Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Noen aktuelle temaer jeg kan skrive om?

NYTT TEMA
3Lions

3Lions
09.09.04 15:34
Noen som har noen gode de kan komme med? Skal skrive et essay om en, og lurer på om dere har noen gode humoristiske titler/overskrifter jeg kan skrive om.. Husk aktuelle temaer :) Innen norsk altså

F.eks
-Invasjonen av Tøyen
3Lions

3Lions
09.09.04 15:45
Hjelp meg da!:P
SønnavGud

SønnavGud
09.09.04 19:32
Skriv om den grønne vaskemaskinen som er slem.;))
Ceur

Ceur
09.09.04 19:33
Skriv om kristendommen eller en annen religion. Jeg har aldri skrevet essay om noe annet enn kristendommen, og alltid fått god respons.
Keva

Keva
09.09.04 22:31
3Lions skrev:
Noen som har noen gode de kan komme med? Skal skrive et essay om en, og lurer på om dere har noen gode humoristiske titler/overskrifter jeg kan skrive om.. Husk aktuelle temaer :) Innen norsk altså

Essay om en ... hva?

Keva
inis

inis
10.09.04 11:57
FJERN PARASITTENE, LEGG NED MONARKIET!

jævla kongefamilien får MILLIONER av våre skattepenger hvert år, for hva? hvordan gjør de seg fortjent til dette? Hvorfor skal de leve i sus og dus mens vi vanlig dødlige sliter med å betale husleien? hva gjør de som er så mye mer verdt enn det vi gjør. vi får landet til å fungere, de reiser rundt, dåper båter og klipper over silke bånd. en og annen gang skriver vår kjære kong harald under noen ferdig bestemte
lover fra stortinget.
3Lions

3Lions
10.09.04 13:36
veldig bra, har noen flere slike forslag?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg