Tyrkia-offensiv

De europeiske medlemslandene i FNs sikkerhetsråd krever at Tyrkia stanser offensiven i Nord-Syria, melder nyhetsbyrået AFP.

I tillegg til Storbritannia og Frankrike er Belgia, Tyskland og Polen medlemmer i sikkerhetsrådet." NTB.

FNs sikkerhetsråd

Kva gjorde dei andre?

La nokon ned veto?

Vedtak i sikkerhetsrådet er bindande. Kvifor kan ikkje "journalistane" frå kommunisthøgskulen i Volda opplyse det norske folk om fakta?

Vart dette vedtatt?

Kva er agendaen med å unnlate faktum?

(Innlegget ble redigert 10.10.19 19:53)

Karten67
Karten67Innlegg: 6031
11.10.19 17:07
roheg: "Krever stans i Tyrkia-offensiv De europeiske medlemslandene i FNs sikkerhetsråd krever at Tyrkia stanser offensiven i Nord-Syria, melder nyhetsbyrået AFP. I tillegg til Storbritannia og Frankrike er Belgia, Tyskland og Polen medlemmer i sikkerhetsrådet." NTB. FNs sikkerhetsråd Kva gjorde dei andre? La nokon ned veto? Vedtak i sikkerhetsrådet er bindande. Kvifor kan ikkje "journalistane" frå kommunisthøgskulen i Volda opplyse det norske folk om fakta? Vart dette vedtatt? Kva er agendaen med å unnlate faktum?

EU politikerne sitter rolig i båten, for Erdogan har truet EU om og sende million-vis av flyktninger.

EU har betalt milliard beløp til Erdogan for og oppholde flyktninger i Tyrkia, skal se at Tyrkia snart ber om mer penger. Konkursboet EU kommer villig til og betale ut.

Og FN hva kan de gjøre?, de er jo snart konk, de har snart ikke råd og holde møter med dertil luksuriøse hoteller med bevertning.

Guterres warns UN may not have money to pay staff next month

(Innlegget ble redigert 11.10.19 17:07)

karichristoffersen55
karichristoffersen55Innlegg: 910
12.10.19 00:37

Jeg synes også det er mye merkelig i media også mye NRK . Ikke sjelden jeg spør meg selv om dette er fake news. Men tenker jo også at nye generasjoner journalister og reportere kommer til og NRK vil sikkert utvikle seg videre i fremtida. Selv bruker jeg media på en annen måte en tidligere. Mye fordi vi har ikke alle råd til å henge med på karusellen i alt og fordi jeg ettersom årene er gått føler mye mer behov for mere stillhet og er mer var for eksponering av høye lyder og støy.

Mrsa2
Mrsa2Innlegg: 7909
13.10.19 15:21
roheg: Krever stans i Tyrkia-offensiv De europeiske medlemslandene i FNs sikkerhetsråd krever at Tyrkia stanser offensiven i Nord-Syria, melder nyhetsbyrået AFP. I tillegg til Storbritannia og Frankrike er Belgia, Tyskland og Polen medlemmer i sikkerhetsrådet." NTB. FNs sikkerhetsråd Kva gjorde dei andre? La nokon ned veto? Vedtak i sikkerhetsrådet er bindande. Kvifor kan ikkje "journalistane" frå kommunisthøgskulen i Volda opplyse det norske folk om fakta? Vart dette vedtatt? Kva er agendaen med å unnlate faktum?

Det står i linken din at dei ikkje fekk med seg dei andre landa på ein uttalelse. Så då blir det dei 5 europiske landa mot dei 10 andre landa. Noko som betyr at det ikkje er gjort noko vedtak. 

roheg
rohegInnlegg: 3521
15.10.19 16:38
Mrsa2: Det står i linken din at dei ikkje fekk med seg dei andre landa på ein uttalelse. Så då blir det dei 5 europiske landa mot dei 10 andre landa. Noko som betyr at det ikkje er gjort noko vedtak.

Akkurat.

Kvifor ikkje skrive som overskrift at ingen vedtak er gjordt?

Kvifor kan ikkje desse "journalistane" føre journal over det som skjer?

Kvifor framheve ønskene til enkeltland (i det her tilfellet) om stans frå islamisten erdogan sine angrep på den kommunistiske YPG militsen?

Spørsmålet er agendaen med å la vere å føre journal når du er "journalist"

Mrsa2
Mrsa2Innlegg: 7909
16.10.19 17:16

Ein kan no ikkje ha heile artikkelen i overskrifta. Folk må lære seg å gå inn i artiklane å lese kva som står der. 

karichristoffersen55
16.10.19 21:17

Media har mindre og mindre kredibilitet blant folk i dag tror jeg slik alt har tatt form. Man tar mere lett på det.

perchri
perchriInnlegg: 10199
19.10.19 19:18
Karten67: EU politikerne sitter rolig i båten, for Erdogan har truet EU om og sende million-vis av flyktninger.

...og vi sitter der da, som vanlig?  Kanskje om ikke i ordet rette forstand, begynne å bygge en mur rundt europa....

Føre var en etter...etter ett eller annet... fanken...ble brukt mye i forrige århundre...

Karten67
Karten67Innlegg: 6031
19.10.19 19:49
perchri: Føre var en etter...etter ett eller annet... fanken...ble brukt mye i forrige århundre.

Usammenhengende dette, hva er greia? 

karichristoffersen55
27.10.19 15:59

Vi har alle våre feil og mangler tror jeg . Bruker alle former for  media mindre og mindre  sjøl. Hvorfor vet jeg ikke helt. Prøver å spare inne på hva jeg kan eller der det smerter minst kanskje. Igrunnen ikke interessert i så dype personlighetsdykk.

(Innlegget ble redigert 27.10.19 16:01)

Klikk for å gå tilbake til toppen