Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fra 17/3 til 25/10 2018.

NYTT TEMA
armageddon_5
armageddon_5Innlegg: 2849
13.03.18 10:42

En rekke katastrofale verdensbegivenheter vil skje i denne rekkefølgen.

17/3. 25/3. 1/4. 20/5. 3/6

Datoer i fet skrift er høydepunktene.

25/10 2018 er det over.

Finnsannhet
FinnsannhetInnlegg: 12874
13.03.18 11:55
armageddon_5: En rekke katastrofale verdensbegivenheter vil skje i denne rekkefølgen. 17/3. 25/3. 1/4. 20/5. 3/6.  Datoer i fet skrift er høydepunktene. 25/10 2018 er det over.

Du vil nok slite litt med sånt, er jeg redd.

Selv om etterpåtilpasningens kunst (man finner alltid noe brukbart gods) ikke skal undervurderes.

I allefall overfor enkle sjeler.

Lykke til ellers med ditt liv og dine gjøremål!

oknext
oknextInnlegg: 3222
13.03.18 21:19
armageddon_5: En rekke katastrofale verdensbegivenheter vil skje i denne rekkefølgen.
17/3. 25/3. 1/4. 20/5. 3/6.
Datoer i fet skrift er høydepunktene.
25/10 2018 er det over.

Hva er en katastrofal verdensbegivenhet ? Fint om du kan definere det.

Fra Januar til nå så har vi f.eks hatt ca 30 jordskjelv med over 4 på skalaen (som regnes som signifikante jordskjelv).

Så for at ikke de katastrofale verdensbegivenhetene du nevner skal falle under det som regnes som normalen så er det fint om du kommer med noen eksempler på katastrofale begivenheter.

armageddon_5
13.03.18 23:42

11/9.

Remiel
RemielInnlegg: 4571
17.03.18 22:33
armageddon_5: En rekke katastrofale verdensbegivenheter vil skje i denne rekkefølgen. 17/3. 25/3. 1/4. 20/5. 3/6. Datoer i fet skrift er høydepunktene. 25/10 2018 er det over.

Enda noen timer igjen.

Remiel
18.03.18 00:09
armageddon_5: 17/3.

Bom.

armageddon_5
18.03.18 11:06

Første katastrofale begivenhet: 17/3 besluttet Russland å utvise 23 britiske diplomater. Den tredje verdenskrig er begynt. Følg nøye med på de følgende datoer. Neste ut er Palmesøndag 25/3.

Remiel
18.03.18 18:55
armageddon_5: Første katastrofale begivenhet: 17/3 besluttet Russland å utvise 23 britiske diplomater. Den tredje verdenskrig er begynt. Følg nøye med på de følgende datoer. Neste ut er Palmesøndag 25/3.

Første katastrofale feilprognose lansert.

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 43757
18.03.18 19:06
armageddon_5: Første katastrofale begivenhet: 17/3 besluttet Russland å utvise 23 britiske diplomater. Den tredje verdenskrig er begynt. Følg nøye med på de følgende datoer. Neste ut er Palmesøndag 25/3.

Nåja. Frk. Listhaugs politiske sjølmord var muligens viktigere, sjøl om det ikke skjedde på én spesifikk dag.

Mvh

BE

BlackEagle
18.03.18 19:08
oknext: Hva er en katastrofal verdensbegivenhet ? Fint om du kan definere det.

Nå har han visst definert hva som er en katastrofal verdensbegivenhet: noen britiske diplomater utvises fra Russland.

Jeg kan tenke meg at hr. Kim i Nord-Korea bryr seg om dét, ja...

Mvh

BE

GreySerpent
GreySerpentInnlegg: 9616
18.03.18 19:09
armageddon_5: 25/10 2018 er det over.

6 årsdagen til min yngste sønn. Det kommer til å sette en demper på feiringen.

Watt
WattInnlegg: 2762
18.03.18 20:41
armageddon_5: En rekke katastrofale verdensbegivenheter vil skje i denne rekkefølgen. 17/3. 25/3. 1/4. 20/5. 3/6.  Datoer i fet skrift er høydepunktene. 25/10 2018 er det over.

Kan du opplyse oss om grunnen til disse spådommene dine ?

Eller er det bare gode gamle yatzy terninger som taler ? 

Remiel
18.03.18 21:43
armageddon_5: Første katastrofale begivenhet: 17/3 besluttet Russland å utvise 23 britiske diplomater.

Objektivt feil. Den egentlige hendelsen er bruken av nervegass på dobbeltagenten og hans datter. Som altså kom på en annen dato.

armageddon_5
19.03.18 10:24
Remiel: Objektivt feil. Den egentlige hendelsen er bruken av nervegass på dobbeltagenten og hans datter. Som altså kom på en annen dato.

"Skuddene i Sarajevo" er i ettertid regnet som den utløsende faktor for utbruddet av første verdenskrig, men selve krigen begynte ikke før Serbia og Russland svarte på krigserklæringen fra Østerrike-Ungarn og Tyskland.

De tyske granatene som ble avfyrt mot Polen kom etter Hitlers ordre om å svare på den angivelige Polske aggresjon mot Tyskland og er i ettertid regnet som den utløsende årsak til utbruddet av andre verdenskrig. Men selve krigen begynte ikke før Tyskland svarte på de alliertes krigserklæringer mot Tyskland.

Giftattentatet i London vil i ettertid bli regnet som den utløsende årsak til tredje verdenskrig, men selve krigen begynte ikke før en rasende Vladimir Putin svarte på Boris Johnsons anklager mot ham som; direkte ansvarlig for attentatet, og utviste 23 diplomater. 

Remiel
19.03.18 12:29
armageddon_5: "Skuddene i Sarajevo" er i ettertid regnet som den utløsende faktor for utbruddet av første verdenskrig, men selve krigen begynte ikke før Serbia og Russland svarte på krigserklæringen fra Østerrike-Ungarn og Tyskland. De tyske granatene som ble avfyrt mot Polen kom etter Hitlers ordre om å svare på den angivelige Polske aggresjon mot Tyskland og er i ettertid regnet som den utløsende årsak til utbruddet av andre verdenskrig. Men selve krigen begynte ikke før Tyskland svarte på de alliertes krigserklæringer mot Tyskland. Giftattentatet i London vil i ettertid bli regnet som den utløsende årsak til tredje verdenskrig, men selve krigen begynte ikke før en rasende Vladimir Putin svarte på Boris Johnsons anklager mot ham som; direkte ansvarlig for attentatet, og utviste 23 diplomater.

I dettte tilfellet er det i så fall forgiftningen av avhopperen som er den primære datoen.

Så har vi bak dette beslutningen om å forgifte, og bak der igjen en annen begivenhet/beslutning.

Begynner du på denne måten, betyr det at du kan plukke en hvilken som helst dato og knytte til hvilken som helst begivenhet, ved å spore årsakenskjeden bakover/fremover helt til du treffer den ønskede dato. Bare vrøvl, med andre ord.

Første datoen din er altså bomskudd.

Watt
WattInnlegg: 2762
19.03.18 18:07
armageddon_5: Giftattentatet i London vil i ettertid bli regnet som den utløsende årsak til tredje verdenskrig, men selve krigen begynte ikke før en rasende Vladimir Putin svarte på Boris Johnsons anklager mot ham som; direkte ansvarlig for attentatet, og utviste 23 diplomater.

Og når ser du for deg at selve krigen starter ?

Skal egentlig male huset i år...

Annananas
AnnananasInnlegg: 1261
19.03.18 22:47
Remiel: I dettte tilfellet er det i så fall forgiftningen av avhopperen som er den primære datoen. Så har vi bak dette beslutningen om å forgifte, og bak der igjen en annen begivenhet/beslutning. Begynner du på denne måten, betyr det at du kan plukke en hvilken som helst dato og knytte til hvilken som helst begivenhet, ved å spore årsakenskjeden bakover/fremover helt til du treffer den ønskede dato. Bare vrøvl, med andre ord. Første datoen din er altså bomskudd.

Sant det, årsak og virkning går laaangt tilbake. Men anklageren er ikke like gammel, selv om den også har noen år på ryggen hehe.

BlackEagle
20.03.18 08:28
armageddon_5: Giftattentatet i London vil i ettertid bli regnet som den utløsende årsak til tredje verdenskrig, men selve krigen begynte ikke før en rasende Vladimir Putin svarte på Boris Johnsons anklager mot ham som; direkte ansvarlig for attentatet, og utviste 23 diplomater.

Å, det er nok viktigere i en årsakssammeheng at fr. Listhaug dreit på draget.

Mvh

BE

Finnsannhet
FinnsannhetInnlegg: 12874
20.03.18 11:24
Remiel: Begynner du på denne måten, betyr det at du kan plukke en hvilken som helst dato og knytte til hvilken som helst begivenhet, ved å spore årsakenskjeden bakover/fremover helt til du treffer den ønskede dato.

I det hele tatt, så er det lett å legge begivenheter inn  som oppfyllelse av forutsigelser.

Det kalles tilpassning.

En VIRKELIG evne er denne: forutsi, ikke bare alle riktige tallene i ukens lotto, men også rekkefølgen de blir trukket ut.

DET er nemlig umulig, uten en overvitenhets innspill.

Jobs
JobsInnlegg: 10829
20.03.18 12:25

Leser en Lebesbymannen sin profeti så tror jeg vi kan utsette den tredje verdenskrig til sikkert 2040 da han så jernbane spor i fra Finland til Nord Norge før Norge ble angrepet av Russland. Så da er det bare og nyte livet og se våren komme.

BlackEagle
20.03.18 19:29
Jobs: Leser en Lebesbymannen sin profeti

Og du gir deg ikke, jobs? Profetér meg midt i øret.

Mvh

BE

Messier33
Messier33Innlegg: 3789
23.03.18 20:16

Hvorfor er det så viktig å spå dommedag? Hvordan har det seg at noen vil at det skal gå i dass med hele verdensamfunnet?

Ja, det virker som man vil det, når man er så besatt av å spå denne dagen.

Dommedag betyr jo at alt og alle skal bort, ikke sant? Alle de uskyldige stakkarene som bare vil nyte livet og leve i fred. Ganske dystert og brutalt?

Men nå ligger det ikke i menneskers liste over egenskaper å kunne spå fremtiden. Nei absolutt ingen besitter med denne egenskapen, så kaster bare bort tiden med å spå en dommedag basert på religiøs overbevisning.

Fokuser heller på mer konstruktive og positive ting. Livet er jo tross alt ålreit om man vil.

Messier33
23.03.18 20:18
Jobs: Leser en Lebesbymannen sin profeti så tror jeg vi kan utsette den tredje verdenskrig til sikkert 2040 da han så jernbane spor i fra Finland til Nord Norge før Norge ble angrepet av Russland. Så da er det bare og nyte livet og se våren komme.

Skal du sitte der å bekymre deg i 22 år på bakgrunn av en profeti (rablende galskap)?

Hvorfor ikke bare nyte livet uansett?

Det er ingen som har en krystallkule som forteller når verden går under....

Jobs
JobsInnlegg: 10829
23.03.18 20:48
Messier33: Skal du sitte der å bekymre deg i 22 år på bakgrunn av en profeti (rablende galskap)? Hvorfor ikke bare nyte livet uansett?

Jo jeg skriver da det,jeg har fått et avslappet forhold til krig og den tredje verdenskrig,selv om profetien til den 90 år gamle damen i fra Valdres har gått 99% i oppfyllelse,bare krigen igjen.

Messier33
23.03.18 21:02
Jobs: Jo jeg skriver da det,jeg har fått et avslappet forhold til krig og den tredje verdenskrig,selv om profetien til den 90 år gamle damen i fra Valdres har gått 99% i oppfyllelse,bare krigen igjen.

Ville tatt "spådommene" fra en 90 år gammel rablende dame med en klype salt.

Som jeg har skrevet så mange ganger før, ingen mennesker besitter evnen til å kunne spå fremtiden.

Men finnes metoder man kan bruke for å liksom fremstille seg selv som en spåmann.

Eksempel: Det kommer en ny dag etter morgendagen.

Tjaaah
TjaaahInnlegg: 17627
24.03.18 21:08
armageddon_5: Datoer i fet skrift er høydepunktene.

Du kaller det faktisk høydepunkter? Det var da voldsomt til undergangsiver.

Tjaaah
24.03.18 21:13
BlackEagle: Nåja. Frk. Listhaugs politiske sjølmord var muligens viktigere, sjøl om det ikke skjedde på én spesifikk dag. Mvh BE

Jeg ser at trådstarter er Brannsupporter, med tanke på hvor pessimistisk det har gjort meg i en alder av 32, så skjønner jeg godt at en på 67-68 bare går rundt og venter på slutten.

Sånn, da fikk jeg blandet inn favorittsporten din også.

BlackEagle
26.03.18 11:45
Tjaaah: Jeg ser at trådstarter er Brannsupporter, med tanke på hvor pessimistisk det har gjort meg i en alder av 32, så skjønner jeg godt at en på 67-68 bare går rundt og venter på slutten. Sånn, da fikk jeg blandet inn favorittsporten din også.

Klovn...

*glise*

Mvh

BE

BlackEagle
26.03.18 11:50
armageddon_5: En rekke katastrofale verdensbegivenheter vil skje i denne rekkefølgen. 17/3. 25/3. 1/4. 20/5. 3/6.

Åssen gikk det med gårsdagen, arma? Ble det no' sving på sakene - ut over det vanlige?

Mvh

BE

Tjaaah
26.03.18 14:22
BlackEagle: Åssen gikk det med gårsdagen, arma? Ble det no' sving på sakene - ut over det vanlige? Mvh BE

Trenger vel bare finne en ting som gikk galt i hele verden, og på en eller annen måte koble det til ny verdenskrig. Det vil si, vi er vel inne i tredje verdenskrig allerede, etter utvisningen av disse diplomatene.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg