Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fightnight TUF7 M spoilere

NYTT TEMA
ygr
ygrInnlegg: 418
22.06.08 20:42
SPOILER !!!!!!!!!!

SPOILER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Synes denne eventen hadde ganske mange fine kamper, og noen levde opp til hypen også. Desverre (jippii også ) så jeg to av mine yndlingsfightere være i main event, noe som gjorde cheering ganske vanskelig. Evan Tanner har peeka over toppen for ei god stund siden, men synes hans ståpåvilje lyser igjenom.

Kendal Grove viser også at han virkelig har noe i UFC å gjøre. en (snart avdanket) Evan Tanner er ingen oppvarmingskamp, og som han sa det selv. make it or break it. heldigvis så jeg få feil i Groves oppvisning.

Amir viser at en TUFC vinner også kan være ydmyk og jordnær, noe han har vist igjenom hele sesongen. virkelig blitt min favoritt iår. tror også JC har noe å gjøre i UFC, selv om hans recklesness koster han litt for mye. Tror han kommer sterkt tilbake !

Ellers endel flotte kamper. og noen ikke så flotte ;) typisk TUFC card !

gleder meg til GRIFFIN -J ACKSON !

mezz
mezzInnlegg: 349
23.06.08 19:06
"The Ultimate Fighter" er ikke relevant lenger. De 2-3 første sesongene klarte faktisk å pumpe litt talent inn i UFC, men de siste sesongene har i bunn og grunn vært en PR-maskin hvor UFC har produsert grudge-matcher mellom trenerne. Mer ødeleggende enn oppbyggende, da det setter hele divisjoner i pausemodus.

Ingen av årets deltakere vil noensinne kunne hevde seg i toppen av mellomvektsdivisjonen, og dette til tross for at divisjonen er relativt svak til å begynne med. Det er fire deltakere som kan være med å gi divisjonen en viss dybde, C.B., Amir, Matt Riddle og Jesse Taylor (som foreløpig slipper å være en del av UFC). Personlig har jeg størst tro på Matt, og man kunne se forbedringer både i fysikk og teknikk i kampen mot Dante Rivera (merkelig nok lønner det seg å trene med en pro-camp).

Liker å se TUF for det ene prospektet som kommer ut av hver sesong (ikke nødvendigvis vinneren), og kommer nok til å fortsette med det, men kvaliteten på utøverne har fallt drastisk siden TUF 1. (Noe som ikke nødvendigvis er UFC sin feil, det finnes rett og slett ikke så mange av de.)
Klikk for å gå tilbake til toppen