I deres hoder så var det sikkert det Trump kom med i går.
Han glemte å nevne Kemp bare. Sånn går det når man ikke har manus.
:)
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
I deres hoder så var det sikkert det Trump kom med i går.
Han glemte å nevne Kemp bare. Sånn går det når man ikke har manus.
:)
According to a CNN report earlier this month, which featured interviews with unnamed former aides, Trump has asked both about self-pardons as well as pardons for his family, even asking if he could issue pardons pre-emptively for things people could be charged with in the future.
I tilfelle noen ikke har fått det med seg, så har The Guardian hatt flere artikler om dette og i dag kommer de med følgende gullkorn:
And while legal experts have suggested there is no explicit constitutional prohibition on a president self-pardoning, they point to a justice department memo written in 1974 in the light of the Nixon crisis.
“Under the fundamental rule that no one may be a judge in his own case, the president cannot pardon himself,” the Office of Legal Counsel wrote in August 1974.
Ellers så gjelder det jeg skrev tidligere fortsatt.
I går leverte hun inn søksmålet i Georgia. Hun går altså etter de republikanske lederene i Georgia.
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 14:37)
Og hun gjør det i tillegg uten bevis i det hele tatt. At republikanerne bejubler henne er for meg ubegripelig.
Dæven, dette blir jo nesten like villt som #THESTORM!
Lurer på om dette kan bli like stort som #RELEASETHEMEMOS? Devin Nunes' notater rystet verden, husker jeg. Det var tider.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 15:05)
Nå får vi vel også vite sannheten om #OBAMAGATE
og svaret på #JUSTICEFORSETHRICH
Blast from the past (s. 493)
Var tider på den tiden! Amatører, lobotomister og vennene deres var rimelig høye på #THEMEMO på den tiden. Var knapt grenser for hvor mange som skulle fengsles på grunnlag av nær-retarderte Devin Nunes' skriblerier.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 15:12)
Jepp, Hannity skulle slippe løs Kraken og alle hadde benket seg før Nunes memo ble et kvalmt piv.
Sjarlenns spådde Clinton i håndjern i "april eller mai" (dette var i 2018). Karten er overbevist om at dette er sprengstoff og totalt ødeleggende for demokratene. Amatøren har noen kommentarer han også.
Men såklart, disse folka tror at NÅ er det valgfusk, tid for kraken, the storm og alle andre mulige slags idiotiske vrangforestillinger som kommer fra akkurat den samme bloggosfæren.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 15:33)
Nå har jeg ikke lest hele "Kraken" ennå, men det virker som mange påstander, der de eneste bevisene de har er noen "eksperter" som sier at raten Biden tok igjen Trump med er "matematisk umulig".
Jaggu hadde jeg ikke en kommentar som forutså dette øyeblikket også.
Men nå..... NÅ... kommer Obamagate, kraken og arrestasjonene som følge av memoet som ble sluppet for to år siden (for øvrig forutså jeg akkurat det i innlegget rett etterpå).
(Innlegget ble redigert 26.11.20 15:37)
Jeg tror du bør omformulere det til at noen har brent inne med enorme mengder PopCorn.
Nå la man jo sammen numrene, og Biden vant i følge tallene. Så da er det vel matematisk mulig, da.
Ikke at jeg forventer at menneskene som forfekter disse påstandene skjønner hva de sier.
Er oppfinneren av Emailen med?
Om man skal dømme av tidligere søksmål, som stort sett har basert seg på misforståelse grunnet 1) Trump-valgobservatører som ikke har deltatt på info-møter så de ikke forstod systemet 2) ikke vet hvordan Grunnloven fungerer 3) Ikke vet at Michigan og Minnesota er ulike stater..
..så vil det vel gjerne være noe slikt som at "det kom flere tusen stemmer på et sekund!" (siden de slipper nye resultater i batches) eller noe i den duren.
I følge Trump så var han sikker på valgseier da han la seg, men da han våknet så hadde Biden på uforklarlig vis snudd det (siden poststemmer ikke telles i Donald sin verden)
Det spørs hvor og hva man teller. Om jeg skulle gjette ville jeg telt stemmer i den bolken som blir representert for meg!
Morsom potensiell flipside av Trumps skandaløse og helt ventede pardoning av Flynn:
Siden han har fått et pardon for forholdet (eller; hvilket av dem?) så mister han 5th amendment-beskyttelse mot selv-inkriminering. Så om han hadde blitt innkalt til å vitne i saken, si mot Trump, så kan han ikke lenger "plead the 5th" som det heter, siden han alt er straffefri for forholdet.
Dette er tross alt samme gjengen som påsto at i en stat hadde det komme inn flere stemmer enn det var innbyggere.
Det viste seg at de hadde forbyttet bokstavforkortelsene som ofte brukes på amerikanske stater..og brukt stemmetallet fra en stor stat på statsnavnet og inbyggertallet fra en liten.(Michigan og Minnesota - og gjett om jeg lo.)
Det går nok litt fort for seg når det begynner å bli hett og hissig.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 16:27)
Det morsomste her er at folk tror de på egenhånd kan google seg frem til valgjuks.
Altså... skikkelig godt utført valgjuks hvis en hvilken som helst amatør kan finne ut av det ved enkle googlesøk, og ingen seriøse myndigheter har funnet ut av det ennå.
Må være samme person som var ansvarlig for four seasons bookingen.
Siden det er "Husker du" stemning i tråden..
Visste ikke at du hadde vært på den galeien, Clavin? Noe du er overbevist om ennå?
Noen som vet hvem av skapningene på bildet som er Trump?:
Over 2000 daue pr dag, og presidenten oppfordrer folk til å samles rundt høytiden. Gutten sin.
Jeg så en graf her forleden der det generelt sett flatet seg ut i Europa som helhet, USA sin graf? Pilen peker fortsatt rett opp.
Nei, jeg tror ikke at Trump er gal eller dum. Var det noe mer du lurte på?
Mener du som Trump, at valget var 100% rigged for at Biden skulle vinne?
Når har jeg påstått dette?
Fordi at jeg ikke mener at Trump er gal og dum betyr meg bekjent ikke at jeg trenger å være enig med ham i alt.
Forøvrig har jeg ikke skrevet et eneste innlegg om den amerikanske valgkampen i år, og hovedårsaken til dette er at jeg ikke har vært overdrevent opptatt av dette. Jeg er heller ikke Trump-fan, men blir lettere provosert av den ensidige dekningen av en president som ca halvparten av amerikanske velgere står bak, slik at jeg har tendert til å holde en knapp på ham på ren trass. Dog ikke mer enn at jeg egentlig driter i hvem som vant.
Et SPØRSMÅL om din mening er faktisk ikke en PÅSTAND. Det er en fordel å klare å se forskjell på de to tingene, når man deltar i en debatt.
Perfekt storm i USA. Høysterett som er imot å begrense individets rett, en gal President og thanks giving og jule/nyttår. Dette kan virkelig bli ille!