Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nigger

NYTT TEMA
Arthur_Dent42
Arthur_Dent42Innlegg: 1324
03.03.10 11:54
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 13:18)

Valdriss
ValdrissInnlegg: 7509
03.03.10 12:03
[Slettet]

Sieceres
SieceresInnlegg: 3396
03.03.10 12:08
Valdriss: yo soy negro,
du vet, jeg er neger.

Noget upresis der, kompis, siden negro like gjerne kan bety "jeg er svart". 

Valdriss
ValdrissInnlegg: 7509
03.03.10 13:44
Sieceres: Noget upresis der, kompis, siden negro like gjerne kan bety "jeg er svart". 
[Slettet]

Orishas
OrishasInnlegg: 40143
03.03.10 16:05
Valdriss: Hei Sieceres !  har du tittet i ordboka naa og oppdaget at negro betyr svar? haha

det finnes lyse brune, moerke brune og nesten sorte personer, de fleste kalles og er negre.
Hva mener du mine venner boer si naar de vil understreke at de virkelig er negre?
Fortell meg det saa skal jeg overbringe det naar 3 av dem kommer til Valdress i sommer. Har du akkurat som meg ogsaa vaert spansk-laerer? Hvor og hvor lenge?
Uansett var vel spoersmaalet om neger og nigger, det glemte du visst bare for aa
kunne pirke paa meg, men her har jeg 100% rett.
La  du forresten merke til at min spansk ikke var helt korrekt? Hva manglet?

Han sa ikke at det var feil, han sa det var upresist og at det også kunne bety...

Sieceres
SieceresInnlegg: 3396
03.03.10 16:36
Valdriss: Har du akkurat som meg ogsaa vaert spansk-laerer? Hvor og hvor lenge?
Uansett var vel spoersmaalet om neger og nigger, det glemte du visst bare for aa
kunne pirke paa meg, men her har jeg 100% rett.
La  du forresten merke til at min spansk ikke var helt korrekt? Hva manglet?

Jeg har ikke vært spansklærer, men norsklærer har jeg derimot vært (riktignok bare i ett år). Og spesielt i ditt siste innlegg var det en del ting norsklæreren i meg kunne tatt tak i.

For øvrig viser jeg til Orishas' innlegg.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg