DERP!!! Sanchezz, lær deg å lese...
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
DERP!!! Sanchezz, lær deg å lese...
Leste faen meg feil på den jeg og! :/
Wigan eller Wolves altså.. Mh.... Mike Pollitt har vel reist rundt en del? Kan det være han?
Har ikke sagt at jeg er UNDER streken, men at jeg er med i nedrykksstriden :)
Richard Stearman ?
Jeg kan røpe at klubben jeg startet i, som Kasper Schmeichel også har spilt it, er Notts County (Ikke Leeds).
DJ Campbell da..?
Så det er Shaun Derry?
Kasper spilte vel der i 2009/2010 sesongen, altså 2-3 år siden, hvis din mann startet karrieren der når Kasper spilte der kan han da umulig ha hatt en så lang karriere som du antyder?
(Innlegget ble redigert 05.04.12 20:40)
Han sier aldri at de var der sammen
Jeg har aldri sagt at de spilte der samtidig!
Les ordentlig gutt! =)
Min feil, skumleste litt for mye der.
Regnet egentlig med det var Notts, men kunne ikke huske noen i PL som begynte der.. Bra spoersmaal btw
Takkar och bukkar!
Jeg har kun vært i denne klubben hele min karriere, det samme har min bror. (Teller ikke lån)
Vi har til sammen 22 kamper for et U21 landslag, mens vi har 2 kamper for et annet lands U20 landslag
Og dere har vært i samme klubb?
Sammy and Shola Ameobi :)
Jeg har vaert i to engelske klubber, samt jeg har tilsammen 19 landskamper av diverse grader. Jeg er langt mer kjent enn mine to eldre broedre som ogsaa spiller/spilte proffesjonelt.
Hvem er jeg?
Føler jeg burde visst dette, men den gang ei...
Topp 10 lag?
Sorry, sjefen kom inn paa kontoret saa maatte fullfoere en rapport kjapt..
Svar paa deres spoersmaal..
Ja er engelsk.
Ja, topp 10 lag.
Og til sanchezz; det er ikke et ja eller nei spoersmaal... Hehe.. Sorry.. men svaret er Houston...
Kan gi et til hint siden jeg fucka det til; en av brodrene har ogsaa spilt i PL men spiller i Championship naa..
(Innlegget ble redigert 05.04.12 22:04)