Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Demokraten - useriøs avis?

NYTT TEMA
hof

hof
09.08.04 14:47
http://www.demokraten.no/lokalsport/article1205870.ece

For meg er det helt utrolig at en avis i Norge kan trykke en slik sak med så mange skrivefeil som i denne.

Uten å gå nøye gjennom, vil jeg anslå at jeg lett kan finne 20 skrivefeil i denne saken.
windfish

windfish
09.08.04 14:51
Tror ikke de mest innbitte fotballfanatikerne legger merke til det - de regnes jo heller ikke som skolelys.
hof

hof
10.08.04 10:59
Det har du helt rett i. Jeg tror faktisk at de fleste fotballfanatikerne verken kan skrive eller lese.

mikroknuff

mikroknuff
10.08.04 12:43
hof skrev:
"Det har du helt rett i. Jeg tror faktisk at de fleste fotballfanatikerne verken kan skrive eller lese."

At språkkunnskapene hos bla fotballsupportere er sviktende, kan du nok ha rett i. Det samme gjelder også for fluefiskere, banjospillere, bygningsarbeidere, statsråder, fjellklatrere, kuratorer, produktansvarlige og leger. Blant annet.

Argumentet om at de fleste fotballfanatikere verken kan skrive eller lese eller skrive er i beste fall tvilsomt tatt i betraktning at fotballforumene på vgd er blant de mest besøkte. Men jeg går ut ifra at dette var en spissformulering fra din side :)

Uansett: Det virker som om korrektuavdelingen i Dem. har tatt ferie ja...
hof

hof
10.08.04 13:39
mikroknuff skrev:
Men jeg går ut ifra at dette var en spissformulering fra din side :)"

Det har du helt rett i...
justanothername

justanothername
10.08.04 15:07
hof skrev:
Det har du helt rett i. Jeg tror faktisk at de fleste fotballfanatikerne verken kan skrive eller lese.
"

Njaaa, det er vel en del av dem som i hvert fall kan lese, men _synge_, det kan de ikke!
mikroknuff

mikroknuff
10.08.04 15:36
_Det_ har du helt rett i :)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg