Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NFL Offseason 2018

NYTT TEMA
BennyKanin
BennyKaninInnlegg: 3430
12.02.18 21:53

Jaguars kvitter seg med de überkjipe hjelmene og draktene sine. De melder samtidig overgang fra Arena League og tilbake til NFL. 

BennyKanin
BennyKaninInnlegg: 3430
12.02.18 21:56

Josh Andrews visstnok til Vikings. Bør jeg gledes Eaglesfans, eller er det litt våttevver?

Edit; Åpenbart våttevver ser jeg nå. 

(Innlegget ble redigert 12.02.18 21:57)

SalSomer
SalSomerInnlegg: 7158
12.02.18 22:38

Jeg likte Steelers-fangedraktene og jeg likte Jags-hjelmene. Ut fra resten av verdens reaksjon tror jeg det er greit å slå fast at jeg ikke helt har god smak.

Mirage
MirageInnlegg: 20940
13.02.18 18:12

Giants har ansatt Mike Shula som ny OC. Erfaren kar i alle fall, håper han sammen med Shurmur kan koke opp noe spennende offense. 

Izcilas
IzcilasInnlegg: 4063
13.02.18 19:49
Mirage: Giants har ansatt Mike Shula som ny OC. Erfaren kar i alle fall, håper han sammen med Shurmur kan koke opp noe spennende offense.

Ganske "meh" syns jeg. Ser han også skal være QB coach. Blir vel å fungere mer som en assistent under Shurmur da. Kjedelig vi ikke fikk Stefanski. 

SalSomer
13.02.18 23:05

Derrick Johnson vil bli released i mars, er det blitt annonsert.  

13 år, 4 pro bowls, 2 all-pros, flest tackles i Chiefs-historien. 

Det har vært ventet lenge at dette vil skje, men det er fortsatt tungt. Det som tynger mest er at han aldri fikk være med på å vinne et mesterskap. DJ var et lyspunkt på noen elendige Chiefs-lag og en stor spiller på noen veldig gode Chiefs-lag. Nå har skader og alder har sakte, men sikkert slitt ham ut. 

Hvis det er et lag der ute som trenger en MLB med enorm spilleforståelse og god teknikk, men med begrenset bevegelighet, så er DJ et godt valg. 

AvalancheSioux
AvalancheSiouxInnlegg: 7170
14.02.18 00:50
SalSomer: Hvis det er et lag der ute som trenger en MLB med enorm spilleforståelse og god teknikk, men med begrenset bevegelighet, så er DJ et godt valg.

Heh, får ønske ham velkommen til Dove Valley da. Om ikke annet så for å se reaksjonen på Chiefsplanet...

SalSomer
16.02.18 08:25

AJ McCarron har vunnet saken sin mot Bengals der han hevder at laget feilaktig plasserte ham på NFI-listen i rookie-året. Dermed teller rookie-året nå lot McCarrons kontrakt og han er plutselig en unrestricted free agent. Med 6 TDs og 2 INTs over 3 starts på 4 år er vel McCarron i post-Osweiler-NFL god nok til å få en starterjobb der han tjener big bucks neste år. 

kobebryant92
kobebryant92Innlegg: 2197
16.02.18 09:05
SalSomer: Med 6 TDs og 2 INTs over 3 starts på 4 år er vel McCarron i post-Osweiler-NFL god nok til å få en starterjobb der han tjener big bucks neste år.

Browns gir han vel Glennon kontrakten.

SalSomer
16.02.18 09:45

Det er sikkert greiest. Han fortsetter på benken, men tjener mye bedre. Det er null fare for at han plutselig må starte en sluttspillkamp og tabbe seg ut der, og siden han blir værende i Ohio slipper han køene på DMV for å bytte førerkort. 

TomBrady_12
TomBrady_12Innlegg: 2504
16.02.18 10:10

McCarron til Browns som starter gir bare mer og mer mening. De kommer til å bolstre laget med høye draft picks, og har massevis av cap room til å signere FAs. Å sitte med pick #1 og #4 uten å selv trenge en QB er jo en fantastisk posisjon å være i. Det blir garantert trades i toppen. Lag som har bestemt seg for en spesifikk QB vil cashe ut.

Dette høres veldig fint ut på papiret, men så er det Browns da, og en veldig usikker QB som de i såfall vil måtte binde seg til i mange år. Det oser jo bare at prosjekt McCarron blir mislykket og at Browns får 4 år til med losing record.

(Innlegget ble redigert 16.02.18 10:12)

kobebryant92
kobebryant92Innlegg: 2197
16.02.18 12:09
TomBrady_12: McCarron til Browns som starter gir bare mer og mer mening. De kommer til å bolstre laget med høye draft picks, og har massevis av cap room til å signere FAs. Å sitte med pick #1 og #4 uten å selv trenge en QB er jo en fantastisk posisjon å være i. Det blir garantert trades i toppen. Lag som har bestemt seg for en spesifikk QB vil cashe ut.

Har vi nokke bevis på att McCarron er god, vist man signerer McCarron bør man forsatt velge ein QB som nummer 1.

ModernMan
ModernManInnlegg: 9885
16.02.18 16:37
kobebryant92: Har vi nokke bevis på att McCarron er god

Nei, men så har vi heller ikke noe som tyder på at Browns har "kvalitet" på spec-en sin for QB-er.

DimitarBerbatov9
DimitarBerbatov9Innlegg: 13132
17.02.18 10:33

Chiefs har signert CB David Amerson til en kontrakt verdt opp til $6M. Husker Raiders-fansen var veldig høy på han for noen år siden, og han fikk en ganske ok kontrakt, men han var visst ikke bra sist sesong, i tillegg til at han slet med skader. 

Tydelig at Chiefs ikke var fornøyd med secondarien sist sesong i hvert fall. To CB's inn nå, også kommer jo Berry tilbake. 

Hedly2
Hedly2Innlegg: 19235
17.02.18 11:10
DimitarBerbatov9: Chiefs har signert CB David Amerson til en kontrakt verdt opp til $6M. Husker Raiders-fansen var veldig høy på han for noen år siden, og han fikk en ganske ok kontrakt, men han var visst ikke bra sist sesong, i tillegg til at han slet med skader.

Var veldig god i fjor og året før. Var nesten ikke på banen i år, og når han var det var han nok aldri helt 100 % skadefri da heller.

Hadde en stor kontrakt, og vi sparte mye på å cutte han, men surt å se han gå til Chiefs. Redd for at han kan finne tilbake til 2016 sesongen hos dere.

ModernMan
ModernManInnlegg: 9885
17.02.18 11:17

Æsj, Giants er kvitt Bobby Hart. 

Mirage
MirageInnlegg: 20940
18.02.18 00:57
ModernMan: Æsj, Giants er kvitt Bobby Hart.

Han ble waived/injured, så han hadde nok blitt kastet på dør sekundet han ble "frisk" uansett. Bengals liker å samle på dårlige offensive linemen, så han bør passe godt inn.

(Innlegget ble redigert 18.02.18 00:57)

Izcilas
18.02.18 04:34

Æsj, forbanna dritt at kampdatoene ikke kommer før om godt to måneder.. Får flybilletter i høstferien ned i 2500kr t/r til NY...

Hedly2
19.02.18 17:05

Ifølge Rich Cimini kommer Jets til å gå hardt etter Kurt Cousins som ny QB. Jets har jo enormt mye cap room, så Cousins får nok oppfylt drømmen om å bli NFLs best betalte spiller om han drar til New York.

Hadde vært veldig spennende om Jets landet Cousins og tok Barkley i draften. Da begynner det virkelig å ligne på noe.

(Innlegget ble redigert 19.02.18 17:05)

TomBrady_12
TomBrady_12Innlegg: 2504
19.02.18 18:54

Barkley ramler vel neppe ned til Jets, så satser på at det ikke blir et tema.

Mc_lovin
Mc_lovinInnlegg: 7262
19.02.18 21:08
TomBrady_12: Barkley ramler vel neppe ned til Jets, så satser på at det ikke blir et tema.

Ikke si det så fort. Browns og Giants tar QB, og så bytter vi på 3rd med Jets. Hadde i grunn vært et drømmescenario for oss da vi trolig hadde endt opp med Chubb i det scenarioet også. 

Det blir virkelig spennende å se hvem som ender opp med Barkley. Det virker som at han kan transformere ethvert angrep ift. all hypen han mottar. Likevel vil det være et bittersøtt pick mtp. dybden i RB-klassen.

Jazzeron
JazzeronInnlegg: 13110
20.02.18 08:51

Tror heldigvis det er langtfra sikkert at Giants tar QB faktisk...

Selv om de såklart bør.

(Innlegget ble redigert 20.02.18 08:51)

daoooo
daooooInnlegg: 25399
20.02.18 10:26
Jazzeron: Tror heldigvis det er langtfra sikkert at Giants tar QB faktisk...

Har en våt drøm om at verken Browns eller Giants tar QB. Da blir det mulig å trade seg opp og ta førstevalget på QB. Dessverre så ser vi ut til å være blant de heteste kandidatene til å sprenge banken for Kirk Cousins. Redd han blir dyrere enn det smaker godt. Burde være en mann for Browns, de har enda mer cap og kaste etter han.

(Innlegget ble redigert 20.02.18 10:26)

svenna99
svenna99Innlegg: 10588
20.02.18 10:41
daoooo: Burde være en mann for Browns, de har enda mer cap og kaste etter han.

Han har jo sagt selv det er viktigere for han å kunne være en seriøs contender enn å tjene mest mulig penger. Da tenker jeg ihvertfall sånn det ligger an nå at Denver og Minnesota er mest aktuelle. Men, kan jo hende han endrer mening om Jets eller Browns slenger et kjempetilbud på bordet. 

svenna99
svenna99Innlegg: 10588
20.02.18 10:51

Lest mye frem og tilbake om Eagles bør/kan/vil trade Nick Foles, og hva som er mulig kompensasjon. Vil tro GM Roseman ønsker å vente til ihvertfall etter draften, i håp om at ett eller flere lag ikke får QBen de ønska seg og blir smådesperate. Det er dog ganske kjipt, da vi gjerne skulle hatt noen ekstra draft picks i år.

Hørt/lest alt fra at Eagles ikke bør trade han for mindre enn to 1st round og to 2nd round picks (som åpenbart er helt latterlig), til at man knapt kan få noe som helst for han. De som virker å ha mest kontakt med virkeligheten vurderer verdien hans per nå til et lavt 1st round pick, eller tilsvarende (2nd + 4th f.eks.). Det tror jeg er ca. det vi kan forvente.

Prøvd å se litt på hvilke lag som er mest aktuelle, og Bills seiler egentlig opp som en favoritt. Har 21st og 22nd overall picks i år, og kan såklart bruke begge de til å trade opp for en QB, men det er uansett ikke nok til å trade så høyt opp at de kan velge og vrake. I tillegg er det helt åpenbart at de ikke er fornøyd med Tyrod Taylor, og med en post-june designation kan de cutte han med bare $3m i dead money. Har også to picks i 2nd round, så om de ikke vil gi et 1st kan de bundle sammen de to.

Jazzeron
JazzeronInnlegg: 13110
20.02.18 11:03
svenna99: Lest mye frem og tilbake om Eagles bør/kan/vil trade Nick Foles, og hva som er mulig kompensasjon. Vil tro GM Roseman ønsker å vente til ihvertfall etter draften, i håp om at ett eller flere lag ikke får QBen de ønska seg og blir smådesperate. Det er dog ganske kjipt, da vi gjerne skulle hatt noen ekstra draft picks i år.

Absolutt. Men jeg tenker egentlig at vi burde beholde han, selv om vi kunne trengt picksa.  Grunnen til det er at vi ikke vet hvor lang tid det tar før Wentz er 100 % tilbake, og selv da kan det ta lenger tid enn man tror. Han kommer ikke til å spille i preseason uansett, og er han ikke klar til week 1, så går ukene fort. Tror ikke helt Sudfeld er klar for å lede laget, selv om de åpenbart liker han. Så pga risikoen med Wentz mener jeg Foles bør beholdes. Helsen til Wentz går foran ALT.

Heldigvis er jo alt av starters locked up minus Bradham, men det er klart at et valg eller to mellom runde 1 og 4 virkelig hadde gjort seg.

daoooo
daooooInnlegg: 25399
20.02.18 13:25
Hedly2: Hadde vært veldig spennende om Jets landet Cousins og tok Barkley i draften. Da begynner det virkelig å ligne på noe.

Hadde unektelig hjulpet, men vi har mye å forbedre. CB, OLB og omtrent hele O-linja vil fortsatt være solide needs. Har nesten needs over hele fjøla.

(Innlegget ble redigert 20.02.18 13:25)

Hedly2
23.02.18 19:10

Marcus Peters ser ut til å bli tradet til LA Rams!

SalSomer
23.02.18 20:02

Da har jeg visst opplevd å få en kommentar på VGD slettet. That’s a first, men det sier vel sitt om hvordan dette får meg til å føle meg.  

Jeg får moderere meg til å si at jeg opplever at Peters’ politiske engasjement har irritert en viss gruppe av Chiefs-fanbasen og at jeg mistenker at det er klager fra disse som kan ha vært med på å føre til at Peters nå er på vei bort. Jeg er ikke enig med folka som vil ha Peters bort. 

Izcilas
23.02.18 20:05

Jeg fikk lest innlegget. Utrolig at noe sånt må slettes. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg