Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Grønne priser - Tyskerne sliter

NYTT TEMA
Trenberth
TrenberthInnlegg: 3932
12.04.19 12:44

Se her

Dobling av strømprisene pga Grønn energi.

5 miliioner sliter med å betale, 344.000 husstander har vært frakoblet pga ubetalte regninger. Rekordhøy elendighet.

Det er ett slikt helvete våre grønne naive historieløse moralister vil legge tilrette for våre barn og barnebarn i fremtiden.

(Innlegget ble redigert 12.04.19 12:46)

trondhjem
trondhjemInnlegg: 9485
12.04.19 14:12
Trenberth: Dobling av strømprisene pga Grønn energi.
5 miliioner sliter med å betale, 344.000 husstander har vært frakoblet pga ubetalte regninger. Rekordhøy elendighet.
Det er ett slikt helvete våre grønne naive historieløse moralister vil legge tilrette for våre barn og barnebarn i fremtiden.

Her er nok et eksempel på at du driter i barns fremtidsutsikter.

Dine angrep på fornybar energi og motstand mot det grønne skiftet bidrar til å låse samfunnets energiforsyning til fossil energi. Det er en sikker vei til 3-4 °C global oppvarming - som vil være katastrofal for utallige mennesker på jord.

frankolainen
frankolainenInnlegg: 7289
12.04.19 14:15
trondhjem: Her er nok et eksempel på at du driter i barns fremtidsutsikter.

Barn som vokser opp i fattigdom uten tilgang på strøm er altså veien til ditt rødgrønne paradis. Parallellene til Pol Pot er skremmende!

Trenberth
12.04.19 15:12

Trånhjæm skrev

«Her er nok et eksempel på at du driter i barns fremtidsutsikter.»

Tom for argumenter, som vanlig ........

(Innlegget ble redigert 12.04.19 15:13)

jonas
jonasInnlegg: 31487
12.04.19 15:32
Trenberth: Tom for argumenter, som vanlig ..

I motsetning til "Det er ett slikt helvete våre grønne naive historieløse moralister vil legge tilrette for våre barn og barnebarn i fremtiden.". For det er jo virkelig å by opp til en saklig og informativ debatt. 

Trenberth
16.04.19 07:07

Tja det kan du si. Men det er likevel tomt for argumenter.

frankolainen
16.04.19 09:20
jonas: For det er jo virkelig å by opp til en saklig og informativ debatt.

Men trådens tema har du ikke noen kommentar til... Tenker du at du selv bidrar til noe saklig eller informativt i så henseende?

De "grønne" lammer industrien i den vestlige verden. Befolkningen fryser fordi de ikke har råd til strøm, mens vi ratter rundt i Tizzlaene våre og føler oss moralsk overlegne...

jonas
jonasInnlegg: 31487
16.04.19 09:28
frankolainen: Tenker du at du selv bidrar til noe saklig eller informativt i så henseende?

Nei. Jeg svarer sjeldent saklig. Jeg er for dårlig på konspiranoia til å sette meg inn i hysteriet.

frankolainen
16.04.19 09:42
jonas: Nei. Jeg svarer sjeldent saklig.

Er det "konspiranoia" å peke på reelle konsekvenser av den "grønne" politikken som rir verden for tiden?

Klikk for å gå tilbake til toppen