Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

unisport og draktkjøp

NYTT TEMA
UgIerufsen
UgIerufsenInnlegg: 1855
30.08.08 15:50
har aldri kjøpt en fotballdrakt, men tenkte jeg kunne gjøre noe med det denne sesongen. det ser ut til at unisport.dk har det jeg er ute etter til en grei pris (milan).

kanskje litt dumt spørsmål, men selger de ekte drakter der? nå om dagen er det jo fake både her og der, og jeg ser ikke alltid forskjell :-)
ser at Milandraktene på unisport ikke har de glorete merkene som spillerdraktene på hjemmesiden har, men det er egentlig bare like greit. ellers ser den jo ekte ut.

men hvordan er størrelser på slike fotballdrakter? jeg er noe spinkel i forhold til høyden min (184 / 66), og vil gjerne ha noe som sitter greit. vurderer da Small, men er redd for at det blir for lite igjen. mulig det ikke er noen universal standard her..men adidas må vel ha noe som henger sammen.
Patan
PatanInnlegg: 245
30.08.08 17:41
ikke vanskelig å se om draktene er ekte eller ikke,men garanterer at de fra unisport er ekte
tocenopivo
tocenopivoInnlegg: 1463
31.08.08 09:34
Hvis du skal ha en small i voksen størrelse, så passer den til ca. personer som er litt over 1.70. Kjøp deg en drakt av medium størrelse :-)

UgIerufsen
UgIerufsenInnlegg: 1855
31.08.08 11:01
ok takk, holdt på å kjøpe small :-)
er jo ikke så bred at det gjør noe, men så var det høyden da. Har hatt kompiser som har brent seg på størrelser før, og endt opp med å kjøpt drakter det går an å svømme i..det var vel den eneste grunnen jeg hadde for tvil.
Klikk for å gå tilbake til toppen