Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Egen-rådig blues-guru

NYTT TEMA
MrPusten

MrPusten
08.08.04 17:41
Orddelingspolitet gratulerer VG med en flott overskrift i nettutgaven sin!

Orddelingspolitibetjent MrPusten har bl.a. ironi som ett av sine virkemidler i kampen mot ondet som truer med å anglofisiere det norske språk.

->Your memory is a monster; you forget - it doesn't. It simply files things away. It keeps things for you, or hides things from you - and summons them to your recall with a will of its own. You think you have a memory; but it has you!
* John Irving *
MysticPoop

MysticPoop
08.08.04 18:26
Er ikke dette en helt vanlig og legal orddeling da? Jeg mener når ordene skal deles over to linjer som tilfellet er her, er det vel helt riktig måte å gjøre det på?
Eller hva mener du er feil ?

MrPusten

MrPusten
08.08.04 19:06
Ordene er ikke delt over to linjer.

Hvordan tror du overskriften ser ut da?

Sånn?

Egen-
rådig
blues-
guru.

->Your memory is a monster; you forget - it doesn't. It simply files things away. It keeps things for you, or hides things from you - and summons them to your recall with a will of its own. You think you have a memory; but it has you!
* John Irving *
MysticPoop

MysticPoop
08.08.04 20:32
Egen-
rådig
blues-
guru.

Ja, den ser faktisk akkurat slik ut her hos meg.
På IE 6.0

(et stykke ned på vg's førsteside akkurat nå)

MrPusten

MrPusten
08.08.04 20:37
Den ser ikke sånn ut i Mozilla Firefox, så da ligger nok problemet der...
Merkelig at det skal se forskjellig ut men.
Sjekka om de tilfeldigvis hadde gjort det om, og det ser fortsatt ut som det her i Firefox:

Egen-rådig
blues-guru

* John Irving *
MysticPoop

MysticPoop
08.08.04 20:50
OK
Sjekket både IE og Opera, og der er linjene delt.
Mozilla har jeg ikke.

MrPusten

MrPusten
08.08.04 20:53
Jeg sjekket med IE, og du har rett.
Saken avsluttet, orddelingspolitiet vil ikke forfølge saken videre...

* John Irving *
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg