Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Zuffa boksing

NYTT TEMA
swordfish
swordfishInnlegg: 4160
23.05.19 20:18

Etter sommeren skal jo Dana White begynne å promoter litt boksing hvis alt går etter planen. Dette skal skje under navnet Zuffa boksing så vidt jeg har skjønt.

Det skal bli spennende å se om de tar UFC varianten. Jeg tror det, og timingen er perfekt hvis vi går en frustrerende høst i møtet der f. eks Fury, Joshua og Wilder ikke møter hverandre.

Da tipper jeg Zuffa signerer en 8-10 spennende tungvektere, og "tvinger" de til å gå kamper mot hverandre sånn at fansen får de kampene de vil ha. De vil selvsagt ikke få de beste i starten ettersom Fury, Joshua og Wilder er opptatt. Derfor er det viktig at Joshua, Wilder og Fury begynner å møte hverandre, sånn at ikke Zuffa boksing kan hevde i media at i boksing er det for mye politikk og at folket ikke får de kampene de vil ha.

Teddy Atlas etterlyste "en diktator" ala Dana White i boksing, så får vi se om UFC modellen kan overføres til boksing.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg