Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Værre - etc.

NYTT TEMA
Nite11
Nite11Innlegg: 235
05.03.10 18:33

Hvorfor er det så innmari mange (re innlegg i forum) som gjennom ÅR i grunnskole etc. enda ikke har lært seg stavemåter? 

Jarwin
JarwinInnlegg: 2030
05.03.10 19:31

Jæi tror dett ær forde mannge synns dett er morro og skrive så fæil såmm muli ,bare får atte dett er kuult.

Fårr åg sire sånn. dett er skjekkt åg værra iddjot.

Inte vet jag, fõr jag ãr inte Jesus, bara en innbytare !

bjoro
bjoroInnlegg: 28315
05.03.10 22:00
Nite11: Hvorfor er det så innmari mange (re innlegg i forum) som gjennom ÅR i grunnskole etc. enda ikke har lært seg stavemåter? 

Skal du ta meg nå?

For jeg er en av dem. Sliter med endel enkle ord. Og leser for dårlig over før jeg trykker send inn knappen. Og endel av skrivefeilene ser en jo etterpå. 

Og værre og værst er noen av orda mine;-) 

Jarwin
JarwinInnlegg: 2030
06.03.10 12:46

En og annen stavefeil må vel kunne gå an.
Jeg syns ikke det er så farlig om man glemmer to n'er i unnskyld og -e- og -æ- feil i ny og ne, men når man skriver: Sjirken denn ær ett gamel huss, da er begeret nådd. Da bør man ligge lavt under dørene, syns jeg.

tofi
tofiInnlegg: 4554
07.03.10 15:54
Nite11: Hvorfor er det så innmari mange (re innlegg i forum) som gjennom ÅR i grunnskole etc. enda ikke har lært seg stavemåter? 

For ikke å snakke om sammenblandingen av et og ett.

Sieceres
SieceresInnlegg: 3396
07.03.10 17:52
bjoro: For jeg er en av dem. Sliter med endel enkle ord. Og leser for dårlig over før jeg trykker send inn knappen. Og endel av skrivefeilene ser en jo etterpå.  Og værre og værst er noen av orda mine;-) 

Da er det i så fall helt rett å ta deg.

bjoro
bjoroInnlegg: 28315
07.03.10 19:03
Sieceres: Da er det i så fall helt rett å ta deg.

Støttes. Helt rett å ta meg for det.

ebern
ebernInnlegg: 6758
07.03.10 22:20

Da blir jo dagen redda for ganske mange, skulle jeg tro - både de som "tar" og de som "blir tatt"...

Klikk for å gå tilbake til toppen