Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NFL week 17

NYTT TEMA
svenna99
svenna99Innlegg: 10780
29.12.08 01:08
magnus85: Hvordan i all verden kan du regne med at Pats taper mot Bills? ;-)

Haha, hadde ingenting med motstander å gjøre. Aner ikke hva jeg tenkte med egentlig, har vært en lang dag, og sitter jo her i lettere lykkerus ;)

svenna99
svenna99Innlegg: 10780
29.12.08 01:09
Touchdown-Jesus: håper alt vondt rammer Brett i kommende år

Jamen herregud da... hvorfor skal Brett Favre føle noe ansvar for NE Patriots? Hadde Pats gjort jobben i år hadde de ikke trengt å være avhengig av Jets. At man kan være misfornøyd er nå en ting, men å gå på person på den måten er vel ingen tjent med...

magnus85
magnus85Innlegg: 3241
29.12.08 01:09
Jerome_Bettis: haha, Falcons i PO og ikke Pats

Med rundt et dusin spillere skadet så er det jo imponende at Pats gikk 11-5 i det hele tatt. At de ikke kommer til playoff med den recorden er jo litt spesielt, men er sikker på at de kommer tilbake neste år hvis ikke de får like mange skader da.

Jerome_Bettis
Jerome_BettisInnlegg: 2188
29.12.08 01:10

Freeze: Intern mobbing med Jesus, ser forøvrig ut som om at det ikke trengs da tiltinga har kommet ganske langt allerede.

Skriver under på det meste TDJ, bare bytt ut Favre med Brees, er på tide å henge hanskene på hylla når man tenker mer på ettermæle enn å vinne nå

Jerome_Bettis
Jerome_BettisInnlegg: 2188
29.12.08 01:13

Er imponert over hva Bellichek har fått til og han sikra seg i allefall som en av tidenes trenere i mine øyne denne sesongen. Dere hadde helt klart skadeproblemer og er imponerende at dere var i nærheten selv med en enkel schedule, men synes fortsatt det er herlig at Falcons spiller PO mens Pats sitter hjemme basert på hva de fleste forventet 3 sek. før Brady ble skadet

MrFreeze81
MrFreeze81Innlegg: 3548
29.12.08 01:13
Jerome_Bettis: Freeze: Intern mobbing med Jesus, ser forøvrig ut som om at det ikke trengs da tiltinga har kommet ganske langt allerede.

Ok, skjønte ikke bæra egentlig :P

Touchdown-Jesus
Touchdown-JesusInnlegg: 602
29.12.08 01:15

fordi Brett er en trist faen som burde lagt opp da Robert Byrd ble valgt som senator for første gang

Jets hadde vunnet kampen med alle andre som QB, nesten så jeg ville nevnt Grossman og. Pokker heller, ja  Grossman er bedre enn Favre per dags dato

Om PATS ikke fikser det selv, ja det er et gyldig poeng. Dog vil jeg understreke vi er 11-5 med b-laget vårt! 

Er så absolutt stolt av årets Patriots!!

Touchdown-Jesus
Touchdown-JesusInnlegg: 602
29.12.08 01:18
MrFreeze81: Ok, skjønte ikke bæra egentlig :P

skal oppklarere

jeg og Bettis er gode venner in real life!!  Så vi har sett kamper sammen i årevis

CRAPMANSION forever Bettis :O)

men gud jeg skal reise til USA og rævkjøre Favre med  en herpesinfisert bikkje som har slåss for Vick

MrFreeze81
29.12.08 01:23

Trøsten er jo, (oh yeah you pats) når nå Ravens utelukket alle muligheter for Jets å nå POs, at pats IKKE kom til POs. Heller phins, og det viste vel du magnus ganske så godt :)

Men bra sykt at et 11-5 lag ikke går videre. Det er surt det.

Takk for forsøket Favre........but get outta my house!

magnus85
29.12.08 01:24
Jerome_Bettis: Er imponert over hva Bellichek har fått til og han sikra seg i allefall som en av tidenes trenere i mine øyne denne sesongen. Dere hadde helt klart skadeproblemer og er imponerende at dere var i nærheten selv med en enkel schedule, men synes fortsatt det er herlig at Falcons spiller PO mens Pats sitter hjemme basert på hva de fleste forventet 3 sek. før Brady ble skadet

Var jo faktisk ikke offensen som var det store problemet, Cassel klarte seg jo bra etter hvert han, selv om han var et stykke unna Bradys fjorårssesong. Defensen derimot var et trist syn og Pats spilte jo noen kamper med bare 4-5 startere, i tillegg hadde de en haug av skadede back-ups også. Pats hadde ikke den tøffeste schedulen akkurat, men nå var jo AFC East ganske så tøff tross alt, i tillegg måtte de møte både Steelers og Colts. På den andre siden var de jo heldige som møtte AFC og NFC West. Falcons hadde det nok tøffere ja.

magnus85
29.12.08 01:31
MrFreeze81: Trøsten er jo, (oh yeah you pats) når nå Ravens utelukket alle muligheter for Jets å nå POs, at pats IKKE kom til POs. Heller phins, og det viste vel du magnus ganske så godt :)

Jada, var nok klar over det;-)

Var jo tross alt hyggelig å holde med Jags sammen da, er jo ikke ofte slikt skjer.

Godt forsøk av Jets på slutten der, hadde ledd godt om den hadde gått inn. Grattis til Dolphins, håper dere kommer ned på jorda igjen neste år etter at Pats forhåpentligvis har oppdatert defensen:-) Ellers er jeg godt fornøyd med sesongen til Pats, synd det akkurat ikke holdt til playoffs.

magnus85
29.12.08 01:36

Jaja, bare en kamp igjen av regular season. Får håpe det blir en jevn og spennende kamp mellom Broncos og Chargers.

Wavy
WavyInnlegg: 11724
29.12.08 01:37

Det har vel sjelden vært så mange lag med winning records som ikke har kommet til playoffs som det har vært i år.

Først og fremst fordi man har fått en underklasse av klin ræva lag som knapt har noe i NFL å gjøre per dags dato.

At Lions har vært hardt ute og kjøre er vel opp og avgjort for lengst, men lag som Rams, Chiefs,Browns og Bengals har også sett utrolig tannløse ut det meste av sesongen. Chiefs er i building modus og de har vært ekstremt uheldige i et par kamper, så der tipper jeg det er forbedringer på gang, men hos f.eks St Louis er det ingen unnskyldning. De spiller i en elendig divisjon, og har ikke kommet opp med stort siden i fjor. Rams-fansen er blant NFLs dårligste og minst ihuga, og de har ikke oversikt på noe av det de holder på med. Spør du meg kunne de blå/gyldne kommet seg hjem til LA der de hører hjemme. Kanskje de kunne bygd opp en fanbase igjen.

Hva som har skjedd med Browns er ikke så lett å si. Det at de missa playoffs i fjor kan nok ha vært en liten mental blow da de så veldig sterke ut. Og den kanon-offensen fra i fjor har jo vært fullstendig fraværende i år. Greit nok at de har hatt litt skader, men de har jo sett helt tafatte ut ellers også. Å bli sendt av banen uten poeng to uker på rad mot divisional opponents er rett og slett utilgivelig. Dog pound er jo kjent for å være blant NFLs mest høylytte fans, men det ser jo ikke ut til å ha hjulpet det spøtt. Bengals har kommet seg på slutten av sesongen, men fra å være et av ligaens beste offense til å være dårligst i antall scorte poeng og antall yds i tillegg til å være 30. ranka i pass yds (og det med CJ og TJ som WRs) er det et stort fall som ligger bak. Ikke ser jeg noen god grunn til at Cincy skal komme tilbake neste sesong heller.

BIueDream
BIueDreamInnlegg: 1369
29.12.08 02:20

For en sinnsyk kamp av Philly! Troen på PO var minimal før dagens kamper begynte, og nå er vi der faen meg. Takket være Raiders, Texans og en slepphendt Romo. At Eagles ville nå PO pga disse tre hadde jeg aldri trodd! Åh, så deiligå trashe Cowboys (største seieren siden 1961.)

Ekstra gøy var det at det var de litt mer ukjente ørnene som var utslagsgivende, Clemons, Hanson og Buckhalter spesielt.

Og selvfølgelig, B-Dawk. Herregud for en spiller og en lagleder, å se han lede Fly Eagles Fly sangen var nesten magisk. En levende legende, for en kamp

Sjokovann
SjokovannInnlegg: 770
29.12.08 02:51
Wavy: Bengals har kommet seg på slutten av sesongen, men fra å være et av ligaens beste offense til å være dårligst i antall scorte poeng og antall yds i tillegg til å være 30. ranka i pass yds (og det med CJ og TJ som WRs) er det et stort fall som ligger bak. Ikke ser jeg noen god grunn til at Cincy skal komme tilbake neste sesong heller.

Carson Palmer vs Ryan Fitzpatrick.

