Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

VGD Fantasy Basketball 2020/21

NYTT TEMA
TH22-

TH22-
03.05.21 23:52
hgb: Jeg plukka jo opp Dragic og Blake, som nesten klarte å fucke det opp, men det var jo deres 5/5 straffer som vant akkurat den kategorien, da. Har ikke vært borti jevnere batalje, vel blåst!

Ja, blir jo selvsagt litt hindsight. Lowry og Devonte kunne lett endt opp med kamper der 3pt-kat gikk i din favør uten Danny Green. Bare tungt å vite at jeg kunne latt laget stå og gått videre. Hadde vært mindre bittert om du gjorde byttene dine etter mitt :)

Kjipt at LeBron er skadet igjen. Du har virkelig hatt uflaks med Lakers-duoen din denne sesongen.

hgb

hgb
04.05.21 10:10
TH22-: Ja, blir jo selvsagt litt hindsight. Lowry og Devonte kunne lett endt opp med kamper der 3pt-kat gikk i din favør uten Danny Green. Bare tungt å vite at jeg kunne latt laget stå og gått videre. Hadde vært mindre bittert om du gjorde byttene dine etter mitt :) Kjipt at LeBron er skadet igjen. Du har virkelig hatt uflaks med Lakers-duoen din denne sesongen.

Satser på at det var mest load management for LeBron, og at han er tilbake snart (dvs, onsdag).  AD har jo vært et dårlig pick, LeBron har jo stort sett spilt, og spilt bra, men lenge ute nå.

I tillegg er Garland og Devonte Graham ute nå, så blir tøft, men starter med 4-4, hvertfall...  Så vidt jeg kan se har jeg faktisk tie breaker (3-4-tap og 5-3-seier).

TH22-

TH22-
04.05.21 18:25
hgb: Satser på at det var mest load management for LeBron, og at han er tilbake snart (dvs, onsdag).  AD har jo vært et dårlig pick, LeBron har jo stort sett spilt, og spilt bra, men lenge ute nå. I tillegg er Garland og Devonte Graham ute nå, så blir tøft, men starter med 4-4, hvertfall...  Så vidt jeg kan se har jeg faktisk tie breaker (3-4-tap og 5-3-seier).

Ser sånn ut heldigvis. Vil si AD har vært et uheldig pick også though. Ikke lett å forutse den komboen av skadeavbrekk og fall i produksjon.

Spennende start i begge matchups!

TH22-

TH22-
04.05.21 18:27
Draciger: Med tanke på tidligere erfaring så er jeg rimelig sikker på Sabonis statline for igår blir utslagsgivende fur undertegnede.
Bittert å ha han i IR spoten når han disker frem:

Hvor pissed er du på Sacramento akkurat nå? :p Kunne virkelig trengt en IL-tag på Haliburton i går.

Draciger

Draciger
04.05.21 18:47
TH22-: Hvor pissed er du på Sacramento akkurat nå? :p Kunne virkelig trengt en IL-tag på Haliburton i går.

Om eller!

Nå gambler jeg så jævlig, har egentlig lyst til å droppe men tørr ikke helt. Tok jo tidenes lengste MRI også, så venter i spenning men følger meg rimelig sikker på at han er ute ut denne uken minimum.

Er det en ting jeg har lært med Fantasy i år så har jeg irritert meg over samtlige trenere i NBA. Dwayne Casey, Luke Walton og Scott Brooks er en hellig trio jeg virkelig har klød meg i hodet over. Glemmer heller ikke Jenkins i Memphis.

(Innlegget ble redigert 04.05.21 18:49)

hgb

hgb
05.05.21 09:45
TH22-: Ser sånn ut heldigvis. Vil si AD har vært et uheldig pick også though. Ikke lett å forutse den komboen av skadeavbrekk og fall i produksjon. Spennende start i begge matchups!

PJ Washington (personal reasons) finner selvsagt ut at han skal joine Garland og Graham på sidelinja, men heldigvis er det skadetrøbbel hos motstanderne også.

Draciger

Draciger
05.05.21 16:58
hgb: PJ Washington (personal reasons) finner selvsagt ut at han skal joine Garland og Graham på sidelinja, men heldigvis er det skadetrøbbel hos motstanderne også.

Har selv tre spillere som er svært usikre for tiden mens Redondo har alle tilgjengelig.

Har ikke helt troen med så mange småskader, har i lengden så mye å si når det er snakk om marginer.

Redondo66

Redondo66
06.05.21 09:12
Draciger: Har ikke helt troen med så mange småskader, har i lengden så mye å si når det er snakk om marginer.

14-2 i blk i natt, damn trodde jeg hadde mulighet der

men har tatt igjen ft så nye muligheter til Luka og co

Draciger

Draciger
06.05.21 11:30
Redondo66: 14-2 i blk i natt, damn trodde jeg hadde mulighet der men har tatt igjen ft så nye muligheter til Luka og co

Du har flere kamper enn meg så er svært skeptisk om jeg får tatt denne hvis ikke alle mann kjører på med top 50 stats.

Bey og Smart har jo screwed me over på FG% alene...

hgb

hgb
07.05.21 07:52

Det skal ikke være lett...  AD ut igjen med en solid 2/9 for 4 poeng og en retur...  Heldigvis en solid kamp av Kuzma som kom inn for LeBron hos meg.  Ser litt stygt ut, men mange jevne kategorier fortsatt.

Redondo66

Redondo66
07.05.21 09:56
Redondo66: men har tatt igjen ft så nye muligheter til Luka og co

til å dritte på draget

makan - 65% wtf??? Luka verst med 5/10

da var det kategoriet tapt

Draciger

Draciger
08.05.21 21:02
Redondo66: til å dritte på draget makan - 65% wtf??? Luka verst med 5/10 da var det kategoriet tapt

Finner ikke et bedre eksempel på en prestasjon som reflekterer ukens matchup - Tatum med 9pts med 3/15 skyting.

Marcus Smart har alene gått for å ødelegge hele uken min å...

hgb

hgb
08.05.21 23:34

Men i helvete, da!  Zion ut også.  Balle.

Draciger

Draciger
09.05.21 09:51
hgb: Men i helvete, da!  Zion ut også.  Balle.

Snakk om maks uflaks. Skal sies er ikke fan av å ha for mange fra samme lag på laget. Jeg brant meg på den med Tatum og Smart på laget...

At jeg ikke la inn Sabonis på mandag kan pokker avgjøre alt, den blir så bitter men typisk meg og playoff. Ren choke.

Disse tre kunne være langt jevnere hadde jeg flyttet Sabonis tidligere fr IL spoten. Reb (12), Ast (17) og Stl (3). Linen Sabonis hadde på mandag innenfor de catsa 19-9-3, yeahhhh. Pokker OG og Porter som måtte skade seg denne uken, kunne ha hjulpet meg svært mye i disse catsa.

(Innlegget ble redigert 09.05.21 09:52)

hgb

hgb
09.05.21 09:55

Jevnt før søndagskampene mellom Jacques Off og Nydalen Jazz.  Ingen LeBron, antakelig ingen Kuzma, ingen Garland, så selv om jeg i utgangspunktet har flere som skal spille, så blir det neppe slik.

Redondo66

Redondo66
09.05.21 12:43

Det jevner seg ut i fantasy, sist uke satte alle rekorder for ditt lag - da blir det på dårlige siden uka etter

veldig bra for meg for jeg hadde tapt mot begge to som kjempa for å møtte meg i semi -)

det står om tre kategorier i natt, som vanlig jævlig spennende

Draciger

Draciger
09.05.21 22:24

As we speak, du leder i disse tre kategoriene, jeg trenger å vinne to av disse for å kunne få en tiebreaker.

Reb - 275 - 280

Ast - 156 - 166

Stl - 40 - 42

hgb

hgb
09.05.21 23:29

Fournier leverer sakene, 7 treere lar seg jo høre. 

Redondo66

Redondo66
10.05.21 08:48
Draciger: Stl - 40 - 42

da Caruso åpna kampen med 2 stk og utligna hadde jeg svarte tanker, heldigvis i andre kampen fikk Wright en med en gang etter det, men det var nok å holde spenning. Og det var jevnt på stls helt til 3 min før slutt da cp3 fikk sin tredje og jeg leda med 4 (han fikk en til rett etter). I mellomtiden traff mine på 2 ft mens Caruso hadde 4/8 og sank Dracigers ft% så jeg vinner den også. 6-2 viser ikke hvor jevnt det var, gg Drac

så 51 stls var nok å vinne den kategorien og jeg var imponert helt til jeg så at TH hadde 69 stls

kommer i finalen som liten favoritt siden min motsdander har noen ute, ut i fra denne uka 6-2 men det skal spilles først

hgb

hgb
10.05.21 08:58

Da blei det sannelig finale på 8. seeden.  Etter en utrolig jevn kvartfinale var det litt mer margin denne gangen, selv om to kategorier var veldig jevne igjen.

Hadde jo vært fint om LeBron snubla inn noen kamper snart.  Garland og Zion er sikkert ute for sesongen, så nye koster trengs.

Draciger

Draciger
10.05.21 10:22
Redondo66: 6-2 viser ikke hvor jevnt det var, gg Drac

Congrats med seieren! Ble litt overassket selv hvor jevnt det ble den siste kvelden så det var gøyalt.

Lykke til med finalen til begge to.

DracTrotters choket dessverre i denne matchupen og flere spilte under par. Tapet av OG, Porter og et par som spilte under par ga utslag i denne jevne matchupen.

Nå går jeg på autopilot i bronsjefinalen, så blir det nok en liten evaluering på slutten av sesongen.

(Innlegget ble redigert 10.05.21 10:23)

hgb

hgb
10.05.21 10:42

Vel, GG Jacques Off, litt overraskende for min del med LBJ ute og allting, men det var vel ikke fulltallig på din side heller.

Lite håp for finalen, ser jeg.  Ville vært klink tap forrige uke, og ganske mange kategorier var ikke jevnt.  Kan jo tenkes Luka kjører en ekstra T, og i såfall står over en kamp, og Beal ser skada ut, så kanskje han mister noe, så det kan kanskje gjøre det interessant.

hgb

hgb
10.05.21 17:20

So, LeBron tilbake tirsdag eller onsdag, Beal ute minst til fredag.  The plot thickens!

TH22-

TH22-
10.05.21 19:25

Noen kjappe postseason-facts:

- Redondo er tilbake i Finals for 3 gang på rad; all-time nådd 6 av 10 finaler

- Siste 5 sluttspill er det faktisk 8th seed som nå har vært med i flest finaler med tre representanter

- Forrige to 8th seeds tapte dog begge på tiebreaker og ingen har noensinne vunnet fra den posisjonen. Kan hgb gå hele veien og snu trenden?

Lykke til begge to!

hgb

hgb
11.05.21 18:29
TH22-: Lykke til begge to!

Jo takk, det trengs :)

0-8 etter en dag, men tross alt lite margin i de fleste kategorier.

Redondo66

Redondo66
11.05.21 19:12

Første dag Clarkson går bananas, mens Beal er ute

på annen side 8-0 i blks som er ikke min beste kategori

hgb

hgb
11.05.21 22:48
Redondo66: Første dag Clarkson går bananas, mens Beal er ute på annen side 8-0 i blks som er ikke min beste kategori

En skikkelig Clarksonsk affære, dette.  Skøyt dritt og hadde vel -27 i+- til pause omtrent, og så skøyt han Jazz hele veien tilbake til ledelse fra ca 15 nede i fjerde periode, men dessverre gikk det ikke helt inn.

Utrolig morsom spiller.

hgb

hgb
14.05.21 21:18

Det ser stygt ut, dette.  Har bare 5 stykker i aksjon i dag (kom igjen, Armoni, you can do it!).  Må jevne ut litt, men selv om det er 0-8 nå, så er mange kategorier up-for-grabs.

Redondo66

Redondo66
15.05.21 11:49

Hver dag er det flere som er ute, snart ren bingo dette

har kun 4 i dag, mens motstander har mest sansynlig fult lag, så få vi se hvordan det går før siste dag hvor alle lag spiller men det spørs hvem spiller som gjør det

hgb

hgb
16.05.21 12:58

Siste dag, og lite håp.  Det er vel teoretisk mulig å snu nok kategorier, men...  Det skal mye til.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg