Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Elektriske sparkesykler

NYTT TEMA
vif_support
vif_supportInnlegg: 6797
07.03.19 14:11

De fleste av oss ville ikke blitt tatt levende på verken ståhjuling(Segway) eller ståbrett i fare for å bli stemplet retard og mongis. Ikke de av oss over 12 år i hvert fall.
(Noen over 20 drasser til og med fortsatt rundt på skateboard eller står på sparkesykkel)
Nå kan disse personene glede seg til enda et produkt de fleste vanlige aldri ville bli tatt levende på: elektriske sparkesykler

(Innlegget ble redigert 07.03.19 14:13)

fargerik
fargerikInnlegg: 62609
12.03.19 23:17
vif_support: De fleste av oss ville ikke blitt tatt levende på verken ståhjuling(Segway) eller ståbrett i fare for å bli stemplet retard og mongis. Ikke de av oss over 12 år i hvert fall.
(Noen over 20 drasser til og med fortsatt rundt på skateboard eller står på sparkesykkel)
Nå kan disse personene glede seg til enda et produkt de fleste vanlige aldri ville bli tatt levende på: elektriske sparkesykler.

Syns ikke dette ser spesielt praktisk ut. Det er jo ikke noen tasker og mulighet for å få med seg et par handleposer. Jeg har kjørt litt segway, men syns heller ikke det var spesielt praktisk selv med tasker for handleposer.

Elsykkel med tasker som henger på begge sider på bagasjebrettet er mest praktisk, og det er der jeg er nå.

Men slike dingser kan sikkert være OK for kontorarbeidere som skal fra pendlertoget til kontoret med en liten ryggsekk med et nettbrett i inne i en by med flate sykkelveier.

Vi andre har ikke slette nok steder å sparkesykle, vi må ha terrengsykkel med ballongdekk for å overleve på det de kaller gang-og-sykkelvei (og som jeg kaller off-road-løype)

(Innlegget ble redigert 12.03.19 23:19)

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 23617
06.04.19 20:42
fargerik: Vi andre har ikke slette nok steder å sparkesykle, vi må ha terrengsykkel med ballongdekk for å overleve på det de kaller gang-og-sykkelvei (og som jeg kaller off-road-løype)

...fatbikes...

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 23617
06.04.19 20:44
fargerik: Men slike dingser kan sikkert være OK for kontorarbeidere som skal fra pendlertoget til kontoret med en liten ryggsekk med et nettbrett i inne i en by med flate sykkelveier.

Man kan se for seg kaos om for mange farer rundt på slike.

vif_support
vif_supportInnlegg: 6797
23.04.19 15:44

Det er jo selvfølgelig hyggelig å se narkomane og fete personer fyke rundt på sparkesykler i Oslo. Men hadde ikke disse personene egentlig hatt godt av å gå ??

Og det er jo ikke bare fryd og gammen

(Innlegget ble redigert 23.04.19 15:46)

fargerik
fargerikInnlegg: 62609
14.07.19 08:04

Sparkesyklene er en glimrende måte å overvåke folk på. Man logger inn med mobiltelefonen, blir krysspeilet av basestasjonene så lenge man er pålogget, og kjøreruten registreres sikkert i en database.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg