Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nickspekulasjon

NYTT TEMA
VG Nett

VG Nett
15.01.19 18:32

Vi har lagt merke til at det drives med nickspekulasjoner og minner om at dette er forbudt - og utkastelsesgrunn.

Moderator

(Innlegget ble redigert 15.01.19 19:10)

SilverBoy1

SilverBoy1
15.01.19 18:55

Takk!

politikk

politikk
15.01.19 19:54

VG NETT : går det og kontrollere at ikke samme person dukker opp under annet nick ?

hvis ikke starter bare alle diskusjoner og problemstillinger på nytt for de av oss som faktisk prøver og føre seriøs diskusjon.

IndocteCollectio

IndocteCollectio
08.02.19 11:26
VG Nett: Vi har lagt merke til at det drives med nickspekulasjoner og minner om at dette er forbudt - og utkastelsesgrunn. Moderator

Er det slikt som dette fra Ka9nen dere da mener

"Du må ikke ta denne Sponvika alvorlig.."

Keva

Keva
08.02.19 11:55
IndocteCollectio: Er det slikt som dette fra Ka9nen dere da mener "Du må ikke ta denne Sponvika alvorlig.."

Eller når den samme og driver og maser om at aicat og mo6 skulle være samme person (noe som fremstår som fullstendig latterlig for folk som kan lese innenat).

I begge tilfeller handler det jo om desperate forsøk på å slå fra seg når vedkommende er satt fast i debatt.

IndocteCollectio

IndocteCollectio
08.02.19 12:23
Keva: Eller når den samme og driver og maser om at aicat og mo6 skulle være samme person (noe som fremstår som fullstendig latterlig for folk som kan lese innenat). I begge tilfeller handler det jo om desperate forsøk på å slå fra seg når vedkommende er satt fast i debatt.

Jepp. 

IndocteCollectio

IndocteCollectio
11.02.19 22:57

Er ikke nicspekulasjon utkastelsesgrunn?

IndocteCollectio

IndocteCollectio
13.02.19 22:09
Ka9nen: Hvor er spekuleringen ?

Du kaller meg Sponvika, der lå (for innlegget ble slettet) spekuleringen.

IndocteCollectio

IndocteCollectio
13.02.19 23:04

Det var enkelt, innlegget var skrevet til den jeg diskuterte med. Mod var tydeligvis enig og slettet det. Men hvis du ikke mente meg, hvem var det du da siktet til? Sponvika hadde ingen innlegg i tråden.

JackNapier

JackNapier
01.03.19 16:48
VG Nett: Vi har lagt merke til at det drives med nickspekulasjoner og minner om at dette er forbudt - og utkastelsesgrunn.

Hva er det dere egentlig prøver å si her?

Forøvrig, det er vel ikke tillatt å lage seg ny bruker når man er blitt kastet ut?

IndocteCollectio

IndocteCollectio
03.03.19 23:45

Her har vi nok en nickspekulasjon

"28 år er i 20-årene Sponvika"

IndocteCollectio

IndocteCollectio
03.03.19 23:45
VG Nett: og minner om at dette er forbudt - og utkastelsesgrunn.

Hvorfor kastes de som driver med dette da ikke ut?

B.O.B

B.O.B
04.03.19 17:38
VG Nett: Vi har lagt merke til at det drives med nickspekulasjoner og minner om at dette er forbudt - og utkastelsesgrunn. Moderator

Hva med de som prøver å fremstå som noen de ikke er da? Er det lov å legge seg tett opp mot en kjent person og hinte til meddebattanter om denne personen?

(Innlegget ble redigert 04.03.19 17:38)

IndocteCollectio

IndocteCollectio
05.03.19 10:30
Ka9nen: Det er jo du som valgte å tolke at det var deg det ble siktet til. Hvem du eventuelt innrømmer at du er/var kan man ikke kaste ut andre for. 
Som sagt, jeg har ikke spekulert i det hele tatt. Noe andre i den tråden også sa seg enig i

Innlegget var skrevet til den jeg diskuterte med. Mod var tydeligvis enig og slettet det. Men hvis du ikke mente meg, hvem var det du da siktet til? Sponvika hadde ingen innlegg i tråden.

Kommer det noe svar?

Fjøsbonden

Fjøsbonden
06.03.19 02:29
B.O.B: Hva med de som prøver å fremstå som noen de ikke er da?

Både "frøken fedda"og "broren_til_flaskepanten" utgir seg jo for å være Sylvi Listhaug, ved sine profilbilder. Mod lar det åpenbart stå til.

kjempekanin

kjempekanin
06.03.19 03:03

Generelt: Det er da ikke vanskelig å gjenkjenne faste debattanter, når man ser på språk, innhold og debattstil. Folk som har skrevet massevis av innlegg her over flere år. Innleggene i seg selv er nok for gjenkjenning. Det blir på samme måte som når man leser innlegg fra faste debattanter som ikke har byttet nickname; man kan gjette seg til hvem som har skrevet innlegget før man ser brukernavnet som står til venstre for innleggsboksen.

Ka9nen

Ka9nen
08.03.19 14:25

Også en forskjell på å spekulere i hvem noen er kontra å mer eller mindre skrive rett ut "ædda bædda jeg er tilbake, dere ble ikke kvitt meg likevel og hvis dere likevel sier noe så får jeg dere utestengt for spekulasjon!"

(Innlegget ble redigert 08.03.19 14:25)

Keva

Keva
08.03.19 15:34
Fjøsbonden: Både "frøken fedda"og "broren_til_flaskepanten" utgir seg jo for å være Sylvi Listhaug, ved sine profilbilder. Mod lar det åpenbart stå til.

Det er også én som beundrer Giske så veldig at h*n har valgt et portrett fra den famøse videoen som profilbilde.
Men akkurat det med bilde av kjendiser er kanskje ikke akkurat det Mod vil slå ned på her. 

Jeg nevnte f.eks. et hyppig forekommende, irriterende og totalt på trynet eksempel på 08.02. kl 11.55.
Det er nemlig noen som bruker dette når de mangler argumenter mot to(!) meget dyktige og etterrettelige debattanter.

Ka9nen

Ka9nen
08.03.19 22:39
Keva: Det er også én som beundrer Giske så veldig at h*n har valgt et portrett fra den famøse videoen som profilbilde.

Nå som du har gitt uttrykk over at det provoserer deg, tror du virkelig hyn kommer til å fjerne det ? ;)

mmhhhhhhh

mmhhhhhhh
08.03.19 22:49
Keva: Det er også én som beundrer Giske så veldig at h*n har valgt et portrett fra den famøse videoen som profilbilde.

Hadde tenkt til å forandre bildet, men for din skyld så skal den selvfølgelig bli stående. Helt til den dagen du slutter å sutre :))) 

You are welcome !

Keva

Keva
08.03.19 23:59
Ka9nen: Nå som du har gitt uttrykk over at det provoserer deg

Har jeg dét, du...?

Har du flere fantasier om mine meninger, så kom igjen. Men husk at de fleste som frekventerer VGD, er i stand til å lese innenat.

staaalisen

staaalisen
12.03.19 00:32
mmhhhhhhh: Hadde tenkt til å forandre bildet, men for din skyld så skal den selvfølgelig bli stående. Helt til den dagen du slutter å sutre :)))

He-he….  Giske er virkelig en mann av hel ved. Tenk ungjenter på 20 flokker seg rundt han - er det rart at de godt tilårskomne med hårtopp og snurpemunn gneldrer :-)))

(Innlegget ble redigert 12.03.19 00:42)

Fjøsbonden

Fjøsbonden
12.03.19 00:38

Har du tilfeldigvis merket deg et par-tre som beundrer Sylvi Listhaug så veldig, at de har valgt "et portrett" av henne som profilbilde ? 

broren_til_noen

broren_til_noen
12.03.19 00:41
Fjøsbonden: Har du tilfeldigvis merket deg et par-tre som beundrer Sylvi Listhaug så veldig, at de har valgt "et portrett" av henne som profilbilde ?

Og så lenge jeg veit at det irriterer kattunger på deg og gjespe, og gir dere depressive reaksjoner på løpende bånd er det liten sjanse for at det blir bytta.

Var det på grunn av nickbildet at du satte ut ryktet om at jeg var død?

Fjøsbonden

Fjøsbonden
12.03.19 01:14
broren_til_noen: Og så lenge jeg veit at det irriterer kattunger på deg og gjespe, og gir dere depressive reaksjoner på løpende bånd er det liten sjanse for at det blir bytta.Var det på grunn av nickbildet at du satte ut ryktet om at jeg var død?

Hvilken barnehage sokner du til ?

Skremmende at du er oppe så sent.

(Innlegget ble redigert 12.03.19 01:22)

Fjøsbonden

Fjøsbonden
12.03.19 01:16
broren_til_noen: Var det på grunn av nickbildet at du satte ut ryktet om at jeg var død?

Det må ha vært en drøm i nattemørket. Uten at jeg kan huske å ha opplevd det som et mareritt.

(Innlegget ble redigert 12.03.19 01:18)

Fjøsbonden

Fjøsbonden
12.03.19 01:55
B.O.B: Hva med de som prøver å fremstå som noen de ikke er da?

Ja, her på VGD har vi vel minst tre stykker som alle konkurrerer om å ligne mest på Sylvi Listhaug, på sitt profilbilde.

De må jo på et eller annet vis dyrke henne.

(Innlegget ble redigert 12.03.19 01:55)

Keva

Keva
12.03.19 17:21
Fjøsbonden: Har du tilfeldigvis merket deg et par-tre som beundrer Sylvi Listhaug så veldig, at de har valgt "et portrett" av henne som profilbilde ?

Fint selvportrett du har også - eller er det et idol?

Fjøsbonden

Fjøsbonden
12.03.19 17:29
Keva: Fint selvportrett du har også - eller er det et idol?

Naturligvis et ungdomsbilde av meg selv.

Jeg fikk jo så mye kjeft for det forrige bildet av meg, som nylig var tatt. Vurderer dog å gå tilbake til mitt "egentlige jeg" pr. dags dato.

(Innlegget ble redigert 12.03.19 17:31)

staaalisen

staaalisen
12.03.19 23:56
Fjøsbonden: ungdomsbilde

Jeg skjønner ikke at et helt ordinært fotografi gir grunn til slik sutring. Det er jo sånn de ser ut. På MØ-forumet bruker en av hennes nærmeste antimenn en dorull som tryne. Men det er visstnok helt ok. 

(Innlegget ble redigert 12.03.19 23:57)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg