Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fylletråden på Fotball VGD

NYTT TEMA
_Gevency_
_Gevency_Innlegg: 899
03.09.06 04:03
Jepp, er på tide vi fotball gale får en fylletråd også.

Siden det er lørdag så vel ikke jeg den eneste som har vært på byen i dag.

Dagens alkehol inntak startet hos en kompis med vennegjengen på plass for å se kampen i dag, den ble jo jævlig bra sett med norske øyne selv om ikke kampen ga fryktelig bra underholdning. Deretter ble det byen(Oslo sentrum) på et utested ca mellom Carl Johan og Bisleett(husker ikke hva utestedet heter) der var det jævlig bra helt til vakta slapp inn for mange(nå det er lang kø på aGUTTE dassen så bør man ta hintet at da er det for mye folk der).

Etter å ha shaika ræv med jenter og snakka om kampen med gutta så var det tid for kebab, hadde planer for bislett kebab men der var det så jævlig mye folk i dag.. (og faen til regnvær i natt), så derfor ble det chaplin(?) kebab ved stortorget, de har jævla mye kjøtt i kebaben, må slutte å kjøpe stor, orker aldri mer en halvparten....
Deretter nattbussen hjem(faen, folk må slutte å synge på nattbusser hjem, greit til sentrum, men på vei hjem er det digg å læksen, utrolig at folk skal dra i gang "life is life" eller noe annet søppel da).

Så nå endelig hjemme, funnet frem paracet-en, ja det blir en jævla tung dag i morra.

Flere som har vært på by`n?
Rexwiller
RexwillerInnlegg: 10082
03.09.06 04:13
Du skriver forbausende bra til å være full. Du trenger mer drekka mann!! Skal i værtfall ta et glass. Skål!
kimmelimmn
kimmelimmnInnlegg: 2681
03.09.06 04:18
Godt noen har hatt det artig. Selv har jeg fått prognosen kyssesyken, og får neppe dratt på byen med det første!
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
En by, ett lag, ett Vål`enga - hurra, hurra!
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
oppesen
oppesenInnlegg: 6001
03.09.06 04:41
jess. Her hører jeg hjemme! Ikke noe fornuft å få ut av meg, men hva kan men vente? Dette er trods alt fyldetraaden.
oppesen
03.09.06 04:42
Deretter nattbussen hjem(faen, folk må slutte å synge på nattbusser hjem, greit til sentrum, men på vei hjem er det digg å læksen, utrolig at folk skal dra i gang "life is life" eller noe annet søppel da).

Det var bussen til Lillestrøm, vil jeg anta?
Rexwiller
RexwillerInnlegg: 10082
03.09.06 04:48
Hvorfor folk på død og liv skal synge "life is life" i fylla er meg et evig mysterium. Samme med Bon Jovis makkverk av en låt "its my life".
WastedYears
WastedYearsInnlegg: 869
03.09.06 04:50
eller hvorfor man skulle ønske man plustlig var edru når man kom hjem . men men får vel sove etterpå
oppesen
03.09.06 04:54
WastedYears skrev:
eller hvorfor man skulle ønske man plustlig var edru når man kom hjem . men men får vel sove etterpå

Hovedproblemet er hvordan man plutselig skulle ønske at man hadde holdt seg edru når man evt. våkner opp dagen etterpå...
gutan
gutanInnlegg: 6570
03.09.06 04:59
Har vert på byen ja, dog var kaffe det sterkeste drikken jeg kjøpte da jeg var sjafør for dagen så var ikke like gøyalt i dag. Skal dog sies at dama Lars Iver Strand hadde med seg i dag var ganske så behaglig å hvile øynene på.

Ørni
ØrniInnlegg: 4862
03.09.06 05:25
Sjåfør på en dag som denne gutan? Min første helg uten å dra hjem til familien etter jeg begynte som heltidsstudent. Dæven så bra det er i Lillehammer :-)
Dex74
Dex74Innlegg: 18851
03.09.06 06:04
Vært en stille og rolig helg for min del men kommer sterkere tilbake neste helg da lønna er i boks;-)
Men dere lurer vel kanskje på hvorfor jeg er oppe så tidlig på en søndag selv om jeg ikke har vært på fylla?
naboens høylydede nachspiel er svaret:-l

Jhaakill
JhaakillInnlegg: 1816
03.09.06 06:44
oppesen skrev:
"....når man evt. våkner opp dagen etterpå..."
---------------
Hehe...evt våkner opp? Skummelt...
Ballemons
BallemonsInnlegg: 2633
03.09.06 09:05
Jhaakill skrev:
oppesen skrev:
"....når man evt. våkner opp dagen etterpå..."
---------------
Hehe...evt våkner opp? Skummelt...

Hehehehe
_Gevency_
03.09.06 10:33
Rexwiller skrev:
Du skriver forbausende bra til å være full. Du trenger mer drekka mann!! Skal i værtfall ta et glass. Skål!

he he, jeg prøvde å konse noe jævlig når jeg skrev, var drit sliten når jeg var ferdig og sovna med en gang.....
fluxsoda
fluxsodaInnlegg: 7954
03.09.06 12:46
Ikke dårlig. Er formen i dag like dårlig som forventa?
_Gevency_
03.09.06 13:16
fluxsoda skrev:
Ikke dårlig. Er formen i dag like dårlig som forventa?

Nei, faktisk ikke, klarte å drikke et stort glass vann før jeg sovna, og så et nytt et i ca 6 tida så formen ekke så ille... den kunne selvfølgelig ha vært bedre og:P
Ørni
ØrniInnlegg: 4862
03.09.06 13:23
Uff! :-( Så jeg var innom å måtte si noen ord før jeg forsvant ser jeg ja...... Rakk ikke vann jeg. Bare masse annet. Noe som gjør at formen er veldig dårlig i dag gitt...
Lars_G
Lars_GInnlegg: 611
03.09.06 14:06
Satt hos en kamerat og starta inntak av brunt tøysevann like etter 1-0 målet til Solskjær. Så ble det mer og mer utover. Vi stakk på byen ca. kl 00:00, og benka oss på en pub siden det regna, lyna og tordna som om det var ragnarok. Etterhvert trakk vi til en annen pub, traff noen kjente, satt der et par timers tid for så å trekke tilbake til den første puben igjen.
Der ble jeg sjekka opp av en dame på rundt 25-30 år eller noe, mens kameraten min ble tafsa på av en sinnsyk frøken med kort hår og tatoveringer. Fikk nesten en liten "Jokke på byen" følelse av den der =P
Etter det skjedde det ikke stort, og det bar til 7-11 for å kjøpe noe å gnage på, etterfulgt av en bløt gåtur hjem.
========================
Syng for Fredrikstad, Aristokrat!
Tidligere kjent som Mørten.
http://www.trylleblyant.com
========================
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg