Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Overskrifter

NYTT TEMA
Nibiru

Nibiru
11.04.04 16:04
Lager du overskrifter før eller etter at du har skrevet ditt VGD-innlegg?
Litotes

Litotes
11.04.04 17:21
Før. Hver gang.
sistemann

sistemann
11.04.04 17:22
Før. Men det er ikke så ofte jeg gidder å lage nye temaer.

kakeber

kakeber
11.04.04 23:18
Før. Er ikke så nøye på det her inne, pluss at jeg sjelden starter nye tråder. På stiler skriver jeg overskrift til slutt.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Man kan unngå kritikk ved å ikke si noe, ikke gjøre noe og ikke være noe.
Nibiru

Nibiru
11.04.04 23:20
Jeg kan tenke meg at dere skriver før, for det er til dels svært dårlig nivå på overskriftene her inne. Jeg skriver også før, dessverre.

Men fra nå av skal jeg alltid skrive dem etterpå!
kakeber

kakeber
11.04.04 23:27
Det er kanskje ikke så mange som bryr seg om standarden på overskrifter her inne, bortsett fra noen få.
Det enkleste grepet for bedre overskrifter, er vel å unngå å sløse med dem...
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Man kan unngå kritikk ved å ikke si noe, ikke gjøre noe og ikke være noe.
Nibiru

Nibiru
11.04.04 23:59
Synes det er ganske viktig. Hvis overskriften er god og sier noe om hva tråden faktisk handler om, sparer man masse tid, i og med at man ikke trenger å klikke innom tråder som en ikke interesserer seg for.
Krypton3

Krypton3
12.04.04 02:15
Skjønner hva du mener, men du ser vel at ved å starte 20 nye tråder om dagen, så skyver du ut alle de andre?

I mange av trådene har du bare førsteinnlegget, så jeg stiller spørsmål til din genuine interesse i spørsmålene dine.

Alt tyder på at du bare vil oppnå høyt anntall innlegg, greit nok det, men som en gammel luring en gang sa: "Kvalitet kontra kvantitet".............
Klikk for å gå tilbake til toppen