Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Drøy påstand?

NYTT TEMA
Ishpitter

Ishpitter
16.12.10 01:47

Rafael er sammen med Sagna PLs beste høyreback og har kun Maicon, Alves, Ramos og Lahm, (Sagna) foran seg på verdensbasis ?

(Innlegget ble redigert 17.12.10 09:30)

Sofamonster

Sofamonster
16.12.10 01:55

Og du bruker det til å dra en slik en. 

inb4 du har bare 62.

MUFCFTW

MUFCFTW
16.12.10 01:57

Når trollmor har lagt sine elleve små troll 
og bundet dem fast i halen, 
da synger hun stille for elleve små troll 
de vakreste ord hun kjenner. 
Ho aj aj aj aj buff, 
ho aj aj aj aj buff, 
ho aj aj aj aj buff buff! 
Ho aj aj aj aj buff.

monradkongen

monradkongen
16.12.10 01:57

Flott for dere at Rafa er så flink da....

kenntaard

kenntaard
16.12.10 01:59

Rafael hadde hvertfall stålkontroll på Nasri.

Men er neppe på nivå med de du never, mener nå jeg.

Ishpitter

Ishpitter
16.12.10 02:00

Vel, det er ikke første gang jeg er registrert her inne. Mtp Rafaels fantastiske utvikling synes jeg tråden min både er relevant og et grunnlag for videre diskusjon.

Uansett så synes jeg du fint kan la være å svare hvis du ikke har noe fornuftig å resonnere med. Forøvrig er det for meg en gåte om du har 62 innlegg eller 6200.

Ishpitter

Ishpitter
16.12.10 02:01
kenntaard: Rafael hadde hvertfall stålkontroll på Nasri. Men er neppe på nivå med de du never, mener nå jeg.

Synes heller ikke han er på nivå med de andre jeg nevner foreløpig, men hakket under.

Dzagoev

Dzagoev
16.12.10 02:02

La nå gutten få fortsette å levere før vi setter han i samme bås som disse.

Ishpitter

Ishpitter
16.12.10 02:04
Dzagoev: La nå gutten få fortsette å levere før vi setter han i samme bås som disse.

Jeg mener heller ikke at han er på nivå med disse gutta, men like bak. Kan ikke se noen andre utenom disse som er bedre.

Sofamonster

Sofamonster
16.12.10 02:06

Det finnes også en back som går under navnet Zanetti. En annen luring kjent som Ivanovich. Begge bedre en sagna og rafael

Grendall4United

Grendall4United
16.12.10 02:07
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 10:22)

Dzagoev

Dzagoev
16.12.10 02:07
Ishpitter: Jeg mener heller ikke at han er på nivå med disse gutta, men like bak. Kan ikke se noen andre utenom disse som er bedre.

Jeg orker ikke å sitte å tenke på hver høyreback i verden nå, men er sikkert noen høyrebacker ihvertfall i PL, La Liga og Serie A som har mer å vise til enn Rafael.

Men uansett har jeg virkelig sansen for Rafael, her har Fergie truffet gullfugelen. Dette skal speiderne våre i Brasil ha mye av æren for!

kenntaard

kenntaard
16.12.10 02:08
Grendall4United: Ramos er ei fitte av en spiller,

Vel, en som fiker til Puyol fortjener litt skryt.

Ishpitter

Ishpitter
16.12.10 02:11
Sofamonster: Det finnes også en back som går under navnet Zanetti. En annen luring kjent som Ivanovich. Begge bedre en sagna og rafael

Zanetti har spilt venstreback i flere år for Inter nå, derfor utelot jeg han bevisst. Gerrard kunne sikkert også vært en bedre høyreback enn Rafael for den saks skyld. Ivanovic føler jeg overpresterte som høyreback i fjorsesongen og har langt på nær den samme offensive dynamikken som både Rafael og Sagna innehar.

sharpix

sharpix
16.12.10 02:11
monradkongen: Flott for dere at Rafa er så flink da....

Jepps!

Vi har en aldri så liten Rafalution på gang der...

Grendall4United

Grendall4United
16.12.10 02:12
kenntaard: Vel, en som fiker til Puyol fortjener litt skryt.

Kan så være, men utfra mitt synspunkt er han en av de mest overvurderte "drittspillerne" som finnes.. Full i faenskap, ekkel holding & generelt ufordragelig hele fyren.. Og folk snakker om topp 5 i verden ??? Jesus... Glen Johnson hadde vært verdens beste høyreback hadde han spillt for Spania og Real Madrid... Graden av overvurdering kjenner INGEN grenser..

Andee

Andee
16.12.10 02:14

Rafael har fortsatt mye å lære, men han har tatt store steg, og det er slettes ikke urimelig å hevde at han er blant Premier Leagues beste høyrebacker. 

Grendall4United

Grendall4United
16.12.10 02:16
Andee: Rafael har fortsatt mye å lære, men han har tatt store steg, og det er slettes ikke urimelig å hevde at han er blant Premier Leagues beste høyrebacker. 

Rafael har som du sier selvsagt mye å hente på erfaring & spesielt plassering & vurdering i enkelte situasjoner.. Likevel er eg bombesikker på at eg hadde valgt gutten 10/10 ganger fremfor Neville/O`shea som alternativer...Er ikkje måte på hvordan de to der klarer ruinere oss offensivt..

Ishpitter

Ishpitter
Dzagoev: Jeg orker ikke å sitte å tenke på hver høyreback i verden nå, men er sikkert noen høyrebacker ihvertfall i PL, La Liga og Serie A som har mer å vise til enn Rafael.

Helt sikkert noen som har mer å vise til gjennom årene. Men ser vi på prestasjoner det siste året og hvem som sannsynligvis kommer til å holde det gående sesongen ut, så ser jeg faktisk ingen andre enn de nevnte.

Helt enig med deg. Rafael er i ferd med å utvikle seg til å bli en nøkkelspiller og har vært blant de beste i nesten hver kamp han har spilt denne sesongen.

Lezah

Lezah

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei

Wææææææææææææææææwææææææææææææwææ

Hurtigtoget

Hurtigtoget
16.12.10 02:29

Drøy pdd? Ja

Drøy om 3 sesonger? Ikke nødvendigvis

Rafael viser bra potensial både offensivt og defensivt, og er bare 20 år. Han holder et bra nok nivå PL allerede, noe som burde si sitt i at gutten kan bli veldig god. Utvikling er derimot umulig å være bastant ovenfor, så man vet aldri.

SirLionKing

SirLionKing
16.12.10 02:44

Eboue er(var iallefall) bedre..

snakedoc

snakedoc
16.12.10 03:38

Kan folk vennligst slutte å nevne Ramos blant toppen av høyrebacker i verden? Fyren er per dags dato en middelmådig og grisete fotballspiller.

Toddamannen

Toddamannen
16.12.10 03:46

1. Ramos
2. Maicon
3. Lahm

Dzagoev

Dzagoev
16.12.10 12:31
Ishpitter: Helt sikkert noen som har mer å vise til gjennom årene. Men ser vi på prestasjoner det siste året og hvem som sannsynligvis kommer til å holde det gående sesongen ut, så ser jeg faktisk ingen andre enn de nevnte.

Helt enig med deg. Rafael er i ferd med å utvikle seg til å bli en nøkkelspiller og har vært blant de beste i nesten hver kamp han har spilt denne sesongen.

Enig. Og han har også i kampene mot Tottenham og Arsenal bevist at han har blitt bedre defensivt! Her har vi en høyreback som kan prestere på høyt nivå i 10-15 år faktisk.

Eskilator

Eskilator
16.12.10 12:51
Ishpitter: Rafael er sammen med Sagna PLs beste høyreback og har kun Maicon, Alves, Ramos og Lahm, (Sagna) foran seg på verdensbasis ?

hehe, ja det er en drøy påstand! Rafael og Sagna er kanskje topp 5 i PL. Mange gode høyrebacker i ligaen. Glen Johnson, Ivanovic, Boateng og Micah Richards bare for å nevne noen...

Megalomani

Megalomani
16.12.10 13:11
kenntaard: Rafael hadde hvertfall stålkontroll på Nasri. Men er neppe på nivå med de du never, mener nå jeg.

Og Sagna hadde stålkontroll på Nani..

kenntaard

kenntaard
16.12.10 13:11
Megalomani: Og Sagna hadde stålkontroll på Nani..

Og dette har mye med Rafael å gjøre, hva?

Megalomani

Megalomani
16.12.10 13:42
kenntaard: Og dette har mye med Rafael å gjøre, hva?

Rafael og Nasri spilte på hver sin side, samme med Sagna og Nani..

Slikkepinne

Slikkepinne
16.12.10 14:27

Rafael hadde stålkontroll på Arshavin blir vell mer riktig.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg