Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Beste UFC Fighters?

NYTT TEMA
wwebigshow
wwebigshowInnlegg: 77
28.10.10 21:26

Mine top 5 UFC Fighters:

1. Brock Lesnar

2. Wanderlei Silva

3. Tim Sylvia

4. Mirko CroCop

5. Kimbo Slice

scottytohotty
scottytohottyInnlegg: 1455
28.10.10 22:25
wwebigshow: Mine top 5 UFC Fighters: 1. Brock Lesnar 2. Wanderlei Silva 3. Tim Sylvia 4. Mirko CroCop 5. Kimbo Slice

Ikke for å være en douchèbag, men er du i familie med Kimbo?

_madscandi_
_madscandi_Innlegg: 433
28.10.10 23:25
wwebigshow: Mine top 5 UFC Fighters: 1. Brock Lesnar 2. Wanderlei Silva 3. Tim Sylvia 4. Mirko CroCop 5. Kimbo Slice  

Hva slags glarus er det du må ha for å kunne skrive en slik liste?

Ei slik liste uten å inkludere Anderson Silva og George St-Pierre er helt håpløst.

Ei slik liste som inkluderer Kimbo Slice og Tim Sylvia er enda mer håpløst.

kenntard
kenntardInnlegg: 2420
28.10.10 23:26

Kimbo? Hva i helvete?

Forøvrig må en vel legge ut etter vektklasser også. Det gidder jeg ikke.

Min favoritt er Thiago Silva. Herlig fyr.

fade_
fade_Innlegg: 1650
28.10.10 23:59

-

(Innlegget ble redigert 28.10.10 23:59)

wwebigshow
wwebigshowInnlegg: 77
29.10.10 23:02

Hahaha den første der var kødd, her er den orginale:

1. Brock Lesnar

2. Wanderlei Silva

3. Mirko CroCop

4. Tim Sylvia

5. Quinton Jackson

6. Randy Couture

7. Chuck Liddell

8. BJ Penn

9. Kimbo Slice

10. Andre Arlovski

Degenonthewing
DegenonthewingInnlegg: 184
29.10.10 23:30
wwebigshow: Hahaha den første der var kødd, her er den orginale:

Må jo være kødd den her og ;) Hvor er GSP, Cain, Shogun og Anderson Silva f.eks? Kimbo Slice har vel ingenting på en sånn liste å gjøre? Eller er det dine favoritter, og har ingenting med resultater og prestasjoner å gjøre?

Rufilata
RufilataInnlegg: 423
30.10.10 17:12
wwebigshow: Hahaha den første der var kødd, her er den orginale:     1. Brock Lesnar   2. Wanderlei Silva   3. Mirko CroCop   4. Tim Sylvia   5. Quinton Jackson   6. Randy Couture   7. Chuck Liddell   8. BJ Penn   9. Kimbo Slice 10. Andre Arlovski

Kan umulig være seriøst..Kimbo som ble most av Matt Mitrione,Wanderlei Silva som har 3 tap på 5 figher i UFC,Lesnar som fikk juling av Cain osv osv.

Hvor er : Lyoto Matchida,Shogun,Cain,Edgar,Aldo,Jones,Bader,GSP,A Silvam,Okami,Franklin,Hughes,R Evans?? Kan nevne en haug flere some er i topp eliten av UFC fightere.

swordfish
swordfishInnlegg: 4160
30.10.10 17:37

Han mener sikkert de han liker best, ikke nødvendigvis de som er best. Han burde kalt tråden favoritt UFC fighters selv om flere av de ikke er i UFC lenger.

Motherload
MotherloadInnlegg: 10214
30.10.10 20:03

George St. Pierre

Shane Carwin

Cro cop

Rampage jackson

Junior dos santos

Shogun Rua

Couture

Takanori gomi

Og sikkert endel flere. Nå tenkte ikke jeg på best(selvom GSP er best p4p) Men hvem jeg liker.

(Innlegget ble redigert 30.10.10 20:04)

Motherload
MotherloadInnlegg: 10214
31.10.10 22:13

Hvordan i all verden kan jeg glemme matt hammil! Han skal på listen over meg her.

baleforpresident
baleforpresidentInnlegg: 548
31.10.10 22:26

Junior Dos Santos

Shane Carwin

Carlos Condit

Shogun

Bj Penn

Akiyama

Det er fasiten, tåler ikke trynet til Gsp og Silva, orket ikke ta de med.

Larry
LarryInnlegg: 8029
31.10.10 22:30

Dan Evensen

Tank Abbot

Seth Petruzelli

Jepp!

thomdude
thomdudeInnlegg: 8651
01.11.10 01:34

Har fått sansen for Dan Henderson. Cain kommer høyt oppe etter prestasjonen mot Lesnar. Liker godt Roy Nelson og hvordan han er prakteksemplaret på at skinnet kan bedra!

fade_
01.11.10 12:55
baleforpresident:   Det er fasiten, tåler ikke trynet til Gsp og Silva, orket ikke ta de med.

Fasiten? På hva?

Silva kan jeg forstå, men hva har du imot GSP?

(Innlegget ble redigert 01.11.10 12:56)

swordfish
swordfishInnlegg: 4160
01.11.10 13:08

Noen synes vel GSP kjører i overkant safe for tiden, men mannen er en av de aller best ever. Ingen kan vel nekte for det.

(Innlegget ble redigert 01.11.10 13:08)

FlisbyenBK
FlisbyenBKInnlegg: 1250
01.11.10 14:20

Nå som WEC offisielt blir en del av UFC så blir det i ihvertfall mange lettvektere på en slik liste for min del

Donal Cerrone på en soleklar 1.plass....Fantastisk type.

Jose Aldo

Ben Henderson

Mike Brown

Franck Shamrock

Miguel Angel Torres (fortjener vel egentlig å komme høyere)

GSP

Silva

Couture

Barnehagetante
BarnehagetanteInnlegg: 90
01.11.10 14:26

Hvis det snakkes favoritt fightere og ikke hvem som er best så er min liste følgende:

Vitor Belfort

Thiago Alves

Cain Velasquez

Mauricio Shogun Rua

Quinton Rampage Jackson

Tapout
TapoutInnlegg: 4
01.11.10 16:26

Rampage

Penn

Aldo

Tito

Cerrone

Kos

baleforpresident
01.11.10 21:02
fade_: Fasiten? På hva? Silva kan jeg forstå, men hva har du imot GSP?

På hva hvem de beste fighterne er.

Har sett Gsp sine kamper mot Kosheck og Hardy, begge var møk kjedelige, derfor har jeg ikke sansen for Gsp, er du omtalt som den beste må du oxo bevise det.

Barnehagetante
01.11.10 21:29
baleforpresident: Har sett Gsp sine kamper mot Kosheck og Hardy, begge var møk kjedelige, derfor har jeg ikke sansen for Gsp, er du omtalt som den beste må du oxo bevise det.

Samma om du syns kampene hans er kjedelige. GSP er en av de aller beste som noen gang har drevet med mma. Greit han safer for å vinne kampene, men måten han dominerer motstanderne på er det INGEN som gjør for tiden.

baleforpresident
01.11.10 21:58
Barnehagetante: Samma om du syns kampene hans er kjedelige. GSP er en av de aller beste som noen gang har drevet med mma. Greit han safer for å vinne kampene, men måten han dominerer motstanderne på er det INGEN som gjør for tiden.

Så du mener når du safer fightene hver kamp og vinner på decision at du fortjener tittelen som verdens beste? Mma er jo tross alt en sport hvor underholdning trekker penger og seere.

fade_
01.11.10 23:42
baleforpresident: På hva hvem de beste fighterne er.

Vi snakker om verdens P4P beste fightere? Idiotisk liste isåfall. Verken Carwin, Dos Santos eller Akiyama har noe som helst på en slik liste å gjøre. BJ Penn kan også diskuteres.

Top 10 urangert:

Shogun
Aldo
Cain
Anderson Silva
GSP
Koscheck
Fitch
Machida
Fedor
Werdum

scottytohotty
scottytohottyInnlegg: 1455
02.11.10 01:45

B.J Penn

Shogun

Anderson Silva

Fedor

GSP

Jon Jones (Kanskje litt for tidlig å si, men jeg krysser fingrene)

Cain

Jose Aldo

Barnehagetante
02.11.10 14:51
baleforpresident: Så du mener når du safer fightene hver kamp og vinner på decision at du fortjener tittelen som verdens beste? Mma er jo tross alt en sport hvor underholdning trekker penger og seere.  

Selvfølgelig. Selvom Gsp safer kampene så gjør han det så bra at ingen klarer å slå han. At han fighter som han gjør er jo fordi det er det han er best til. Skal man bedømme hvilke fightere som er best ut ifra hvor mange tilskuere de trekker? Du ser jo hvor sinnsykt populær Lesnar er,  tror du han gjorde det noe bedre av den grunn i kampen mot Cain? Det er jo som i alle idretter, man har forskjellige taktikker for å vinne, det er bare sånn det er.

_madscandi_
_madscandi_Innlegg: 433
02.11.10 19:19

Føler enkelte her er litt som idiotene i publikum som buer når folk ikke hamrer løs på hverandre. Kan heller ikke forstå hvordan folk kan syns at GSP kjørte safe mot Hardy. Armbaren i første runde og kimuraen i fjerde var langt fra safe. Hadde han kjørt safe, så hadde han bare holdt Hardy ned med sin solide wrestling.

letsgoforrest
letsgoforrestInnlegg: 25
04.11.10 16:07
_madscandi_: Føler enkelte her er litt som idiotene i publikum som buer når folk ikke hamrer løs på hverandre. Kan heller ikke forstå hvordan folk kan syns at GSP kjørte safe mot Hardy. Armbaren i første runde og kimuraen i fjerde var langt fra safe. Hadde han kjørt safe, så hadde han bare holdt Hardy ned med sin solide wrestling.

Du har tydeligvis ikke sett samme fight som meg, for det var jo nettopp det han gjorde. Hvis du mener at to submission attempts på 5 runder ikke er safe så vet ikke jeg. Når GSP i tillegg ligger oppå Hardy og bruker sin som du kaller det, solide wrestling i 5 runder, kan ikke noe annet enn ordet SAFE brukes. Ikke bli subjektiv bare fordi du er fan.

Nå skal det sies at jeg ikke har noe imot "safe" fighting, for det er jo det absolutt lureste du gjør hvis du vil ha win bonus og komme deg lenger opp på rankingen. Og bruke ordet safe er vel også litt feil, han bruker den teknikken han er best på for å vinne fighten, om det er kjedelig eller ikke har nada og si.

(Innlegget ble redigert 04.11.10 16:09)

den1m
den1mInnlegg: 13660
05.11.10 15:10

Jeg tror på Carvin. Han må bare roe tempoet litt og få litt mer utholdenhet, så skal du se den karen snart står med tungvekstbeltet rundt livet.

edit: kimbo slice ja.. du tuller :P

Cro cop er for gammel. etc

(Innlegget ble redigert 05.11.10 15:11)

DauSau
DauSauInnlegg: 1469
05.11.10 15:15

Mye tunge gutter på denne lista

Liker BJ Penn og GSP godt

Samt Stefan Struve- tror han kan bli gøy å følge med på i årene fremover han er vel bare 20 el noe, kan bli virkelig skummel om han får mye kjøtt på beina.

Hater Matt Huges forbanna kristen fundmentalist med jesus kopleks

toatoa
toatoaInnlegg: 31
05.11.10 18:20

Mine topp 5 for øyeblikket i UFC basert enkelt å greit på hvem jeg tror ville vunnet mot flest av fighterene i sin egen divisjon (dersom alle skulle ha sloss mot alle) er, i rekkefølge:

HW: Cain Velasquez, Shane Carwin, Brock Lesnar, JDS, Frank mir.

LHW: Shogun Rua, Lyoto Machida, Jon Jones (spekulering men med potensial), Rashad Evans, baby Nog

MW: Anderson Silva, Chael Sonnen, Vitor Belfort, Demian Maia snart, Nate Marquart (vanskelig med topp 5 her, sykt dyp divisjon)

WW: GSP, Jake Shields, John Fitch, Kosheck, Carlos Condit

LW: Gray Maynard, BJ Penn, Frankie Edgar, Kenny Florian, Evan Dunham eller Sherk

FW: Aldo, Urijah, Gamburyan, Mike Brown, Omigawa

Klikk for å gå tilbake til toppen