Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Palestinerne ønsket å drepe sivile

NYTT TEMA
Kippah

Kippah
14.10.20 13:16
IndocteCollectio: Da kan du sikkert finne sitater på dette.

Betyr det at du er uenig at blokaden av Gaza omtales som Israel sin blokade av Gaza? Jeg gidder jo ikke finne frem sitater på dette dersom du er enig med meg :-)

IndocteCollectio

IndocteCollectio
14.10.20 13:24
Kippah: Betyr det

Det betyr at jeg venter på at du kan finne sitater på dine påstander, ikke noe annet. Kommer de, eller var det nok en løgn du kom med?

Kippah

Kippah
19.10.20 19:24

mo6!

Kan du huske om noen har kalt blokaden av Gaza for Israels blokade? Kan du huske om du noen gang har lagt skylda på Egypt? Kan du?

Man undres..

helge_

helge_
22.10.20 19:07
IndocteCollectio: The Israeli government asserted that each of the four attacks was on a legitimate military target but provided no specific information to support its claims. After examining the attack sites and interviewing witnesses, Human Rights Watch found no indications that these targets were valid military objectives.
“Just because Israel says a journalist was a fighter or a TV station was a command center does not make it so,” said Sarah Leah Whitson, Middle East director at Human Rights Watch. “Journalists who praise Hamas and TV stations that applaud attacks on Israel may be propagandists, but that does not make them legitimate targets under the laws of war.”
Altså, at IDF kaller sivile for militær mål gjør de ikke til militære.

På samme viset som om Palestinere som utgir seg for journalister ikke nødvendigvik ikke deltar i strid? Du vet at Palestinske barn deltar i strid eller?

IndocteCollectio

IndocteCollectio
22.10.20 19:17

Helge: Så du innrømmer at Idf driver med målrettede drap på sivile, barn og journalister? Fordømmer du dette? Jeg har null problem med å fordømme at Hamas bruker barn i krig.

helge_

helge_
22.10.20 19:45
IndocteCollectio: Helge: Så du innrømmer at Idf driver med målrettede drap på sivile, barn og journalister? Fordømmer du dette? Jeg har null problem med å fordømme at Hamas bruker barn i krig

Du mener kanskje at journalister og barn som deltar i strid er sivile?

IndocteCollectio

IndocteCollectio
22.10.20 20:02

Helge, ikke noe svar og ikke noe fordømmelse, ja ja, da støtter du vel drap på barn fra før din side , eller?

Kippah

Kippah
26.10.20 10:28
IndocteCollectio: Helge, ikke noe svar og ikke noe fordømmelse, ja ja, da støtter du vel drap på barn fra før din side , eller?

Nå tror jeg ikke noen støtter drap på barn, men spørsmålet Helge stilte var vel rettet mot bruken av barn i krig.

Du mener kanskje at journalister og barn som deltar i strid er sivile?

IndocteCollectio

IndocteCollectio
26.10.20 12:02

Kippah: Hvorfor skulle jeg mene det? Har jeg noensinne uttrykt noe slikt? Men fordømmer du IDF sine målrettede drap på sivile, barn og journalister? Ja eller nei.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg