Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nytt tap for palestinerne, den arabiske liga...

NYTT TEMA
Ka9nen

Ka9nen
09.09.20 19:37

...nekter å fordømme Israel-UAE avtalen.

The Arab League failed to pass a resolution on Wednesday proposed by the Palestinian Authority which would have condemned the normalization deal between Israel and the United Arab Emirates.

https://www.timesofisrael.com/in-blow-to-palestinians-arab-league-refuses-to-condemn-israel-uae-deal/

Går det mot nye tider? Har palestinerne mistet makten sin her også?

Kippah

Kippah
11.09.20 13:47
Ka9nen: ...nekter å fordømme Israel-UAE avtalen. The Arab League failed to pass a resolution on Wednesday proposed by the Palestinian Authority which would have condemned the normalization deal between Israel and the United Arab Emirates. https://www.timesofisrael.com/in-blow-to-palestinians-arab-league-refuses-to-condemn-israel-uae-deal/ Går det mot nye tider? Har palestinerne mistet makten sin her også?

Jeg leste dette, men så også at det lå en diplomatisk kamp bak dette. Jeg vet også at Hamas møtte Hizbollah i Libanon før dette møtet. de lyktes åpenbart ikke :-)

Ka9nen

Ka9nen
11.09.20 18:59
Kippah: Jeg leste dette, men så også at det lå en diplomatisk kamp bak dette. Jeg vet også at Hamas møtte Hizbollah i Libanon før dette møtet. de lyktes åpenbart ikke :-)

Hehe, en terrororganisasjon møter en annen. Uten diplomatisk kraft. Ingen overraskelse! Men det er jo veldig godt at det er slik.

Kippah

Kippah
21.09.20 08:13
Ka9nen: Hehe, en terrororganisasjon møter en annen. Uten diplomatisk kraft. Ingen overraskelse! Men det er jo veldig godt at det er slik.

Tja. Jeg anser jo dette som en trussel, da både Hamas og Hizbollah ikke setter innbyggerne først i deres kamp. Det å skyve mennesker forans eg slik, mot en felles fiende, kan jo gå begge veier, men jeg er redd for evt. maktbruk.

Ka9nen

Ka9nen
21.09.20 15:44
Kippah: Tja. Jeg anser jo dette som en trussel, da både Hamas og Hizbollah ikke setter innbyggerne først i deres kamp. Det å skyve mennesker forans eg slik, mot en felles fiende, kan jo gå begge veier, men jeg er redd for evt. maktbruk.

De setter nok støtten fra Iran først...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg