Så du mener kanskje hun ikke er skikket i og med at hun er odelsjente da eller?... (For hva har forresten det, mon tro, med saken å gjøre at hun er odelsjente??). Hørt om sunt bondevett?, kanskje det ligger noe der da, men.
Men i den sammenheng vil forresten jeg gjerne gi henne et par gode råd (utfra hva jeg fikk med meg i Politisk kvarter forleden): Hun var ikke på sitt beste da hun rel. spontant parerte litt for raskt (anvendte et stigmatiserende, gammelt uttrykk i grunnen) et tilsvar i den heftige ord-"duellen" med den overrause * -
(nå må han vel snart bli populær innen kultursektoren da vel?, iallfall vil han vel slippe lettere unna mulig harselas fra slike bloggere og rå stand up-"komikere" ventelig, ikke lite det sikkert heller.., tenk hvor mye hun ene stand-up-komikeren hadde fått via det dep., var det ikke mellom 3 og 4 millioner som erstatning for tapt inntekt?)
- *kulturministeren, vel, uttrykket hun brukte var "den må du nok dra lenger ut på landet med"... Et uheldig uttrykk fra henne selvfølgelig. Jeg ville heller sagt (til hennes motdebattant); "den får du nok heller dra lenger inn i Oslo-natten her med"...
Og råd nr. 2 må bli å holde seg unna det lumske uttrykket "forfordele". Det misforstås ofte.