Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Oversettelse fra norsk til fransk

NYTT TEMA
okeyy

okeyy
18.12.14 16:25

Hei! Kan noen hjelpe meg å oversette en tekst fra norsk til fransk? Helst så enkel fransk som mulig og i skrevet som passé composé! 
Takk på forhånd!

Her er teksten: 

Onkel Paul og tante Valérie dro til Beaune i går klokka tre for å besøke en vinkjeller. Etterpå spiste de på en restaurant med mange spesialiteter. De drakk vin også. Klokka ti over ni tok de toget til Dijon. De gikk av toget klokka fem over halv ti, og de kom hjem klokka ti på elleve. De la seg etter fem minutter. De sovnet, og de drømte om mange hyggelige ting. Valérie våknet klokka seks og sto opp klokka kvart over seke. Paul sto opp klokka ti over halv åtte og spiste frokost med Valérie klokka åtte.

NiGoZeroIchi

NiGoZeroIchi
18.12.14 22:33
okeyy: Hei! Kan noen hjelpe meg å oversette en tekst fra norsk til fransk?

Et lite tips:  Det er få her inne som er interessert i å gjøre leksene dine.

Dersom du forsøker så godt du kan selv og spør der du står fast, kan det godt hende at noen gidder å hjelpe deg...

reodorfelg1

reodorfelg1
05.01.15 06:22

Hva med å bruke Google Translate? :P

Marco88

Marco88
05.01.15 12:26

Jeg spilte World of Warcraft på den tiden jeg hadde fransk på skolen. Det jeg gjorde var å logge inn på den franske serveren og oppsøkte franske spillere. De fleste var glade for å hjelpe til og syntes det hele var morsomt.

Det blir litt annerledes å spørre om leksehjelp på vgd. Jeg vil anbefale deg å enten...

1: Lese litt i ordboken

2: Kjøpe et eksemplar av World of Warcraft 

Klikk for å gå tilbake til toppen