MrFreeze81
29.12.08 02:59
magnus85: Jada, var nok klar over det;-) Var jo tross alt hyggelig å holde med Jags sammen da, er jo ikke ofte slikt skjer.

Hehehehe, ikke sant.

MrFreeze81
29.12.08 03:02

Sykt for et monster av en TE Antonio Gates er. Tom Champ måtte slite for å holde følge i "svingene".

JeBe
JeBeInnlegg: 2517
29.12.08 03:06

Flere som sitter oppe og ser SNF?

Rivers for MVP! :D

(Innlegget ble redigert 29.12.08 03:12)

BrettFavre
BrettFavreInnlegg: 1713
29.12.08 03:10
MrFreeze81: Takk for forsøket Favre........but get outta my house!

Er dette et skjult budskap, som egentlig betyr at jeg ikke er velkommen bort til vestsia for å se på kampene i årets sluttspill? :)

Wavy
WavyInnlegg: 11724
29.12.08 03:10
Sjokovann: Carson Palmer vs Ryan Fitzpatrick.

Palmer startet de fire første kampene 0-4 med en TD/INT ratio på 3/4, mens Fitzpatrick har 4-7-1 og en ratio på 8/9.

Jeg også anser Palmer som en bedre QB, men jeg er alt annet enn overbevist om at han kommer til å føre Bengals til heder og ære.

BrettFavre
29.12.08 03:14
JeBe: Flere som sitter oppe og ser SNF?

Jepp!

Defensen til Broncos spiller akkurat så dårlig som forventet, og Chargers har føringen 17-6.

Utrolig at Chargers kan nå sluttspillet med tanke på at de var 4-8 for en måned siden. Kanskje Turner overlever denne sesongen likevel?

MrFreeze81
29.12.08 03:15
BrettFavre: Er dette et skjult budskap, som egentlig betyr at jeg ikke er velkommen bort til vestsia for å se på kampene i årets sluttspill? :)

Skjult og skjult. Hva babler du om?! Jeg kjenner vel ikke en "Favre" fra sørsia, som skal se POs hos meg :P

MrFreeze81
29.12.08 03:16

You bet! Man har jo fri og greier.

magnus85
29.12.08 03:18

Joda

Håper Denver tar dette, men tviler sterkt.

Haakke
HaakkeInnlegg: 1495

Yeah! Fy faen som jeg unner Broncos en seier her. Liker rett og slett ikke SD

JeBe
JeBeInnlegg: 2517

Heh, Chargers's offence har starta bra(, mot et snilt Broncos D).

Andre drop'en til Royal der, og så en chop-block av Bell.

(Innlegget ble redigert 29.12.08 03:19)

BrettFavre
29.12.08 03:20

Packers unngikk ydmykelsen å bli det eneste laget som evt. tapte for Lions. Seieren ble sikret med 31-21, og laget slutter på 6-10. Kan nevne følgende fra kampen som jeg regner med få brydde seg om i dag: "The Packers set a league record with two receivers -- Donald Driver (111) and Greg Jennings (101) -- and two rushers, Ryan Grant (106) and DeShawn Wynn (106), to all go over 100 yards. According to Elias Sports Bureau, it is the first time that has happened".

Ellers er det klart at Packers ender opp med niende valget i draften til våren.

Og for å titte litt framover til neste sesong, så er det følgende lag som de skal spille mot:  

Hjemme: Vikings, Bears, Lions, 49ers, Seahawks, Ravens, Bengals, Cowboys

Borte: Vikings, Bears, Lions, Rams, Cardinals, Steelers, Browns, Buccaneers

(Innlegget ble redigert 29.12.08 03:22)

Haakke
HaakkeInnlegg: 1495
29.12.08 03:22

Tror GB gjør det ganske mye bedre neste sessong. Har ikke vært lett å være Packers fan denne sessongen gitt.

(Innlegget ble redigert 29.12.08 03:23)

magnus85
29.12.08 03:23
Haakke: Yeah! Fy faen som jeg unner Broncos en seier her. Liker rett og slett ikke SD

SD er vel også et av de lagene jeg liker minst. I tillegg så eier Pats 2. rundevalget til SD i draften. Tar gjerne et høyere pick:-)

magnus85
29.12.08 03:28

Broncos defense er jo udugelige. Neste like ille som å se Pats sin defense.

Nå skal forsåvidt Chargers offense ha for at de er gode også, men det får vel være måte på.

(Innlegget ble redigert 29.12.08 03:29)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester