Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

We got to start eating babies!

NYTT TEMA
silas
silasInnlegg: 20191
04.10.19 13:14

One of Ocasio-Cortez's constituents loses her mind over climate change during AOC's townhall, claims we only have a few months left: "We got to start eating babies! We don't have enough time! ...  We have to get rid of the babies! ... We need to eat the babies!"

Helt vanvittig. Hva er det som skjer med folk?

https://twitter.com/RealSaavedra/status/1179908480322289664

Trenberth
TrenberthInnlegg: 4449
04.10.19 13:51
silas: Helt vanvittig. Hva er det som skjer med folk?

Ja, det kan man lure på. Galskap. Sykt. Jeg finner ikke ord.

la1goa
la1goaInnlegg: 13364
04.10.19 20:18
silas: Helt vanvittig. Hva er det som skjer med folk? https://twitter.com/RealSaavedra/status/1179908480322289664

eee...ee..e. Blir litt måløs når jeg ser det. Men det er det vi kan se resultatet av etter å ha hørt messingen her og i media over noen år. Nå er visst dommedagen satt til 1.1.2020, for de som liker å la seg skremme.

Jeg ristet på hode over y2k hysteriet, jeg ristet på hodet over de satt på ekeberg og trodde kometen som slo ned i Jupiter var the end, jeg ristet på hodet over de hysteriske som trodde at mayakalenders 2012 var the end. Jeg rister stadig vekk på hodet over de som tror at termagedon skal utslette jorden. Felles for de alle er dommedag. Forskjellen er at termagedon har ingen ende, den blir alltid uten unntak utsatt i siste liten.

silas
05.10.19 00:09
la1goa: eee...ee..e. Blir litt måløs når jeg ser det. Men det er det vi kan se resultatet av etter å ha hørt messingen her og i media over noen år. Nå er visst dommedagen satt til 1.1.2020, for de som liker å la seg skremme.

Bernie har også et løsningsforslag:

During the CNN climate change town hall event, Democrat presidential candidate Bernie Sanders said that he wants to take taxpayer money and use it to fund abortions in "poor countries" to fight climate change

https://twitter.com/RealSaavedra/status/1179916969006362626

la1goa
05.10.19 09:52
silas: During the CNN climate change town hall event, Democrat presidential candidate Bernie Sanders said that he wants to take taxpayer money and use it to fund abortions in "poor countries" to fight climate change

fy..flate...Er det mulig....

Columbus_3
Columbus_3Innlegg: 11989
05.10.19 09:55
la1goa: fy..flate...Er det mulig.

I klimakampen er absolutt alt utenkelig mulig.
All sunn fornuft forsvinner i kampen.

Trenberth
TrenberthInnlegg: 4449
05.10.19 09:59

Det er særdeles lite intelligente personer, som kan si noe sånt som Bernie og hun «start eating babies». Redd for at dette er symptomatisk for disse klima aktivistene.

(Innlegget ble redigert 05.10.19 10:01)

Justice 96
Justice 96Innlegg: 42488
05.10.19 10:03

Disse aktivistene blir mer og mer koko. De begynner å bli en fare for samfunnet med disse syke ideene sine. 

missChance
missChanceInnlegg: 53816
05.10.19 10:04
silas: One of Ocasio-Cortez's constituents loses her mind over climate change during AOC's townhall, claims we only have a few months left: "We got to start eating babies! We don't have enough time! ...  We have to get rid of the babies! ... We need to eat the babies!"

Ted Cruz: LaRouche campaign plants deranged questioner who asks AOC if we should “eat our babies” to protect the environment. 

It was us

...

(Innlegget ble redigert 05.10.19 10:05)

jonas
jonasInnlegg: 33927
05.10.19 10:14
silas: Helt vanvittig. Hva er det som skjer med folk?

Overdrivelser for å fram et poeng kan av og til dras for langt?

jonas
jonasInnlegg: 33927
05.10.19 10:15
silas: Bernie Sanders said that he wants to take taxpayer money and use it to fund abortions in "poor countries" to fight climate change

Vi i rike deler av verden ser da på abort som et selvfølgelig valg, hvorfor er det problematisk å ønske tilby dette til fattigere deler? 

missChance
05.10.19 13:07
jonas: Overdrivelser for å fram et poeng kan av og til dras for langt?

Eller planta "agenter" prøver seg på en spansk en.

perchri
perchriInnlegg: 10204
05.10.19 21:44
la1goa: eee...ee..e. Blir litt måløs når jeg ser det. Men det er det vi kan se resultatet av etter å ha hørt messingen her og i media over noen år. Nå er visst dommedagen satt til 1.1.2020, for de som liker å la seg skremme.
Jeg ristet på hode over y2k hysteriet, jeg ristet på hodet over de satt på ekeberg og trodde kometen som slo ned i Jupiter var the end, jeg ristet på hodet over de hysteriske som trodde at mayakalenders 2012 var the end. Jeg rister stadig vekk på hodet over de som tror at termagedon skal utslette jorden. Felles for de alle er dommedag. Forskjellen er at termagedon har ingen ende, den blir alltid uten unntak utsatt i siste liten.

Gudskjelov.....men enden kan bli en komet/astroide av dimensjoner, og den kan komme fortere en vi merker hva som skjedde. Da er det nok finale, men intil det...ta en øl, smil og lytt på musikk.

silas
05.10.19 22:15
missChance: Ted Cruz: LaRouche campaign plants deranged questioner who asks AOC if we should “eat our babies” to protect the environment.    It was us   ...

Jeg trodde dette var en menneske som hadde mistet bakkekontakten. Omtrent som disse:

https://www.youtube.com/watch?v=ElJFYwRtrH4

(Innlegget ble redigert 05.10.19 22:16)

missChance
05.10.19 22:20
silas: Jeg trodde dette var en menneske som hadde mistet bakkekontakten.

Det var vel det de tilstedeværende også trodde - et psykisk sykt menneske. Det kan jo for så vidt fremdeles stemme ...

SIG100
SIG100Innlegg: 12320
06.10.19 13:09
silas: Jeg trodde dette var en menneske som hadde mistet bakkekontakten. Omtrent som disse: https://www.youtube.com/watch?v=ElJFYwRtrH4

Så etter at det er avslørt at hele tråden var basert på Fake News, så var det dette du klarte som beklagelse???

Kanskje du burde vurdere å slutte å bruke ekstremister som kilde til informasjon?

https://en.wikipedia.org/wiki/Ryan_Saavedra

(Innlegget ble redigert 06.10.19 13:09)

Solvgutt1
Solvgutt1Innlegg: 12484
06.10.19 13:15
silas: Jeg trodde dette var en menneske som hadde mistet bakkekontakten. Omtrent som disse: https://www.youtube.com/watch?v=ElJFYwRtrH4

Men det visste jeg bare å dreie seg om hjernedøde, ukritiske ytrehøyre-mennesker som lot seg manipulere av ytrehøyre-propaganda?

silas
07.10.19 00:55
SIG100: Så etter at det er avslørt at hele tråden var basert på Fake News, så var det dette du klarte som beklagelse???

Var det fake news? Det er vel heller snakk om trolling som uten problem kan tolkes som helt realistisk basert på erfaringer man har med klimahysterikere. Det er såpass mange mennesker som er rammet av dette hysteriet at jeg finner det 100% realistisk at noen mister grepet om den virkelige verden.

(Innlegget ble redigert 07.10.19 00:57)

frankolainen
frankolainenInnlegg: 8414
07.10.19 08:45
SIG100: Kanskje du burde vurdere å slutte å bruke ekstremister som kilde til informasjon?

Slik som da IPCC brukte ekstremister fra WWF for å fortelle verden at alle isbreene i Himalaya ville være vekke innen 2035? 

SIG100
07.10.19 10:46
silas: Var det fake news? Det er vel heller snakk om trolling som uten problem kan tolkes som helt realistisk basert på erfaringer man har med klimahysterikere. Det er såpass mange mennesker som er rammet av dette hysteriet at jeg finner det 100% realistisk at noen mister grepet om den virkelige verden.

Så trolling er ikke "fake news"????

Jeg har forøvrig ikke sett noen som trodde på dette bortsett fra klimafornekterne - hvor det selvsagt gikk rett hjem.

Som sagt - når man har null kildekritikk så mister man fort kontakt med virkelighetens verden.

(Innlegget ble redigert 07.10.19 10:46)

InternalExile
InternalExileInnlegg: 19769
07.10.19 16:40
Nabo: Kannibalisme mot klima Diskuterte menneskekjøtt som fremtidig mat – flere positive

Hæ? Nå ble jeg sjokkert, nesten så jeg angrer på å trykket på linken.

Noen vil spise menneskekjøtt for å berge klima? Hele 8% av de spurte?

Please si meg at dette er Fake News.

silas
07.10.19 18:09
SIG100: Så trolling er ikke "fake news"????

Så lenge det ikke er nyhetsformidleren/formidleren som gjør dette, så er det faktisk ikke fake news. 

la1goa
07.10.19 19:31
SIG100: Så etter at det er avslørt at hele tråden var basert på Fake News, så var det dette du klarte som beklagelse??? Kanskje du burde vurdere å slutte å bruke ekstremister som kilde til informasjon?

Etterhvert er det ganske mange som har mistet bakkekontakten, som f.eks. hun som mener at vi må begynne med å spise babyer. Hva mener du om sånt? Skal vi fortsette å skremme ungdom?

la1goa
07.10.19 19:41
InternalExile: Hæ? Nå ble jeg sjokkert, nesten så jeg angrer på å trykket på linken. Noen vil spise menneskekjøtt for å berge klima? Hele 8% av de spurte? Please si meg at dette er Fake News.

Vet ikke. Jeg var nødt til sjekke om det var tilfelle. På en måte stiller han seg liksom positiv, på en annen måte negativ.. for så å slå til med full styrke på slutten av sendingen. Se og døm selv.

InternalExile
07.10.19 20:28
la1goa: Vet ikke. Jeg var nødt til sjekke om det var tilfelle. På en måte stiller han seg liksom positiv, på en annen måte negativ.. for så å slå til med full styrke på slutten av sendingen. Se og døm selv.

Ble faktisk ikke så mye klokere, vil neste tro at 50% Fake News, han har tatt med klimaet i undersøkelsen for å få blest om det.

Om det faktisk er så at klimavarslere eller hva vi skal kalle de har lyktes i å få 8% til å si at de vil spise menneskekjøtt for å berge klimaet så er jeg skremt.  

Nabo
NaboInnlegg: 16385
08.10.19 02:05
InternalExile: Hæ? Nå ble jeg sjokkert, nesten så jeg angrer på å trykket på linken. Noen vil spise menneskekjøtt for å berge klima? Hele 8% av de spurte? Please si meg at dette er Fake News.

Det kan være fake, men tør vi å stole på det, for også Steigan rapporterer om den samme saken. Svensk TV4 har også noe om denne saken. https://steigan.no/2019/09/svensk-forsker-spis-menneskekjott-for-a-redde-klimaet/ En skal ikke undervurdere hvor langt de klimareligiøse er villige til å gå i det godes navn.

Denne duden som forslår å spise menneskekjøtt, har neppe tatt inn over seg hva som skjer når dyr og mennesker spiser sine slektninger, for da oppstår Creutzfeldt-Jakobs hos mennesker og kugalskap hos dyr.

SIG100
08.10.19 12:30
Nabo: Denne duden som forslår å spise menneskekjøtt, har neppe tatt inn over seg hva som skjer når dyr og mennesker spiser sine slektninger, for da oppstår Creutzfeldt-Jakobs hos mennesker og kugalskap hos dyr.

Det er tydelig at evnene til kritisk tenking er totalt mangelvare i en del miljøer.

Dette er altså en svensk adferdforsker (med mat som arbeidsfelt her) som har undersøkt folks grensesetting og tabuer. Det er ikke forslag som er ment å vurderes, langt mindre gjennomføres. Det er kun ment for å se hvor folks grenser går - som en del adferdsforskning. Det er helt vanlig metode å ta med ekstreme forslag i en slik sammenheng, blant annet for å skilt ut de som ikke leser spørsmålene, reflekterer over svarene de gir eller som gir tullesvar.

Dette har selvsagt gått sin gang rundt på alle konspiratoriske blogger rundt om kring - document.no, resett.no, steigan.no og tilsvarende i utlandet. Der treffer man jo de som sluker det meste rått bare det passer med egen agenda.

(Innlegget ble redigert 08.10.19 12:30)

InternalExile
08.10.19 13:26
SIG100: Det er tydelig at evnene til kritisk tenking er totalt mangelvare

Du ble før meg, hadde startet på dette svaret:

Jeg nekter å tro at folk blir så ekstreme at de vil spise menneskekjøtt av den grunn. Det var jo en matmesse, hadde de droppet å ta med klimaet i spørsmålet så hadde de nok fått like mange svar. Var sikkert bare folk der som bryr seg om mat og gir blaffen i klimaet.

Dette er nok et eksempel på polariseringen og ekstremering i begge "leirer". En leir kaller den andre for nazister som ta livet av veldig flere en nazistene klarte. De andre kommer med beskyldninger om kannibalisme. Dette skaper ingen debatt, bare konflikt.

Når det er sagt så finner jeg det sykt og kvalmt at så mange sier de vil spise menneskekjøtt.

(Innlegget ble redigert 08.10.19 13:29)

Klikk for å gå tilbake til toppen