Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva får jeg på TV2 Sumo?

NYTT TEMA
Eivinder

Eivinder
12.11.20 23:12

Jeg ser på de ulike TV2 Sumo-pakkene. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg får på de ulike pakkene, for jeg syns TV2 er litt uklare her.

Hvis jeg velger pakka som heter "Film og serier", får jeg da tilgang til alt unntatt sport? Det står "et stort utvalg" av serier - Betyr ikke det alt?

LaGoeba

LaGoeba
12.11.20 23:19
Eivinder: Hvis jeg velger pakka som heter "Film og serier", får jeg da tilgang til alt unntatt sport? Det står "et stort utvalg" av serier - Betyr ikke det alt?

Jo, da får du tilgang til alt av serier og film. 

"Et stort utvalg" er bare en beskrivelse av katalogen. 

Oslogg123

Oslogg123
28.11.20 10:14

Hvorfor velge Sumo liksom? TV2-søpla havner på kanalen før eller siden allikevel. Skal man abonnere på en streamingtjeneste så er det jo ikke Sumo man går for. 

Eivinder

Eivinder
20.12.20 15:43
Oslogg123: Hvorfor velge Sumo liksom? TV2-søpla havner på kanalen før eller siden allikevel. Skal man abonnere på en streamingtjeneste så er det jo ikke Sumo man går for.

Siden du spør: Jeg har ikke noe som helst via vanlig TV, ettersom borettslaget jeg bor i sverger til Telenor, som har fucka opp alt som er med dette "T-Wee". Pakket bort alt utstyret og bruker bare nett.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg