Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Klisjeér

NYTT TEMA
sati

sati
27.09.04 23:29
Nå for tiden blir jo "alt" omtalt som klisjéer.

Begynner det ikke snart å bli en klisjé å si at noe er en klisjé?
Hybridet

Hybridet
28.09.04 01:41
Jeg for min del mener det er gått så langt at det er blitt en klisjé å si at det er en klisjé at noe er en klisjé, og da er det gått bra langt da.
gangstarrr

gangstarrr
28.09.04 16:45
hehe
Nixon

Nixon
28.09.04 18:16
"sati skrev:
Begynner det ikke snart å bli en klisjé å si at noe er en klisjé?"

Det synes jeg det har vært lenge. Godt poeng.
sati

sati
28.09.04 18:34
Hybridet skrev:
Jeg for min del mener det er gått så langt at det er blitt en klisjé å si at det er en klisjé at noe er en klisjé, og da er det gått bra langt da.
---

Uff da. Ikke meningen å være så på etterskudd. Da burde jeg vel heller formulert meg som følger:

"Jeg vet det høres nokså klisjé ut, men begynner det ikke snart å bli en klisjé å si at noe er en klisjé?"
Shadower

Shadower
01.10.04 09:46
Uten klisjeer hadde verden vært mye kjedeligere. det er klisjeene som definerer vår kulturelle identitet, mest i kunstens verden. Forfattere og folk i filmbransjen stoler på klisjeer fordi at man har en viss oppfatning om hvordan ting skal gjøres. Spesiellt eventyr hadde ikke vært eventyr uten klisjeer. Snehvit må treffe syv dverger, alle stemødre er onde med magiske krefter, Askeladden vinner alltid prinsessa selv om han er aldri så stygg, og så videre og så videre....

tror ordet klisjé er oppskrytt. forstår ikke hva som er så galt med det....

(er foressten forfatter selv, og jeg stoler på klisjeer for å få ting til å funke... hehe)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg