Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NFL Offseason 2019

NYTT TEMA
TomBrady_12
TomBrady_12Innlegg: 3601
04.06.19 11:32

Overraskende at McCoy endte opp i Panthers. Han var ganske klar for at han var på jakt etter en ring, men endte opp på en medium kontrakt i et lag som har en lang vei å gå.

kobebryant92
kobebryant92Innlegg: 2481
04.06.19 13:46
TomBrady_12: Overraskende at McCoy endte opp i Panthers. Han var ganske klar for at han var på jakt etter en ring, men endte opp på en medium kontrakt i et lag som har en lang vei å gå.

Har dei virkelig ein så lang vei å gå?

Vist Cam er Cam igjen så trur eg Panthers kan bli bra, men selvfølgelig er det eit stort spørsmålstegn. 

Var vist nokke om det å spille mot Tamba 2 ganger i året hadde ein del å si og må si eg liker ein front 3 med Kawan Short, McCoy og Dontari Poe.

daoooo
daooooInnlegg: 26292
08.06.19 05:21

Joe Douglas, tidligere vice president of player personel (hvis jeg ikke bommer helt nå), er nå klar som ny GM for Jets. Han har vel strengt tatt vært ''front runner'' for jobben hele veien, og ifølge Schefter gjorde han seg dyrbar hvilket resulterte i en 6 års avtale.

Schefter tweet:

''Jets just would not take “no” as an answer from Joe Douglas. He tried to turn down the Jets and each time he did, they came back at him harder and harder. Jets simply were not going to be denied in their efforts to land the former Eagles’ vice president of player personnel.''

Mangfoldet er meget fornøyd, så da er vel jeg det også.

(Innlegget ble redigert 08.06.19 05:28)

SalSomer
SalSomerInnlegg: 8359
11.06.19 07:50

Det er kommet mye nytt i Hill-saken de siste dagene. Vanskelig å få med seg alt, da mye av det står på amerikanske lokalaviser som ikke er GDPR-compliant og som jeg ikke slipper inn på. Men fra hva jeg forstår er det slik at etterforskerne tidlig skal ha konkludert med at den brukne armen til sønnen var resultatet av et uhell, og at det ikke var det som ble etterforsket. Saken skal ha vært at sønnen har hatt alvorlige merker på kroppen som skal ha være resultatet av fysisk avstraffelse, og at både Hill og Espinal har innrømmet å spanke sønnen med hender og belter. Etterforskningen skal ha gått på om noen av dem, og i så fall hvem, som har gått for langt i spankingen. Det er derfor det er vanskelig å finne hvem som er ansvarlig, da det ikke er en spesifikk enkelthendelse med en brukket arm som er blitt etterforsket, slik det tidligere var antatt. 

Personlig mener jeg at fysisk avstraffelse er en utdatert og forkastelig måte å bedrive barneoppdragelse på, noe jeg tror de fleste her til lands er enig i. Dessverre er det her kulturelle forskjeller, og for mange amerikanere er spanking en naturlig og positiv ting å gjøre overfor et barn. I deres øyne er derfor Hill nå en fullstendig uskyldig fyr som bare kanskje «gikk litt for langt» i oppdragelsen, på samme måte som det var med Adrian Peterson. Det ser derfor ut som at Hill blir værende i KC. Jeg er ikke videre happy. 

Ellers er det visst også et element i saken at Hill og Espinal lenge skal ha hatt problemer i forholdet (siden før saken oppstod) og at de skal ha vært på vei mot separasjon. Jeg leser på Reddit i en diskusjon om en av disse GDPR-låste artiklene at Espinal skal ha spredt desinformasjon for å sverte Hill (noe de famøse tekstmeldingene med det robotisk språket hintet til), men jeg er ikke helt sikker på hva artikkelen sier outright om dette. 

SuperChargers
SuperChargersInnlegg: 4604
12.06.19 11:37

Raiders blir årets Hard Knocks lag. Det kunne jo ikke blitt bedre! Tre førsterunde-rookies, Jon Gruden og en haug veteraner som har fullstendig mista det de siste årene. (Incognito og Antonio Brown, samt Burfict). Detta må jo bare bli topp underholdning!

Jazzeron
JazzeronInnlegg: 13441
13.06.19 10:53

Ellers gratulerer vi St Louis Blues med seier over Bruins i Stanley Cup finalen! Boston kan drite å dra med det best sports city ever greiene sine.

TomBrady_12
TomBrady_12Innlegg: 3601
13.06.19 11:07

Hva ble det til slutt? To titler, ett finaletap og en semi?

BennyKanin
BennyKaninInnlegg: 3591
13.06.19 11:14
Jazzeron: Boston kan drite å dra med det best sports city ever greiene sine.

Hehe, je rajt!

SalSomer
13.06.19 14:07

Bare enda en i en lang liste med seire for Missouri sports over Boston. Ikke bare har vi en penere og bedre QB, vi har også et bedre håkki-lag og et slåball-lag som klarer å slå selv den mest garvede Boston sports fan i generell assholeishness. Det er gode tider i the Show Me State. 

SalSomer
14.06.19 17:32

Pat Bowlen er død etter lang tids kamp mot Alzheimer. Under hans eierskap tok Denver seg til syv Super Bowls og vant tre. Han skal innlemmes i Hall of Fame om noen måneder og Denver skal spille i Hall og Fame-kampen. Det vil bli en emosjonell markering, antar jeg. 

BennyKanin
05.07.19 11:06

Hva skal til for å bli kalt stjerne i dag, stjerneekspertfolket i VGD Amerikanske Idretter? I følge denne artikkelen er det nok å være på en roster i NFL, da mannen ikke har spilt en eneste kamp noensinne i ligaen. Når det er sagt, jævla kjipt for han :-(

(Innlegget ble redigert 05.07.19 11:07)

ModernMan
ModernManInnlegg: 11471
07.07.19 21:25

På listen over spillere på fiendelag det er veldig vanskelig å mislike så står Zach Ertz trygt plassert.

Twitter-bioen starter med "Husband to @JulieErtz." (fersk VM-vinner i fotball). Det syns jeg er stilig. Litt senere nevnes det i forbifarten at han er SB champ, men det er liksom underordnet. 

Fin fyr.

LaGoeba
LaGoebaInnlegg: 14394
07.07.19 21:43

«A freaking BALLER and her husband»

sankaa
sankaaInnlegg: 6396
07.07.19 23:23

Herregud som jeg gleder meg til preseason nå. Er helt sultefora.. 

Jazzeron
08.07.19 09:18

Chris Ballard stepper in for Peter King i ukens MMQB, mye bra lesning. 

BennyKanin
08.07.19 10:49
sankaa: Herregud som jeg gleder meg til preseason nå. Er helt sultefora..

Slike videoer gjør alt lettere. 
F
innes sikkert noe slik for andre lag også. Tydelig at man ikke spiller så ofte borte mot Chiefs og Chargers, og når man spiller er det ofte dårlige resultater. 

SalSomer
09.07.19 23:21

For de som fortsatt er interessert i Tyreek Hill-fiaskoen så har nå mer lyd fra det skjulte lydopptaket som ble lekket tidligere i vår blitt sluppet. En lokal TV-stasjon i KC som brukte opptaket til å fremstille Hill som skyldig hadde visstnok også hørt disse delene av opptaket, men valgt å kutte dem ut, noe folk nå er forbannet over. I opptaket sier Hill (som ikke vet at han blir tatt opp) at Espinal løy om at han angrep henne mens hun var gravid i college. Espinal (som vet at samtalen blir tatt opp) nekter å svare på dette. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro eller tenke. 

Link til saken her.

Izcila
IzcilaInnlegg: 22420
Barbosa
BarbosaInnlegg: 4436
15.07.19 18:04

Merker jeg også begynner å bli veldig sulteforet på football. Når det gjelder hva Titans har gjort i offseason, så skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke har fått fulgt så alt for mye med. Så må vel få satt meg ned etterhvert å studere ting litt nærmere. Men får nok av tid til det i disse ferietider. 

svenna99
svenna99Innlegg: 10962
16.07.19 00:10

Vi er offisielt inne i den absolutt kjipeste delen av NFL-året, nemlig når Madden gis ut og ALLE, spillere som randoms på Twitter, skal være uenige i ratings

SalSomer
16.07.19 00:47

Keenan Allen er visstnok sint på ratingen sin og raljerer på Chargers-Twitteren om at han ikke kommer til å spille spillet og alt sånn. Sånn sett er det vel positivt at ratingen kom nå, hvis ikke hadde vi vel stått i fare for å ha en uke der Allen ikke er sint på verden for noe. 

Hedly2
Hedly2Innlegg: 19882
16.07.19 02:56

Alltid like latterlig å se på hvordan spillere reagerer på madden-raringer. De eneste som er fornøyde er dem som ender på 99. Som forøvrig er en kokko-rating i utgangspunktet. Jeg liker bedre FIFAs ratingsystem som jo gir rom for at det kan komme spillere som er bedre enn dagens spillere.

Det skal sies at det var litt morsomt å se Daniel Jones bli presentert med hans rating for en del uker siden nå.

SalSomer
19.07.19 16:06

NFL har kommet med en statement på Tyreek Hill nå. Han ender på 0 kamper karantene, ifølge Schefter.

Jazzeron
19.07.19 20:07
SalSomer: NFL har kommet med en statement på Tyreek Hill nå. Han ender på 0 kamper karantene, ifølge Schefter.

Med mindre det dukker opp mer ja. For oss som ikke har fulgt med/orket å bry oss, kan noen gi en breakdown av hva som har skjedd hittil, evt en link? Har fått med meg at det har vært veldig mye sprik i hva som er blitt sagt og gjort både av barnevern, etterforskning, mora, og Tyreek selve, altså det reneste clusterfuck. :p

SalSomer
19.07.19 21:18

Kort oppsummert:

Den brukne armen til sønnen ble det konkludert med tidlig i etterforskningen at var resultatet av et uhell, og Hill ble ikke etterforsket for det når etterforskningen stod på. Det viser seg dog at sønnen også har hatt skader på kroppen som følge av at han har blitt fysisk avstraffet med et belte. Det er det politiet og barnevernet har etterforsket, men de har konkludert med at de ikke vet hvem av de to foreldrene som er skyldige. 

I tillegg til dette er det blitt sluppet et opptak av en krangel mellom Espinal og Hill i Dubai. Først ble et redigert opptak sluppet der det fremstod som om Hill ikke benektet at han var skyldig, samt at han var truende i språket. Senere ble det fulle opptaket sluppet, der Hill var langt mer benektende, og til og med anklaget Espinal for å ha fabrikert hendelsen han erklærte seg skyldig for i college. 

I slutten av juni var også Hill i et møte med NFL og Chiefs der han skal ha presentert sin side av saken og også beviser for å backe opp sin sak. Disse bevisene er dessverre ikke tilgjengelig for offentligheten, men de skal ha vært viktige for at han endte med ingen suspensjon. 

Det verserer også en masse rykter i øst og i vest. Forholdet mellom Hill og Espinal-familien er visst ikke så bra og enkelte mener at Espinal og faren skal ha forsøkt å utpresse Hill. Men det er rykter som så vidt meg bekjent er uten at noen har fremvist noen substansielle bevis, og lukter mest av fans som forsøker å male en historie om Hill som uskyldig. 

Personlig tror jeg Hill er skyldig i hendelsen i college, men at det er klart at han ikke var skyldig i å brekke sønnens arm, da alle som etterforsket den saken landet på at den var et uhell. Jeg tror dog ikke på Hills foreldremetoder og jeg tror hans avstraffelsesmetoder er gammeldags og har påført sønnen skade. Jeg syns også forholdet mellom Espinal og Hill fremstår som om at det ikke er videre sunt. 

Jazzeron
20.07.19 00:26
SalSomer: Personlig tror jeg Hill er skyldig i hendelsen i college, men at det er klart at han ikke var skyldig i å brekke sønnens arm, da alle som etterforsket den saken landet på at den var et uhell. Jeg tror dog ikke på Hills foreldremetoder og jeg tror hans avstraffelsesmetoder er gammeldags og har påført sønnen skade. Jeg syns også forholdet mellom Espinal og Hill fremstår som om at det ikke er videre sunt.

Det kan godt stemme ja. Blir spennende å se hva mer som skjer videre/om noe skjer videre. Men egentlig litt rart, nå ble jo nettopp en eller annen Raven suspendert 4 kamper for å ha opptrådt truende overfor dama si. Hadde nesten trodd han skulle få noe av det samme pga det om ikke annet. Men ja, slå barn som en del av oppdragelsen kan de gjerne slutte med. Nok et sted USA henger igjen i gamle dager på. 

Takk for bra redegjørelse! 

(Innlegget ble redigert 20.07.19 00:26)

winnerpool
winnerpoolInnlegg: 413
20.07.19 01:08

Ble ikke AP suspendert hele sesongen for noe lignende? (spanke ungen sin). Virker veldig rart om politi/barnevern bare avslutter en sak fordi de ikke klarer finne ut om det er mor eller far som har påført barnet «skader på kroppen» fra fysisk avstraffelse.

SalSomer
23.07.19 00:19

NFL er straks tilbake. Training camps er i gang flere steder, og neste uke er det ball på TVen igjen! 

Her er oversikten over årets preseason. Gleder meg til litt action inne på forumet igjen!

Hall of Fame Game
Fredag 2. august

Kl. 02.00
Denver @ Atlanta

Uke 1
Fredag 9. august

Kl. 01.00
NY Jets @ NY Giants
Indianapolis @ Buffalo

Kl. 01.30
Atlanta @ Miami
New England @ Detroit
Jacksonville @ Baltimore
Washington @ Cleveland
Tennessee @ Philadelphia

Kl. 02.00
Houston @ Green Bay
Carolina @ Chicago

Kl. 04.00
LA Chargers @ Arizona
Denver @ Seattle

Lørdag 10. august
Kl. 01.30
Tampa Bay @ Pittsburgh

Kl. 02.00
Minnesota @ New Orleans

Søndag 11. august

Kl. 02.00
LA rams @ Oakland
Cincinnati @ Kansas City

Kl. 03.00
Dallas @ San Francisco

Uke 2
Fredag 16. august

Kl. 01.00
Philadelphia @ Jacksonville

Kl. 01.30
Cincinnati @ Washington
NY Jets @ Atlanta
Green Bay @ Baltimore

Kl. 02.00
Oakland @ Arizona

Lørdag 17. august

Kl. 01.00
Buffalo @ Carolina

Kl. 01.30
Miami @ Tampa Bay
Chicago @ NY Giants

Kl. 22.00
Cleveland @ Indianapolis

Søndag 18. august

Kl. 01.00
New England @ Tennessee

Kl. 01.30
Kansas City @ Pittsburgh

Kl. 02.00
Detroit @ Houston

Kl. 04.00
Dallas @ LA Rams

Kl. 22.00
New Orleans @ LA Chargers

Mandag 19. august

Kl. 02.00
Seattle @ Minnesota

Tirsdag 20. august

Kl. 02.00
San Francisco @ Denver

Uke 3

Fredag 23. august

Kl. 01.00
NY Giants @ Cincinnati

Kl. 01.30
Baltimore @ Philadelphia
Carolina @ New England
Washington @ Atlanta

Kl. 02.00
Jacksonville @ Miami
Green Bay @ Oakland

Lørdag 24. august

Kl. 01.30
Cleveland @ Tampa Bay

Kl. 02.00
Buffalo @ Detroit

Kl. 19.00
Arizona @ Minnesota

Søndag 25. august

Kl. 01.00
Houston @ Dallas
Chicago @ Indianapolis

Kl. 01.30
New Orleans @ NY Jets

Kl. 02.00
San Francisco @ Kansas City

Kl. 03.00
Denver @ LA Rams

Kl. 04.00
Seattle @ LA Chargers

Mandag 26. august

Kl. 02.00
Pittsburgh @ Tennessee

Uke 4

Fredag 30. august

Kl. 01.00
Indianapolis @ Cincinnati
Philadelphia @ NY Jets
Atlanta @ Jacksonville
Minnesota @ Buffalo
Pittsburgh @ Carolina

Kl. 01.30
Baltimore @ Washington
Detroit @ Cleveland
NY Giants @ New England

Kl. 02.00
Kansas City @ Green Bay
LA Rams @ Houston
Tennessee @ Chicago
Tampa Bay @ Dallas
Miami @ New Orleans

Kl. 03.00
Arizona @ Denver

Kl. 04.00
Oakland @ Seattle
LA Chargers @ San Francisco

(Innlegget ble redigert 23.07.19 00:25)

Jazzeron
23.07.19 08:38

Skulle akkurat til å oppe innom for å skrive det samme, wohooo! 

kobebryant92
kobebryant92Innlegg: 2481
23.07.19 10:07
Jazzeron: Skulle akkurat til å oppe innom for å skrive det samme, wohooo!

Preseason og Training camp handler om 1 ting, få alle viktige spillere gjennom skadefri.

Det er mykje hype rundt Colts, men sjølv er eg litt skeptisk, schedule er mykje vanskeligere og divisjonen er blitt bedre enn på lenge.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg