Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FJERNE DENNE LUCAS NÅ ???

NYTT TEMA
EL-FERNANDO
EL-FERNANDOInnlegg: 56806
23.12.09 11:38

Hvor lenge skal denne middels spilleren få tillit ?

Er ikke god nokk for norsk andre div !!

ta med carra også er over nå !!

om ikke NY trener !!!!!!!!!

(Innlegget ble redigert 30.12.09 14:12)

Waldini
WaldiniInnlegg: 718
23.12.09 11:39

Lucas Ubruklias

torreslfchelt
torreslfcheltInnlegg: 30150
23.12.09 11:40

Lucas spilte en bra kamp mot Arsenal men hvsi han spiller dprlig så må han selges. 

Hvis Lucas spiller alltid en bra kamp så hvrofor skal han selges?

Waldini
WaldiniInnlegg: 718
23.12.09 11:42

Hallo i luken, Lucas er MEGET langt unna hva standar som kreves for en midtbane spiller som spiller fast på et lag med Liverpools ambisjoner

Woger
WogerInnlegg: 29119
23.12.09 11:42
torreslfchelt: Lucas spilte en bra kamp mot Arsenal men hvsi han spiller dprlig så må han selges.  Hvis Lucas spiller alltid en bra kamp så hvrofor skal han selges?

Da får dere selge han når han spiller dårlig og så kjøpe han tilbake når han spiller godt. Perfekt løsning!

torreslfchelt
torreslfcheltInnlegg: 30150
23.12.09 11:43
Woger: Da får dere selge han når han spiller dårlig og så kjøpe han tilbake når han spiller godt. Perfekt løsning!

Haha

Uansett vil ikke Rafa selge han!

accet26
accet26Innlegg: 997
29.12.09 23:22
EL-FERNANDO: vor lenge skal denne middels spilleren få tillit ? Er ikke god nokk for norsk andre div !! ta med carra også er over nå !! om ikke NY trener !!!!!!!!!

Pisspreik!!!!

Hva skal til får å gi denne spilleren litt kred?? Han er 22 og er en DEFENSIV midtbanespiller....han har vært, av svært få pool-spillere, en som faktisk har prøvd å jobbe. Han, sammenlignet med de fleste av sine lagkameraterr, har vært en spiller som har vært stabil jevnt over denne sesongen. Så han er en av få som  faktisk kan  gå med hodet hevet. At han skal bli en syndebukk over liverpool sitt spill i år er helt på tryne......hvorfor ikke heller skjelle ut gerrard, carra, kuyt, benayoun...det er disse som har prestert virkelig dårlig i år!?

Champions07
Champions07Innlegg: 10816
29.12.09 23:26
accet26: Hva skal til får å gi denne spilleren litt kred?? Han er 22 og er en DEFENSIV midtbanespiller....

Er det vanskeligere å være defensiv midtbanespiller enn å spille andre posisjoner når du er 22 år?

Fabr3gas4
Fabr3gas4Innlegg: 487
29.12.09 23:28

Lucas er, etter min mening, den mest destruktive midtbanespilleren i PL.

Lautferd
LautferdInnlegg: 2124
29.12.09 23:29
accet26: han har vært, av svært få pool-spillere, en som faktisk har prøvd å jobbe.

Fantastisk!

Gi mannen creds for at han prøver å jobbe. Merk deg ordet: Prøve. Alt han tar i blir jo til aske. Mannen eier ikke fotballhjerne, eller noe annet som kreves for å lykkes på fotballens toppnivå. Det hjelper ikke å prøve, når han er langt i fra god nok, og det er vel noe 99% av alle Liverpool-fans klarer å forstå. I denne ene prosenten finner vi, uheldigvis for Pool-fansen, men heldig for alle oss andre, Rafa.

Rome77
Rome77Innlegg: 9382
29.12.09 23:30

Utrolig hvor mange "andre" som er interessert i å mene noe om Lucas. Han spiller da bedre enn Nani som jo er en av verdens mest lovende vinger (not), og er slett ikke så elendig som mange av de som kun leser kampreferat skal ha det til.

Og hvem skal vi per dags dato bruke i stedet? Spearing? Holder de to som omtrent jevngode.

Olgundo
OlgundoInnlegg: 14641
29.12.09 23:33
Champions07: Er det vanskeligere å være defensiv midtbanespiller enn å spille andre posisjoner når du er 22 år?

Tja, kommer litt ann på rollen. Men i all hovedsak så vil jeg si ja.

Rome77
29.12.09 23:38

Det er en posisjon hvor trygghet, lesing av spillet og posisjonering er viktig, litt det samme som for en keeper, så jeg er enig i at det er en posisjon hvor de mer rutinerte ofte er å foretrekke. Selv om det selvsagt finnes unntak.

Zoncolan
ZoncolanInnlegg: 813
29.12.09 23:43
Rome77: Og hvem skal vi per dags dato bruke i stedet? Spearing? Holder de to som omtrent jevngode.

Du tuller nå. Spearing har de gangene han har fått sjansen bevist at han har et langt stykke opp til Lucas. Lucas er per dags dato klasser bedre en Spearing. Det ser de fleste med litt peiling på fotball.

For å si det slik. Tror en del managere kunne bladd opp 6-8 mill pund for Lucas.Tror ikke noen ville gitt noe  i nærheten for Spearing. Og det sier det meste.

(Innlegget ble redigert 29.12.09 23:46)

accet26
29.12.09 23:44
Lautferd: Fantastisk! Gi mannen creds for at han prøver å jobbe. Merk deg ordet: Prøve. Alt han tar i blir jo til aske. Mannen eier ikke fotballhjerne, eller noe annet som kreves for å lykkes på fotballens toppnivå. Det hjelper ikke å prøve, når han er langt i fra god nok, og det er vel noe 99% av alle Liverpool-fans klarer å forstå. I denne ene prosenten finner vi, uheldigvis for Pool-fansen, men heldig for alle oss andre, Rafa.

Ser du legger mye i ordet prøve!!

Syns du det er veldig rart??? Hva gjør ett lag med selvtillit, ett lag i medgang...prøver ikke de ting andre ikke tør?

Men at du, sammen med mange andre av mine medsupportere, syns denne spileren stinker så mye som dere gjør, fatter jeg bare ikke....Og til dere som gjør det, fair enough, hver sin mening. Men, se lucas i kamp i sin helhet, med kun han i fokus (se bevegelsen, hvor ofte han forstyrer ballfører, dekker opp rom, gjør seg spillbar. løp etc ), mot hvor ofte han gjør dårlige valg, en ræva passining eller lager unødvendige frispark. Om du regner dette sammen tror jeg faktisk du blir overasket!!!

Igjen, denne gutten er 22.....og alle klager på at managere ikke gir unggutta muligheten. Jeg begynner å skjønne hvorfor de ikke gjør det nå!!!

(Innlegget ble redigert 29.12.09 23:50)

Rome77
29.12.09 23:45

Det er mulig de ser det, men Spearing har ikke fått en halv sesong fast i PL ennå heller da... Er ikke så sikker på om han ikke hadde vært på tilnærmet samme nivå da.

Zoncolan
29.12.09 23:49
Rome77: Det er mulig de ser det, men Spearing har ikke fått en halv sesong fast i PL ennå heller da... Er ikke så sikker på om han ikke hadde vært på tilnærmet samme nivå da.

De gangene jeg har sett Spearing på førstelaget har gutten desverre skuffet stort. Det har som regel vært i ligacupen osv. Men tror desverre Spearing går nedover i systemene. Blir nok aldri førstelagsmateriell. Skulle gjeren sett en local lad ta skrittet snart,men de må ha kvalitetene til å forsvare plassen sin.

milanB
milanBInnlegg: 32390
29.12.09 23:51
Fabr3gas4: Lucas er, etter min mening, den mest destruktive midtbanespilleren i PL.

Uenig. Denne tittelen vinner Mikel med god margin.

Baczary
BaczaryInnlegg: 13096
29.12.09 23:54
milanB: Uenig. Denne tittelen vinner Mikel med god margin.

Det er faktisk bevist også. John Obi Mikel er den spilleren som bryter flest angrep ergo PLs mest destruktive spiller.

Deilig at vi har en Makelele in the making. Må dog innrømme at Mikel har stinket de siste ukene.

Rome77
29.12.09 23:54
Zoncolan: Men tror desverre Spearing går nedover i systemene. Blir nok aldri førstelagsmateriell. Skulle gjeren sett en local lad ta skrittet snart,men de må ha kvalitetene til å forsvare plassen sin.

Kanskje, men jeg tror han holder PL-kvalitet. Kanskje ikke for oss, men alikevel. Se på Danny Murphy nå for eksempel.

Fabr3gas4
Fabr3gas4Innlegg: 487
29.12.09 23:56
milanB: Uenig. Denne tittelen vinner Mikel med god margin.

Våre meninger er splittet.

milanB
milanBInnlegg: 32390
29.12.09 23:58
Baczary: Må dog innrømme at Mikel har stinket de siste ukene.

Mot Birmingham var han god. Men nok om dette idiotiet omkring Lucas/Mikel. Begge har potensiale i to forskjellige klubber. Jeg tror jeg legger mitt Mikel-syn på hylla for en stund fremover.

Zoncolan
30.12.09 00:00
Rome77: Kanskje, men jeg tror han holder PL-kvalitet. Kanskje ikke for oss, men alikevel. Se på Danny Murphy nå for eksempel.

Danny Murphy var god i Liverpool og senket United flere enn en gang husker jeg ikke feil. Tåpelig at vi solgte en slik spiller. Han var dominerende i flere kamper og beviste at han kune være tungen på vektskålen.

En spiller jeg hadde veldig sansen for og som ble solgt da vi som ofte trodde vi hadde kjøpt gull,men endte med gråstein.

rafalicious
rafaliciousInnlegg: 751
30.12.09 00:00

Lucas gjør det han skal, ødelegge spillet til mostanderen.

Absolutt grei kamp av mannen som får mye uforsvarlig negativ omtale.

Lautferd
LautferdInnlegg: 2124
30.12.09 00:03
accet26: Ser du legger mye i ordet prøve!! Syns du det er veldig rart??? Hva gjør ett lag med selvtillit, ett lag i medgang...prøver ikke de ting andre ikke tør?

Han prøver ikke å gjøre ting andre ikke tør. Han prøver å gjøre normale ting, som fotballspillere på toppnivå burde klare å gjennomføre, og får det til å se ut som Jahm Teigen i en helt spesiell versjon av Bambi på isen.

Rome77
30.12.09 00:03
rafalicious: Absolutt grei kamp av mannen som får mye uforsvarlig negativ omtale.

Eventuelt uforsvarlig mye negativ omtale :-)

rafalicious
rafaliciousInnlegg: 751
30.12.09 00:07
Rome77: Eventuelt uforsvarlig mye negativ omtale :-)

Eventuelt, opp til hver enkelt om de vil formulere seg riktig eller ikke. :P

Går litt fort i svingene noenganger.. :)

accet26
30.12.09 00:09
Lautferd: Han prøver ikke å gjøre ting andre ikke tør. Han prøver å gjøre normale ting, som fotballspillere på toppnivå burde klare å gjennomføre, og får det til å se ut som Jahm Teigen i en helt spesiell versjon av Bambi på isen.

Deg om det....gidder ikke å prøve å overbevise deg om det motsatte, heller. Ber deg bare studere spillern litt nøyere, ikke bare se etter alle feilen han gjør ( Da kunne jeg sikkert argumentert for at Gerrard, rooney, drogba, ronaldo, van persie også var dårlige spillere også ( holdt med vilje fabregas utenom, da jeg ville gått tom for argumenter rimelig kjapt:D))

arveold
arveoldInnlegg: 574
30.12.09 00:10
torreslfchelt: Lucas spilte en bra kamp mot Arsenal men hvsi han spiller dprlig så må han selges.  Hvis Lucas spiller alltid en bra kamp så hvrofor skal han selges?

Du kan Kjøpe liverpool, selge lukas for så å kjøpe nytt tastatur. ditt ser ut til å streike

Livrpoolfc
LivrpoolfcInnlegg: 396
30.12.09 00:31

Lucas kritikerne bør følge rådet til accet26. Følg han nøye når han spiller. Jeg har gjort dette. Det har blitt sagt så mye dritt om han, så jeg valgte å konsentrere meg litt ekstra om han i noen kamper.

Du vil kjapt innse at han hjelper oss veldig mye i den deffensive biten i spillet, og han har også et par veldig gode passninger som er med på å skape sjanser.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester