Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Om det å selge sin egen sjel....

NYTT TEMA
Lezah
LezahInnlegg: 63971
19.01.07 01:00
Som de fleste her inne vet er jeg forumets satanist; en blanding av King Diamond og Lucky Luke (hæ?). Derfor henviser jeg meg ikke til de kristnes "Gud" når jeg ønsker meg noe; jeg henvender meg til Mørkets Fyrste (nei, ikke Diao, biatch). Han er en langt sikrere leverandør, men ulempen er at han krever ting tillegg. I den anledning har jeg valgt å tilby min sorte sjel i bytte mot at United vinner ligaen denne sesongen. Allerede har den eminente debbattanten IeFarDin joinet denne uhellige byttehandelen, og da vi nå tilsammen disponerer noe som vil tilsvare ca en kvart sjel føler jeg vi er på god vei. Men flere sjeler trengs for å tilfredstille Hans krav. Så jeg vil oppfordre alle som følger den sorte sti å hver natt før de sovner messe frem følgende vers;

By the Symbol of the Creator, I swear henceforth to be
A faithful Servant of his most puissant Arch-Angel
The Prince Lucifer
Whom the Creator designated as His Regent
And Lord of this World, Amen.

I deny Jesus Christ, the Deceiver
And I abjure the Christian Faith
Holding in contempt all of it's Works

As a Being now possessed of a human Body
In this World I swear to give my full Allegiance
To it's lawful Master, to worship Him
Our Lord Satan, and no other
In the name of Satan, the ruler of Earth
Open wide the Gates of Hell and come forth from the Abyss
By these Names: Satan, Leviathan, Belial, Lucifer
I will kiss the Goat

I swear to give my mind, my Body and Soul unreservedly
To the Furtherance of our Lord Satan's Designs

Do What Thou Wilt, Shall Be The Whole Of The Law

As it was in the Beginning, is now, and ever shall be
World without End, Amen.

Denne tråden skal trekkes opp jevnt og trutt til glede for fremtidige selvoppofrende med-supportere.

"The doctor told me to give up drugs, sex and alcohol - Give up all that? No way! So I gave up half of them... I won't tell you which half!" - Phil Lynott and Hazel
toft20
toft20Innlegg: 44774
19.01.07 01:01
cheers
IeFarDin
IeFarDinInnlegg: 967
19.01.07 01:01
Jeg stiller seff med min sorte sjel.

Død over liverpool
Lezah
19.01.07 01:03
Ja, du er jo i boks...men det er ikke rare sjelen vi kan stille med. Det beste hadde vært å ofre en jomfu ved nestefullmåne.

"The doctor told me to give up drugs, sex and alcohol - Give up all that? No way! So I gave up half of them... I won't tell you which half!" - Phil Lynott and Hazel
Woger
WogerInnlegg: 29120
19.01.07 01:04
Vik fra meg, hedenske vesen!
meandme
meandmeInnlegg: 484
19.01.07 01:05
Hører faktisk på King Diamond sjøl bla a Melissa, Christmas (hehe) og mye mer :-)
Lezah
19.01.07 01:06
I don't believe in heaven, I don' t believe in hell
So save your god for someone else or save him for yourself

Amen.

ManU1
ManU1Innlegg: 8757
19.01.07 01:07
Sjel er som blindtarmen, man får aldri bruk for den så jeg slenger meg med:o)
Lezah
19.01.07 01:08
meandme skrev:
Hører faktisk på King Diamond sjøl bla a Melissa, Christmas (hehe) og mye mer :-)

Fett :-) For å pirke så er jo Melissa Mercyful Fate, mens Abigail er King Diamond.
Begge bandene er favoritter her i gården, særlig gammel MF og KD. men syntes det siste albummet til kongen var fantastisk kult også.

Lezah
19.01.07 01:09
Helt riktig!
Har ikke bruk for den når alt kommer til alt.

meandme
19.01.07 01:10
Lezah skrev:
meandme skrev:

Fett :-) For å pirke så er jo Melissa Mercyful Fate, mens Abigail er King Diamond.
Begge bandene er favoritter her i gården, særlig gammel MF og KD. men syntes det siste albummet til kongen var fantastisk kult også.

Jaja, er ikke akkurat best i og vita hva sangene hetter men det som er viktigest er jo at sangene hans er RÅE
Lezah
19.01.07 01:13
meandme skrev:
Jaja, er ikke akkurat best i og vita hva sangene hetter men det som er viktigest er jo at sangene hans er RÅE

Neida, var ikke sånn ment; King Diamond var vokalist i Mercyful Fate før han startet solokarrieren sin. Melissa er fra MF-perioden hans. Var bare det jeg mente, er litt pirkete ;-) Og ja; knallartist. Anbefaler at du sjekker ut det siste albummet også, dersom du ikke alt har gjort det.

meandme
19.01.07 01:14
Har faktisk ikke gjort det nei men skal gjøre det
Eriku
ErikuInnlegg: 3290
19.01.07 01:21
Satan er jo på vår side fra før? Han er jo i klubblogoen og greier? Eller er det bare en imp, slik som Glazer?

Uansett.. I surrender my soul, forthwith...

Noe sier meg jeg kan komme til å angre på det.... men skitt au... Kommer til å smake godt uansett :)

http://www.pbfcomics.com/?cid=0PBF14056BC-Puppy_Wish.jpg#16
ManU1
19.01.07 01:26
Eriku skrev:
"Satan er jo på vår side fra før? Han er jo i klubblogoen og greier?"

Det stemmer. Satan er på vår side. Gud holder hus i Liverpool, men han får ikke spille engang:o))
Lezah
19.01.07 01:28
Kan legge til at innsatsen allerede nå settes pris på;

A shape with horns and glowing eyes, Satan's still alive
He receives the sacrifice with evil laughs and pride

Jada, dette lover bra, folkens! Hail Satan, bitches!

ManU1
19.01.07 01:32
Lezah skrev:
"Jada, dette lover bra, folkens! Hail Satan, bitches!"

In the devil we trust:o)
IeFarDin
19.01.07 13:23
Vi trenger flere sorte sjeler!
BlueSpirit
BlueSpiritInnlegg: 10716
19.01.07 13:25
Faen, du er ofte full Lezah.
IeFarDin
19.01.07 13:27
BlueSpirit skrev:

Han var faktisk klin edru.

Tror han var litt furten etter at han havnet under streken med Pompey på FMgamet vårt, mens jeg ruler med Everton
BlueSpirit
19.01.07 13:30
Hehe. Jeg lastet ned CM2 97/98 i går. Helt fantastisk :-)
Panzrfaust
PanzrfaustInnlegg: 12644
19.01.07 13:32
Lezah skrev:
Det beste hadde vært å ofre en jomfu ved nestefullmåne.

- Da slenger Kent på bålet i kveld!

Lezah
19.01.07 16:46
BlueSpirit skrev:

Nå var jeg faktisk helt edru, så hvor du vil med den kommentaren vet ikke jeg...

Hail Satan, og come an, folkens. Bring on your soul, maddafacka.

zippi
zippiInnlegg: 16552
19.01.07 16:48
I've got so much soul, it's coming out my asshole.
Det er alt jeg har å si.

drexl
som...
MarveNils
MarveNilsInnlegg: 14375
19.01.07 16:58
MarveNils gir sjela si bort.
AGS1
AGS1Innlegg: 337
19.01.07 17:28
BlueSpirit skrev:
Jeg lastet ned CM2 97/98 i går.

19.01.07 17:53
Our father who art in Hell
Hallowed be thy name
Thy kingdom is come
Thy will is done
On earth as it is in Hell

We take this night our rightful due
And trespass not on the paths of pain
Lead us unto temptation
And deliver us from false deity

For thine is the Kingdom
And the Power
And the Glory
Forever
BlueSpirit
19.01.07 18:27
Bitlord
Grande
GrandeInnlegg: 4760
19.01.07 20:42
Grandma, what was it like
to be on that holiday site?
Lezah
19.01.07 23:34
Oh it could have been worse but with "THEM" by my side
In the twilight "THEY" sang all the old lullabies

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg