Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Moteuttrykk - bokstavelig talt

NYTT TEMA
puma1
puma1Innlegg: 19186
30.06.14 12:46

Er det andre enn meg som faller av lasset her,eller?

http://www.kjendis.no/2014/06/30/kjendis/festival/mote/slik_kler_du_deg/marianne_jemtegard/34074052/

Er ord som playsuit, tee, tanks med print, tote bags og normcore ord som alle burde kjenner til? 

justanothername
justanothernameInnlegg: 11558
30.06.14 18:45

Jeg klassifiserer vel mine klær i to grupper: Som greit nok, eller trenger vask.

Jarwin
JarwinInnlegg: 2030
30.06.14 20:47
puma1: Er ord som playsuit, tee, tanks med print, tote bags og normcore ord som alle burde kjenner til?

He, he, jeg skjønner at ditt retoriske spørsmål, er nødt til å reise seg i en eller annen sammenheng.
For du ser jo av bildet hva slags tanketomme kjøtthuer som er avbildet i forbindelse med reportasjen.
Deres liv er nye moteblader og piercing i tenna. Det er så det får Paris Hilton til å virke som et intelligent vesen.
Bare det å gå med lueskygga bak fram ser like dumt ut som ei bikkje som driter. (Noe som opprinnelig kom på moten da en baseballspiller måtte snu lua for ikke å miste den under en homerun i motvind)

Men jeg var også nødt nå til å bruke ett eller to engeske ord. (sorry Langveg)

(Innlegget ble redigert 30.06.14 20:49)

susilu
susiluInnlegg: 37045
01.07.14 12:42
puma1: Er ord som playsuit, tee, tanks med print, tote bags og normcore ord som alle burde kjenner til?

Jeg kjenner dem ikke, i  hvert fall...playsuit betyr jo lekedrakt, så man kan jo tenke seg at det er korte bukser med sele, men...

sanila
sanilaInnlegg: 34058
01.07.14 14:53
Jarwin: Bare det å gå med lueskygga bak fram ser like dumt ut som ei bikkje som driter.

Egentlig var det mye enklere, hvis man kunne komme som man er. Uansett hodebekledning.

sanila
sanilaInnlegg: 34058
01.07.14 15:12
puma1: Er det andre enn meg som faller av lasset her,eller?

Nope, det er vel for spesial inntereserte.

Klikk for å gå tilbake til toppen