samey999Innlegg: 10692
Innlegg av den veldig, veldig dyktige debattanten Haax
07.02.10 19:04
Cesc Fabregas er av mange regnet som en av verdens beste midtbanespillere, undertegnede inkludert. Jeg begynner å så tvil om han er så god som ryktet tilsynelatende skal si.
Mot United ble han avkledd av Fletcher, og i dagens kamp mot Chelsea har han vært fullstendig usynlig og bidra med neste ingenting.
Når man ikke klarer å prestere i de store kampene, ja da er man rett og slett ikke i samme ypperste verdensklasse som eksempelvis Lampard, Iniesta og Alonso.
Kanskje er han demotivert av å spille for et "up and coming" lag som aldri kan utfordre til noen tittel. Han sa jo nettopp i et intervju at han ønsket seg til Barcelona. Kanskje er han rett og slett ikke så god som man skulle tro?
Hva skal man egentlig svare på her? Nei, huff, rett og slett skremmende!
(Innlegget ble redigert 08.02.10 15:59)
Baczary: En rask titt på noen av dine fantastiske innlegg fra innleggshistorikken avslører store grammatiske feil såvel som latterlighet ved alt annet du forsøker.
Slikt passer vel inn i den trollete tråden din, eller hva?
Ser det ut som en fremtidig markedsøkonom trenger å ha A i norsk?
Og angående det, begge foreldrene mine er fra utlandet, og jeg er ikke født her, og engelsk er det språket jeg har brukt på skolen siden jeg var 6 år. Hva forventer du egentlig ditt troll? Hvor gammel er du? 15?
(Innlegget ble redigert 09.02.10 20:09)
Du kan vel også ta med neste innlegg jeg postet, Baczary?
17.01.10 02:29
Svartehavet* Mente jeg selvsagt. Stygg orddelingsfeil
Kan vel også legge til at jeg hadde masse vin i blodet på det tidspunktet, selv om det ikke er en unnskyldning.
(Innlegget ble redigert 09.02.10 20:41)