Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NFL Playoffs: Wildcard runden.

NYTT TEMA
SUPLOLZ
SUPLOLZInnlegg: 1589
01.01.09 15:08

Da var var playoffgamepasset i boks ($55 og uten Super Bowl?!?!?!?!), og jeg får endelig sjansen til å se skikkelig non-Texans football i år! Skal garantert få med meg 3 av kampene fra helgen, og gleder meg spesielt til å følge Falcons og Dolphins-kampene. Noen andre som har sikra seg game passet? Eller følger dere kampene via stream/viasat?

MrFreeze81
MrFreeze81Innlegg: 3548
01.01.09 16:17

Viasat viser, ifølge deres program, alle kampene. Så da er den saken biff. Ser frem mot 4 underholdende kamper.

Dawkins20
Dawkins20Innlegg: 330
01.01.09 17:04
SUPLOLZ: Da var var playoffgamepasset i boks ($55 og uten Super Bowl?!?!?!?!), og jeg får endelig sjansen til å se skikkelig non-Texans football i år! Skal garantert få med meg 3 av kampene fra helgen, og gleder meg spesielt til å følge Falcons og Dolphins-kampene. Noen andre som har sikra seg game passet? Eller følger dere kampene via stream/viasat?

playoff passet er sikret ja. Var så fornøyd med gamepass at det var ingen sak å bestille mer. Kan kose meg med playoff kamper når det passer meg og er happy med det.

Er VELDIG gira for helgen og vil helst at det er lørdag allerede nå jeg. Håper Eagles kan ta meg seg det positive fra Cowboys kampen og få til en skikkelig run her...kanskje det kan ende med en tur til Tampa...

BennyKanin
BennyKaninInnlegg: 3509
01.01.09 21:28
MrFreeze81: Viasat viser, ifølge deres program, alle kampene.

Men ingen av disse på SportN så vidt jeg ser...

Betyr det at Super Bowl blir bortgjemt i år?

BIueDream
BIueDreamInnlegg: 1369
01.01.09 22:38

Sett  denne, Dawkins20? Fantastisk film om B-Dawk

Wavy
WavyInnlegg: 11733
01.01.09 22:46
BennyKanin: Men ingen av disse på SportN så vidt jeg ser... Betyr det at Super Bowl blir bortgjemt i år?

Jeg begynner å bli nervøs jeg også. Gidder ikke å investere i noe eget playoff pass så lenge Bears ikke er med (og jeg uansett ikke har penger før divisional playoffs).

Dessverre betyr jo dette at NFL-dekninga har blitt dårligere, da SportN er allmenn-kanalen. De har jo alltid vist playoff der før. Tipper de får høre det hvis Super Bowl ikke blir vist på SportN.

williams93
williams93Innlegg: 15
02.01.09 00:15
Wavy: Dessverre betyr jo dette at NFL-dekninga har blitt dårligere, da SportN er allmenn-kanalen. De har jo alltid vist playoff der før. Tipper de får høre det hvis Super Bowl ikke blir vist på SportN.

Noen som har peiling på hvor lenge Viasat har sikret seg rettigheter på å sende NFL i norge?

Det virker jo ikke akkurat som om det er et satsningsområde for de, så jeg kunne gjerne tatt mot et kanalskifte til for eksempel Canal+. De viser jo Bowl-kampene i College-serien, så da bør de også kanskje ha visse ambisjoner i forhold til å få vist NFL på sikt...(?)

simtei
simteiInnlegg: 2028
02.01.09 02:28

nå ble jeg skikkelig skuffet over viasat altså... ifølge tv-guiden til SOL viser de bare Ravens-Dolphins på sportN... Har til og med fått med to kompiser som også har en økende interesse for amerikansk fotball til å være med og se kampene på lørdag.

Men men, kampene skal sees uansett om Viasat vil eller ei! blir vel å kjøpe play-off pass eller håpe på en bra stream...

Håper noen som vet å forvalte rettighetene til denne flotte sporten tar over snart. Det fortjener den. Til informasjon er det visst mer spennende i følge viasat å vise reprisen av Tottenham Wigan, samt et kampsportstevne.... Ett ord: LATTERLIG!!!
simtei
02.01.09 02:35

Haha, jeg var nettopp inne på viasat sine sider for å se om det virkelig stemte at de ikke skulle sende kampene, og dette er hva de faktisk lar rulle på forsiden sin om Helgens begivenheter:

Viasat Sport: lørdag og søndag

NFL WILDCARD-WEEKEND:

Viasat Sport følger amerikansk fotball tett. Denne uken vises hele fem kamper fra NFL på Viasat-plattformen, med det store høydepunktet natt til mandag. Da tar Dallas Cowboys i mot storlaget New York Giants som vant Superbowl tidligere i år.

Helt utrolig... 1) det er bare fire kamper denne helgen, noe de bør vite. 2) Cowboys kom ikke til Play-off, og spiller selvsagt ikke. 3) Giants har bye-week og spiller selvsagt ikke.

Wavy
02.01.09 09:40

Hehe, litt komisk. De har kapasitet til å lage en ny "flott" webside, men å oppdatere seg på hvilke lag som spiller er tydeligvis for mye forlangt. Tydelig at man bare kjører den samme saken fra i fjor da jo Cowboys-Giants spilte (det var jo strengt tatt divisional playoffs, men akk...).

Egentlig er jeg ikke for at Canal Plus skal kjøpe opp NFL da det er en mindre tilgjengelig kanal, men jeg tror nok det hadde litt mer schwung på sendingene der...

Dawkins20
Dawkins20Innlegg: 330
02.01.09 13:47
BIueDream: Sett  denne, Dawkins20? Fantastisk film om B-Dawk

Selvfølgelig har jeg det hehe! Glimrende film og illusterer hvorfor han er favorittspilleren min uten sidestykke. Legende! Håper han tar et år til, han har vist i det siste at han holder nivået og vel så det. Forhåpentligvis kan Eagles gi ham en ring også før han gir seg, det hadde vært fantastisk.

jofl
joflInnlegg: 8325
02.01.09 16:02

Viasat forvalter rettighetene helt greit, de viser jo alle kampene direkte med kurrante kommentatorer. At enkelte ikke har tegnet abonnement på Viasat Sport er selvsagt deres eget problem. Det som er gøy koster gjerne litt ekstra. Canal+ er jo like mye betalkanal som Viasat Sport.

BennyKanin
BennyKaninInnlegg: 3509
02.01.09 16:13
jofl: At enkelte ikke har tegnet abonnement på Viasat Sport er selvsagt deres eget problem

For såvidt enig, men...

Selv har jeg Get og eneste måten å få ViasatSport er gjennom en premiumpakke med all verdens TV1000 kanaler som interesserer meg midt bak, og til den nette sum av kr 249 i mnd. Hvorfor kan jeg ikke få kjøpt den enkeltvis til en 50-lapp?

jofl
02.01.09 18:30

Enig i at det burde vært mulig å bare abonnere på sportskanalene til en hyggeligere pris. Har selv mange viasatkanaler som bare samler støv, men de er ikke de eneste med slike dealer. NRK-lisensen gir meg ikke mulighet til å velge bort P2 eller NRK3 heller.

Når jeg først betaler så mye for Viasat så er det greit at det er noe som er ekskusivt også.

SUPLOLZ
SUPLOLZInnlegg: 1589
03.01.09 00:18

"I'm asking you, I?m begging the people of Minnesota: Buy up these tickets"

-Jared Allen, Minnesota Vikings.

http://www.vikings.com/AkamaiPlayer.aspx?AkamaiVideo=Jared%20Tickets

Hvor lamt er det av folket å ikke støtte laget sitt i en playoffkamp?!

BIueDream
BIueDreamInnlegg: 1369
03.01.09 01:10

Hehe, flaks for Eagles som fikk flere billetter :-)

svenna99
svenna99Innlegg: 10806
03.01.09 11:45

Kommer til å bli så jævlig surt å se den kampen på torrent og vite at kampen er en kort kjøretur fra der jeg bor når jeg ikke er hjemme på juleferie =(

williams93
williams93Innlegg: 15
03.01.09 20:42
SUPLOLZ: Hvor lamt er det av folket å ikke støtte laget sitt i en playoffkamp?!

Enig i at det er rimelig lamt, men jeg vil da absolutt gi klubben en god del av skylda også. Sesongkortholderne måtte forplikte seg til å kjøpe sesongkort i 09 dersom de skulle få gjenkjøp på plassene sine til denne kampen. Kanskje ikke så rart at de da sliter litt i forhold til de usikre tidene som er på vei...

Ser de er nede i ca 3100 billetter nå, så da slipper de vel black-out tenker jeg.

JeBe
JeBeInnlegg: 2517
03.01.09 20:51

Lader opp til kampene i kveld/natt med å skrive NFL-relaterte artikler på Wikipedia.

Gleder meg, selv om både Tomlinson og Gates er questionable. Tror (håper) at det mest er spill for galleriet, men Tomlinson fikk seg jo en synlig smell forrige helg.

Kunne forresten skaffe seg gode plasser til Vikings-matchen til 120 dollar, så jeg.

EDIT:
Tomlinson har en lyskeskade som er så ille at legene heller vil ha ham på operasjonsbordet enn på banen.

(Innlegget ble redigert 03.01.09 20:54)

magnus85
magnus85Innlegg: 3241
03.01.09 21:08
simtei: Haha, jeg var nettopp inne på viasat sine sider for å se om det virkelig stemte at de ikke skulle sende kampene, og dette er hva de faktisk lar rulle på forsiden sin om Helgens begivenheter: Viasat Sport: lørdag og søndag NFL WILDCARD-WEEKEND: Viasat Sport følger amerikansk fotball tett. Denne uken vises hele fem kamper fra NFL på Viasat-plattformen, med det store høydepunktet natt til mandag. Da tar Dallas Cowboys i mot storlaget New York Giants som vant Superbowl tidligere i år.   Helt utrolig... 1) det er bare fire kamper denne helgen, noe de bør vite. 2) Cowboys kom ikke til Play-off, og spiller selvsagt ikke. 3) Giants har bye-week og spiller selvsagt ikke.

Dette stod det også før kampene i uke 17 også, virker ikke akkurat som de er spesielt oppdaterte der i gården.

simtei
03.01.09 22:08

Ikke lenge til første kamp nå, mange som skal se? jeg har i hvertfall skaffet meg play-off pass, Coca-cola og kaffe og er klar for kveldens kamper!

Haakke
HaakkeInnlegg: 1495
03.01.09 22:25

Går ikke dagens kamper på Viasat/ SportN? :(

Wavy
03.01.09 22:27

Nå har jeg rotet meg fram til denne fattigmanns Game Pass aka MyP2P, og gleder meg til playoffs.

Tipper faktisk Cards blir overkjørt i dag. De har sett svake ut mot slutten av sesongen og har skadeproblemer. Det store spenningsmomentet blir hvordan en rookie QB klarer post-season presset. Det er jo ingen hemmelighet at playoffs er en ganske annen greie enn regular season. Michael Turner må også ha en god dag på jobben for at dette skal funke for dem.

Vet ikke helt hvem jeg heier på. Begge lag er helt ok i mine øyne.

simtei
03.01.09 22:38

Synes begge lag er "likanes", så har ingen preferanser bortsett fra hvis ett lag passer bedre for Giants enn det andre. Har dere noen meninger om hva som passer best for G-men?

Til Haakke: Nei, det er bare Dolphins-Ravens som går på SportN denne helgen, de andre tror jeg går på en annen viasat sport-kanal, men er ikke sikker på hvilken...

(Innlegget ble redigert 03.01.09 22:38)

jofl
03.01.09 22:42

Ryan INT. Defence på begge sider med beste starten.

JeBe
JeBeInnlegg: 2517
03.01.09 22:46

Oi!

Fitzgerald...

jofl
03.01.09 22:47

Satan, for en catch av Fitzgerald.

simtei
03.01.09 22:49

Det var imponerende ja!! TD Cards

Wavy
03.01.09 22:51

Utrolig TD grab...kanskje Cards har et playoff gir tross alt.

toonarmy
toonarmyInnlegg: 4533
03.01.09 22:51

Ojojoj, sykt... Skjønner jo at Cards kaster i 65% av playene når de har slike receivers...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester