Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Det hemmelig forum?

NYTT TEMA
fargerik

fargerik
06.01.19 15:49

VG har ikke akkurat gjort dette forum spesielt tilgjengelig, syns jeg.

Merker meg også at dette forum fremdeles står oppført med 0 tema, selv etter at jeg skriver en ny trådstart.

(Innlegget ble redigert 06.01.19 15:51)

VG Nett

VG Nett
07.01.19 22:21

Det er meningen at man må hacke seg inn her ;p 

Neida, skal se på saken. 

Mvh Mod. 

fargerik

fargerik
09.01.19 10:11
VG Nett: Det er meningen at man må hacke seg inn her ;p

hehehehehe....

Torotto

Torotto
12.03.21 23:15
fargerik: Merker meg også at dette forum fremdeles står oppført med 0 tema, selv etter at jeg skriver en ny trådstart.

Problemet er vel manglende kunnskap om AI og ny teknologi, som sådan.  Hvor diskusjonene da heller går på synspunkter om konsekvenser av den teknologiske revolusjon. 

Har jo tatt tema opp i de politiske fora.  Eksempel på utvikling i arbeidslivet og ikke minst hvordan selskaper som Google og Facebook, har skaffet seg global kunnskap om folk, deres venner, vaner og andre ting, som kan selges eller være med å styre utvikling av det som kalles demokrati.   For når kunnskap samles på noen få menneskers hender, så styrer de i praksis verdens befolkning uten at vi er beviste på dette.   Det er dette som er den reele utviklingen av 

George Orwell,  1984.  

Torotto

Torotto
14.03.21 18:19
VG Nett: Det er meningen at man må hacke seg inn her ;p  Neida, skal se på saken.

Det var egentlig lurt å se på formålet til dette emnet og  hvordan jeg har feiltolket det til å skulle være en teknisk greie. ;-)

Dessverre en svakhet å ikke sette seg inn i emnet. 

(Innlegget ble redigert 14.03.21 18:20)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg