Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Til alle akademikere!

NYTT TEMA
Jølla

Jølla
30.08.04 18:34
Jeg er ikke velutdannet og studert på Blindern eller Universitetet men jeg har også lov å komme med meningene mine! Her på dette forumet blir vi som skriver litt feil hele tiden hakket på. Jeg er svært skuffet over dette! Når dere hakker på oss blir det fort at vi ikke tør komme med våre meninger! For oss er internett et fint sted for å dele meningene våre med hele Norge. Vi har ikke mulighet til å skrive i debattsidene i Dagbladet, slik mange av dere har! Så vær så snill, respekter oss vanlige folk også!

mvh Jølla
undrende
Sjukheit

Sjukheit
30.08.04 18:58
Ein treng vel vere korkje akademiker eller ha universitetsutdanning for å skrive riktig. Eg fekk intrykket av at ein fekk slike kunnskapar i grunnskulen.

NiGoZeroIchi
30.08.04 22:21
Sjukheit skrev:
"Ein treng vel vere korkje akademiker eller ha universitetsutdanning for å skrive riktig. Eg fekk intrykket av at ein fekk slike kunnskapar i grunnskulen."

Følger du ikke med? For å kunne skrive korrekt norsk, trenger man minst en doktorgrad...
Keva

Keva
31.08.04 00:05
Jølla skrev:
Jeg er ikke velutdannet og studert på Blindern eller Universitetet men jeg har også lov å komme med meningene mine! Her på dette forumet blir vi som skriver litt feil hele tiden hakket på. Jeg er svært skuffet over dette! Når dere hakker på oss blir det fort at vi ikke tør komme med våre meninger! For oss er internett et fint sted for å dele meningene våre med hele Norge. Vi har ikke mulighet til å skrive i debattsidene i Dagbladet, slik mange av dere har! Så vær så snill, respekter oss vanlige folk også!

Min mening om dette: