Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NFL UK 2018

NYTT TEMA
svenna99
svenna99Innlegg: 10851
23.08.18 10:49

Lager like så godt en egen tråd for dette, da de drukner litt i offseason-tråden.

Snakka akkurat med support, de sier season tickets blir sendt ut tidlig i september. Noen her inne som kunne tenke seg å kjøpe billetter til Titans @ Chargers? :D

Evt kan jeg sikkert også være behjelpelig med å prøve å skaffe billetter til Seahawks @ Raiders, om jeg har forstått det riktig og season ticket holders får førsterett der.

Jazzeron
JazzeronInnlegg: 13349
27.08.18 10:21

Wohoo! Blir stas med selveste Eagles i London. Drar over med 3 kompiser som holder med henholdsvis Broncos, Patriots og Dolphins, aka alle bør ha interesse av at Jaguars ikke vinner ;)

Må få til noe vgd øl utenfor Wembley eller noe!

svenna99
20.09.18 11:41
Jazzeron: Må få til noe vgd øl utenfor Wembley eller noe!

Følger en FB-gruppe som heter BGN Radio UK (som vel egentlig er en podcast) og de skal ihvertfall på Passyunk Ave. på lørdagen (samme sted som de har en fantastisk god cheese steak)

Jazzeron
20.09.18 12:09
svenna99: Følger en FB-gruppe som heter BGN Radio UK (som vel egentlig er en podcast) og de skal ihvertfall på Passyunk Ave. på lørdagen (samme sted som de har en fantastisk god cheese steak)

Stemmer, husker du nevnte stedet, har vært inne på tanken selv! Da blir det nok fort å ta turen dit!

Jazzeron
11.10.18 12:21

Noen som vet noe mer om opplegget på diverse puber nevnt her? http://www.nfl.com/news/story/0ap3000000964049/article/6-london-bound-teams-to-take-over-pubs

Ser Eagles har The Admiralty 66 Trafalgar Square, Mayfair, London, WC2N 5DS

SuperChargers
SuperChargersInnlegg: 4511
17.10.18 19:03

Har ingen anelse, men Chargers har samme pub så kan gi deg beskjed når jeg er der.

Var en tur innom nfluk forumet og ble skuffa over at alle eventsene har forsvunnet. Ikke noe fan rally lenger..?

Jazzeron
17.10.18 19:48
SuperChargers: Har ingen anelse, men Chargers har samme pub så kan gi deg beskjed når jeg er der. Var en tur innom nfluk forumet og ble skuffa over at alle eventsene har forsvunnet. Ikke noe fan rally lenger..?

Konge.

Nei, ingen fan rally lenger :( Ikke sikkert jeg gidder dra på greiene uansett altså,så trenger ikke stresse, hehe.

Jazzeron
18.10.18 10:39

Da har jeg endelig fått fatt i Wembley billettene etter litt om og men. Nærmer seg drastisk nå!

svenna99
25.10.18 09:52

Fy faen, begynner å krible greit nå! 

Jazzeron
25.10.18 10:12

Samme her, noe vilt og!

Imidlertid har jeg fått fra 2 forskjellige kilder nå, hvorav Superchargers er en av de, at tailgaten utenfor Wembley er helt ubrukelig, med altfor lange køer til absolutt alt, og at inn på stadion tidligere anbefales. Lite kø, sannsynligvis samme øl, men dog mindre stemning.

Likte tailgaten veldig godt for 4 år siden, men det er jo typisk britisk å gjøre ting som funker verre :P

svenna99
25.10.18 12:07

Skal "tailgate" på Passyunk :D

Jazzeron
25.10.18 12:19

Ahh, ikke dumt det heller!

Koios90
Koios90Innlegg: 629
25.10.18 16:20
Jazzeron: Imidlertid har jeg fått fra 2 forskjellige kilder nå, hvorav Superchargers er en av de, at tailgaten utenfor Wembley er helt ubrukelig, med altfor lange køer til absolutt alt, og at inn på stadion tidligere anbefales. Lite kø, sannsynligvis samme øl, men dog mindre stemning. Likte tailgaten veldig godt for 4 år siden, men det er jo typisk britisk å gjøre ting som funker verre :P

Kan også være lurt å komme seg dit så tidlig som mulig. Når jeg var på Wembley i fjor for å se Ravens - Jaguars ble tailgate stengt to timer før det skulle pga for stor pågang, av alle ting.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg