Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Boksing 2020

NYTT TEMA
vif_support

vif_support
02.11.20 20:42

KO Of The Year - Davis vs Santa Cruz

vif_support

vif_support
02.11.20 23:15

KO Of The Year - Davis vs Santa Cruz

selekovitten

selekovitten
18.01.21 15:23

I flg. promotor Hearn er kampen Joshua vs. Fury i boks, men ingen signering ennå.  Kampen vil gå i 2021 i Midtøsten et sted. Det er antydet at bokserne vil tjene minst 70 million pund hver. 

Ser ut som Midtøsten er blitt et yndet sted for store boksekamper.  Styrtrike sjeiker.

(Innlegget ble redigert 18.01.21 15:25)

fugletitteren

fugletitteren
18.01.21 22:54

70 mill pund hver er jo sinnsyke penger. Men er jo ikke i nærheten av nivået som Floyd dro inn på en kamp. Er det fordi amerikanske markedet er så mye større? 

Nå er jeg ganske novise i bokseverdenen, men utifra merittliste og track record så må det være lenge siden en så stor kamp som Fury  vs  AJ? Burde ikke de to kunne generert på nivåer som Floyd?

(Innlegget ble redigert 18.01.21 22:55)

vif_support

vif_support
01.02.21 22:54
fugletitteren: Nå er jeg ganske novise i bokseverdenen, men utifra merittliste og track record så må det være lenge siden en så stor kamp som Fury  vs  AJ? Burde ikke de to kunne generert på nivåer som Floyd?

Største 'våpenet' Floyd hadde var munnen. Han solgte kampene på det. Jeg skal ikke ta noe fra Mayweather, kanskje den beste defensive bokseren som har dratt på seg hanskene, men det ble sjeldent morsomme kamper

Ikke at jeg tror det blir en Provodnikov-kamp med Fury - AJ, men jeg må si nivået på storkampen i Tungvekt er tilbake på gullalder-nivå

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg