Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Erna kan vinne valget!

NYTT TEMA
frode57

frode57
06.05.21 17:34

Falskspillet til borgerlige partiene kan lede til valgseier for Erna og et nytt Frp/ høyre regjering. De rike vil bruke alle teknikker i boka for å klare det. 12 år med Erna betyr at hun ligner på Merkel. 

puma1

puma1
06.05.21 17:47

Løpet er nok kjørt straks både KrF og V havner under sperregrensa. Samme hvor godt Høyre måtte gjøre det. 

ulefos

ulefos
06.05.21 19:26
frode57: De rike vil bruke alle teknikker i boka for å klare det.

de vil bruke millioner og de vil bruke de kanaler de har i pressen, men det er grunn til å tro at det er spilt møye

Kongemannen

Kongemannen
06.05.21 19:32

Er klin kokos umulig for Erna å forbli Statsminister. Venstre og Krf vil nok havne under sperregrensa.

Så nå vil nok tåkefyrsten Støre få muligheten. Er som valg mellom pest og kolera. Noreg er ille ute uansett.

Erna vil nok få seg en kremjobb i utlandet. 

frode57

frode57
06.05.21 19:41

Erna får ingen jobb i utlandet. AP ledere har vist seg mer attraktiv i så måte. Tror folk skjønner at AP med et dominerende SP kan ruinere folk. Mulig folk flest prøver å snu kappen etter vinden men de bør sjekke gjelden ..LOL.

Torotto

Torotto
06.05.21 20:36
frode57: Erna får ingen jobb i utlandet. AP ledere har vist seg mer attraktiv i så måte.

Så kanskje storkapitalen fortsatt velger AP?  Når arbeidsfolk skal bedras.  For det er vel nettopp det som var suksesshistorien, når mer radikale krefter presset på på den internasjonale arena. 

For fortsatt så er det jeg og slike som meg, som betaler formueskatt og eiendomsskatt for å kunne bo.  Det fra en liten pensjon, hvor AP folk og SV, mener jeg kan ta opp lån og sette meg i gjeld for å betale.  Alternativt legge vekk en del ting, som sees på som ordinære kjøp eller selge sitt hjem og flytte inn på et bøttekott, for å slippe unna. 

De rike kommer seg unna eller støttes i milliardklassen. 

(Innlegget ble redigert 06.05.21 20:37)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg