Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Død over bakmålen! Leve norsken!

NYTT TEMA
knallen

knallen
05.04.04 15:36
No er eg lei! Trakkasering, mobbing, språkrasisme og det som verre er!!!

Over 80 % av Noregs folk er taparar! Nemleg! Taparar og idiotar! Dei skriv nemleg bakmål eller "bokmål" som nokre likar å kalla det. Bokmål er ikkje noko anna enn ein dårleg kopi av dansken!

Nynorsk derimot, som er den ekte norsken, er best, og utan noko tvil og diskusjon det beste språket i Noreg. (Eg får ikkje håpa nokre samar føler seg fornærma nå, men det er ein annan diskusjon.)

Men kva blir gjort for å fremja nynorsken? Jo nokre pingler i Noregs mållag og målungdommen skriv tåpelege innlegg, og syt og klagar!

Derfor er det oppretta ei ny geriljagruppe nemleg "Nynorsk frigjeringsfront". "Fronten" blei stifta av ein gjeng solide mannfolk for lenge sida opp i fjella der Ivar Aasen kom i frå. Den tek mål av seg å bruka vold og tortur og det som verre er.

Fyrste aksjon er allereie gjennomført! Høgskolen i Bodø sin minibank spydde berre ut kvitteringar på bakmål og ikkje på norsk, så då såg me det som vår plikt å utrydda denne minibanken! (Dessverre blei ingen bokmålsbrukarar drepne i denne aksjonen.)

Me ser på sjølvmordsåtak som ein dyd! Om du drep bokmålsbrukarar i nynorsken sitt namn, kjem du til himmelen og får 39 jomfuer ala Audhild Gregoriusdotter Rotevatn, og tilsvarande Arne Hjeltnes for damene :D

Så DU har EIT val! Meld overgong frå bakmål til norsk!!!!! Ellers blir du skreven opp på lista, og kjem ikkje til å sova godt lenger.... håhåhå
Go0ner

Go0ner
05.04.04 15:38
sier du det?
Go0ner

Go0ner
05.04.04 15:39
dobbelpost.
flyttfugl

flyttfugl
05.04.04 16:48
Dette forklarer mye---

Svært mye.
Ragamoffin

Ragamoffin
05.04.04 17:08
He he, ett godt innlegg. Jeg lo litt....
Misteltein

Misteltein
05.04.04 19:27
Bare for opplysningens skyld må jeg påpeke at trakassering skrives med to s`er, ikke to k`er som du har brukt.
Når man klager på andres språkbruk, bør man først beherske sitt eget.Og det er du vel enig i, knallen?

Misteltein, som enda ikke har gitt opp troen på et norsk Norge
knallen

knallen
05.04.04 19:49
Du er no skriven opp på lista Misteltein!
Electro

Electro
05.04.04 19:52
Morsomt innlegg, som jeg er helt uenig med.
Misteltein

Misteltein
05.04.04 19:54
Tomme trusler uten (bok)mål og mening er ikke noe for meg, jeg forholder meg til den ekte verden.

knallen

knallen
05.04.04 20:11
Og "tomme" nazistar er ikkje noko for meg heller. Eg held meg til det gode i verden.
Go0ner

Go0ner
05.04.04 20:15
knallen skrev:
Du er no skriven opp på lista Misteltein!

Dette blir for dumt.
ifen

ifen
05.04.04 21:37
Til knallen.
Eg har alltid tykt at bokmål er eit greit nok språk, men nynorsk er endå meir greit for meg. Elles er eg imot slike bombastiske innlegg som det du presterer. Det verkar litt avfeldig på meg. Eg forstår at nynorskfolk er gretne av dei årlege utgytelsar av edder og galle som nynorsken opplever, ikkje minst angåande sidemålet i skulen. Det er å håpe at det blir slutt på sidemålet i byskulane, så ein kan sleppe den årlege syrgjesongen eller nidsongen. Nynorsken er ikkje tent med
slikt, så eg helsar velkomen slike initiativ som Lae og andre legg for dagen. Vil håpe at det blir fart i dette.

ifen
Misteltein

Misteltein
05.04.04 23:33
knallen skrev:
Og "tomme" nazistar er ikkje noko for meg heller. Eg held meg til det gode i verden.

Slik sier man altså når man går tom for selv tomme argumenter. Da finner man på andre ting. Hvordan kan man bygge hus når man ikke har jord å bygge på?
Og hva du kaller meg, ser jeg på som ditt problem. Stemplinga får de ignorante ta seg av.

Misteltein

Misteltein
05.04.04 23:37
Det er en kjensgjerning at når man slipper opp for saklige argumenter, begynner man med personlige bemerkninger. Merkelig at du ikke begynte med dette for lenge siden, knallen?
Man kan ikke bygge hus når man ikke har jord å bygge på.

Forøvrig har denne diskusjonen ingen direkte link til konkrete politiske fløyer.

Hva du kaller meg, preller forøvrig glatt av. Stemplinga overlater jeg til de ignorante.

Misteltein

Misteltein
05.04.04 23:38
En liten misforståelse førte til at samme melding kom to ganger, for det beklager jeg.

knallen

knallen
06.04.04 18:00
Ikkje nazist!? Eg er for det norske språket, men ikkje utestengjing og rasisme!
Misteltein

Misteltein
06.04.04 20:57
Hva du kaller meg er din egen sak, det har også heller lite tilknytning med det dette innlegget var ment som.

Så du er ikke for å utestenge bokmål fra Norges land?

Hva er ditt grunnlag for å ha denne høyst patriotiske holdning i denne debatten?

knallen

knallen
06.04.04 22:59
Drep bokmålen og bokmålsbrukarane!
bodom

bodom
06.04.04 23:10
Da har jeg all grunn til å si:

Drep knallen!
ifen

ifen
06.04.04 23:43
Hei knallen!

Du er sikkert ein bra kar inst inne, men du skulle skrive innlegget ditt fire drammar tidlegare.

ifen
Go0ner

Go0ner
07.04.04 02:13
haha, så genialt :)
varjen

varjen
07.04.04 02:28
Det morosammaste innlegget eg har sett på VGD på velding lenge. Eg lo så eg grein !

"Runde bobler ! For eit brotsverk !"
-----------------------------------------------------------------

varjen - alle dyr er like, men noen er likare enn andre.
Wavy

Wavy
07.04.04 06:02
Nynorsk er en virussykdom. Den oppstod da sunnmøringen og språkpositivisten Ivar Aasen gjennomførte et ordlaboratorieprosjekt på 1800-tallet, hvor han samlet lokale ord og uttrykk og lanserte det under den parolen "Den verkelege norsken".
Bærere av denne nesten utdødde sykdommen i dag er særs opptatt av å koble ord som språk, identitet, kulturarv i en og samme setning. De bruker gjerne konsepter som 'jordnært', 'koselig' og 'natur' som beskrivelse av det nærmeste man kommer himmelen eller nirvana. De ser norsk som verdens mest fullstendige språk, og laboratorieversjonen fra 1800-tallet av dette språket som det edleste og mest ekte redskap man kan kan bruke i meningsbygging, teater og rim.
De er spesielt utbredt i Telemark, Setesdal og stort sett over hele vestlandet, med enkelte urbane unntak.
Møter du en som er hissig angrepet, må du bare smile og jatte med. Hvis du går i clinch med en kan du risikere å bruke en hel kveld på å diskutere meningen med livet, rosemaling og urbanisering.
Kan oppleves som interessant i øyeblikket, men må unngås, da motdebattanten vet han har rett, og blir sentimental og begynner å spille på følelser hvis debatten ikke går hans vei.
Satyrkid

Satyrkid
07.04.04 06:12
Krangling mellom nynorsk og bokmål er som to brødre som krangler
om hvem sin genser er best,den røde eller den blå... HELT MENINGSLØST..

Djauz oxo, la nå nynorskfolka få bruke nynorsk og de som
vil bruke bokmål få bruke det... :P

Vanskeligere behøver det ikke være, det kreves bare
en smule mellommenneskelig respekt, noe som det
synes vanskelig for enkelte her på denne posten
å vise..

"It's the home of the Brave, and the land of the free
where the less you know, the better off you'll be"
- Warren Zevon
knallen

knallen
07.04.04 22:24
Akkurat! Heilt meiningslaust!

Det burde ikkje vera noko som heiter "bokmål" eller bakmål som eg likar å kalla det.

Det er berre å byrja å laga bomber mine godtfolk. Eg har høyrt rykte om at ein sentralbanestasjon i Oslo skal vera full av bokmålsfolk.

Så då har eg eit forslag! Du som skal bli martyr og få ei(n) jomfrueleg Audhild eller Arne i himmelen, berre ropar "Kom her nu! Nu er det dags for riksmålsmøte. Kom mine herrer og damer!"

Då kjem det med alt sannsyn mange håplause idiotar straumande til, og då er det berre å fyra av!

Bang! Så er me kvitt nokre plagar :D
Satyrkid

Satyrkid
07.04.04 23:03
Knallen:

Du forstår meg feil... Har faktisk lyst til å la bokmål og nynorsk
leve side om side.. Men vil gjerne ha en forandring, ved at
der bokmål blir mest brukt så kunne nynorsk bli undervist
som målform i form av valgfag, og omvendt der nynorsk
er brukt mest...

La de som bruker bokmål gjøre det, så kan jeg la de som
bruker nynorsk bruke det.. Det er ikke noe problem for meg, så
hvorfor skulle det være problem for deg?

"It's the home of the Brave, and the land of the free
where the less you know, the better off you'll be"
- Warren Zevon
ifen

ifen
07.04.04 23:44
Sluttar meg fullt og heilt til Satyrkid. Folk bør skrive på den målform dei ynskjer, og godta andre sitt val.

ifen
Wavy

Wavy
08.04.04 00:10
På Oslo S finner du stort sett bare tilreisende nynorskbrukere og stakkarslige heroinister. Men for all del; hvis du vil skyte deg selv i foten...
Sentos

Sentos
08.04.04 07:47
skriv norsk.
forstår ikke bæret av den "norsken" din.(nynorsk antar jeg?).
knallen

knallen
08.04.04 17:37
Kva i helvete!?

Ein forrædar! Du skriv nynorsk og meiner det skal vera lov å skriva bakmål!!!

Dette kan ikkje tolererast! Om ikkje du melder deg med ein gong til "fronten" og ber om orsaking, blir det verst for deg....

Du veit vel kva me gjorde me forrædarar under krigen....
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg