Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

De elsker Benitez mer enn Liverpool FC

NYTT TEMA
FowlerGod2

FowlerGod2
23.12.10 13:25

What is this i don't even?

StevieY-

StevieY-
23.12.10 13:26

Hvis du har problemer med oppførelsen og modereringen på www.liverpool.no foreslår jeg at du tar det opp der.

wee-man

wee-man
23.12.10 13:27

Jeg liker også Benitez bedre enn Liverpool FC, men bare såvidt.

MrRooney

MrRooney
23.12.10 13:28
wee-man: Jeg liker også Benitez bedre enn Liverpool FC, men bare såvidt.

Rafa over Liverpool anyday. =)

Barca_united

Barca_united
23.12.10 13:28

Her er det mange alternativer.

1: Se på skjermen din, oppe i høyre hjørne. Der har du en knapp som heter "Logg ut". Trykk på den.

2: Kast pc-en din ut vinduet. Ikke se etter den.

3: Vis litt sympati for oss andre, og la være å skrive mer på dette forumet.

4: Hold deg til andre forum.

5: Legg et minimum med innsats i ditt neste innlegg, og prøv å hold deg på 100 innlegg/tråd.

Jokerdyret

Jokerdyret
23.12.10 13:31
StevieY-: Hvis du har problemer med oppførelsen og modereringen på www.liverpool.no foreslår jeg at du tar det opp der.

Jeg har ingen problemer, jeg er ikke engang medlem i LFCSCSB, men ta og les klubbens eget forum og spesielt emnene Benitez og Forumets kvalitet og dersom du enda ikke ser at brukes sensur og modering av den delen av Liverpool supporterne som er kritiske tildels Benitez så er du enten blind eller du nekter å innse fakta.

Forumet hos LFCSCSB er det største dikatatur og sensur forumet av alle fotballforum!

StevieY-

StevieY-
23.12.10 13:34
Jokerdyret: Jeg har ingen problemer, jeg er ikke engang medlem i LFCSCSB, men ta og les klubbens eget forum og spesielt emnene Benitez og Forumets kvalitet

Nei takk.

Barca_united

Barca_united
23.12.10 13:34
Jokerdyret: Forumet hos LFCSCSB er det største dikatatur og sensur forumet av alle fotballforum!  

Dette gir selvfølgelig alle på VGD en god faen i. Hva forsøker du å oppnå? Som han du siterer forsøker å si: Ta det opp på det forumet det gjelder.

FowlerGod2

FowlerGod2
23.12.10 13:37
Jokerdyret: Forumet hos LFCSCSB er det største dikatatur og sensur forumet av alle fotballforum!

Det er i så fall et problem for de som ferdes på nevnte forum. Husj!

espensvendsen

espensvendsen
23.12.10 13:37

Hehehe, morroklump denne Jokeren her.

Jokerdyret

Jokerdyret
23.12.10 14:04
Barca_united: Dette gir selvfølgelig alle på VGD en god faen i. Hva forsøker du å oppnå?

Ingenting, synes bare det er et interessant fenomen blant norske Liverpool supportere at så mange er så forgudet og forblindet av manageren at de setter han forna laget.

Poenget er denne persondyrkelsen som er helt utrolig.

minuspol

minuspol
23.12.10 14:06

Slapp av, jeg skal snart logge meg av som Jokerdyret og bli meg selv igjen...

Hatleking

Hatleking
23.12.10 14:07

Ekte supportere set ikkje ein eks-manager over favorittklubben sin. Slik er det berre. Det er kanskje fleire medgangssupportere som fell frå no.

malhen

malhen
23.12.10 14:42
Jokerdyret: Ingenting, synes bare det er et interessant fenomen blant norske Liverpool supportere at så mange er så forgudet og forblindet av manageren at de setter han forna laget. Poenget er denne persondyrkelsen som er helt utrolig.

Det er da ingen som setter enkeltpersoner foran klubben. Det er bare din tolkning av det som er skrevet. Du tolker det slik fordi man ønsker RH sparket, RH blir sparket ved dårligere resultater. For å si det sånn så er sesongen allerede ødelagt. Om den ødelegges litt til med det resultat at RH får sparken og det på litt sikt ganger Liverpool så ser jeg ikke det helt kontroversielle over det. Ei ser jeg at man dermed setter Rafa foran Liverpool, sanrere tvert imot slik situasjonen faktisk er i Liverpool om dagen.

Om du har et problem med forumet på Liverpool.no så ta det for all del opp der i stedet for å ta det opp her. Dette er total skivebom.

akaRa

akaRa
23.12.10 15:19

Denne tråden har selvsagt ikke noe å gjøre på forumet, da den omhandler et annet forum. Har du problemer med modereringen på liverpool.no så foreslår jeg at du kontakter Flatin og co.

akaRa

akaRa
23.12.10 15:23
Jokerdyret: jeg er ikke engang medlem i LFCSCSB,

Næææ?

Toddamannen

Toddamannen
23.12.10 15:40
Jokerdyret: Ingenting, synes bare det er et interessant fenomen blant norske Liverpool supportere at så mange er så forgudet og forblindet av manageren at de setter han forna laget.

Dette er ikke bare i Norge for å si det sånn. Finnes nok av disse i England også, og jeg syns man har god grunn til å savne Rafa. Problemet er bare at mange drar den litt for langt.

Shelvey

Shelvey
23.12.10 15:42

Håper Hodgson får sparken straks.

Fifa_Gamer

Fifa_Gamer
23.12.10 15:44

Savner Rafa håper han kommer tilbake. han skjønner i vært fall hvor spillerne spiller.

FowlerGod2

FowlerGod2
23.12.10 15:45
Fifa_Gamer: Savner Rafa håper han kommer tilbake. han skjønner i vært fall hvor spillerne spiller.

Det var derfor vi tidvis hadde Kuyt og Aurelio på kantene under Rafa?

Myril

Myril
23.12.10 15:47

BRING RAFA TO POOL (BRAP)

FowlerGod2

FowlerGod2
23.12.10 15:48
Myril: BRING RAFA TO POOL (BRAP)

Fail.

Jokerdyret

Jokerdyret
23.12.10 16:58
malhen: Om du har et problem med forumet på Liverpool.no så ta det for all del opp der i stedet for å ta det opp her. Dette er total skivebom.

Har prøvd å skaffe meg konto, men det kreves medlemskap i supporterklubben for det helt på trynet! Hos andre lag som Chelsea og United kan alle bli få konto gratis.

Du er vistnok en sånn ukritisk Benitezelsker? Synes det skinte igjennom innlegget ditt.

Av det jeg har lest på Liverpool forumet, så ser det ut som det kun er BreadAndButter og Heigway som har greie på fotball og fakta, de fleste av dere andre fremstår som ukritiske, emmosjonelle og hysteriske benitez fanatikere!

Skal Liverpool godta at de ikke lenger er et lag som ikke vil vinne ligaen i uoverskuelig framtid?

Hvis "nei!", hva skal Liverpool gjøre for å ta tilbake ligamesterskapet?

Det er disse tingene Liverpool bør tenke på, og de bør også være klar over at de aldri vil vinne ligaen med benitez ved roret! Helt utrolig at dere rafafantikere ikke har skjønt det ennå!

malhen

malhen
23.12.10 17:16
Jokerdyret: Har prøvd å skaffe meg konto, men det kreves medlemskap i supporterklubben for det helt på trynet! Hos andre lag som Chelsea og United kan alle bli få konto gratis. Du er vistnok en sånn ukritisk Benitezelsker? Synes det skinte igjennom innlegget ditt. Av det jeg har lest på Liverpool forumet, så ser det ut som det kun er BreadAndButter og Heigway som har greie på fotball og fakta, de fleste av dere andre fremstår som ukritiske, emmosjonelle og hysteriske benitez fanatikere! Skal Liverpool godta at de ikke lenger er et lag som ikke vil vinne ligaen i uoverskuelig framtid? Hvis "nei!", hva skal Liverpool gjøre for å ta tilbake ligamesterskapet? Det er disse tingene Liverpool bør tenke på, og de bør også være klar over at de aldri vil vinne ligaen med benitez ved roret! Helt utrolig at dere rafafantikere ikke har skjønt det ennå!  

Det er fortsatt ingen umulighet å ta kontakt med redaksjonen på liverpool.no så det er absolutt ingen unnskyldning. Og nei jeg er vitterlig ingen Rafa-elsker som du feilaktig har konkudert med. Jeg støttet Rafa som Liverpools manager og jeg støttet RH inntil den siste tiden. Du konkluderer voldsomt på andres vegne, selv om du synes det skinner igjennom. Ellers så ser jeg at du begynner med å kalle opp meg som både hysterisk og fanatiker uten noen grunnlag overhodet.

Nei Liverpool skal da absolutt ikke godta at vi ikke er et lag å regne med i toppen av PL. Vi har tatt første steg med å kaste G&H på ræva ut av klubben. Det neste nå blir å få på plass en manager som klarer å vinne på bortebane og som kan ta oss oppover tabellen. Tabellsituasjonen idag er selvfølgelig ikke holdbar overhodet og jeg synes RH ikke har vist noe som helst som viser at han er den som kan ta oss oppover og tilbake i toppen av PL. Det neste er at det må satses på gode spillere, men det må også kjøpes smart. Det må også være en form for plan over hvilken fotball Liverpool skal spille som strekker seg fra ungdomsavdelingen og opp på førstelaget. En spiller på 18 år skal kunne komme inn å kjenne til hvordan Liverpool spiller. Dette ble det tatt tak i under Rafa og jeg håper denne filosofien fortsetter også under RH/ny manager. Det siste jeg vil nevne og kanskje det viktigste er at vi klarer å få på plass en stadion innen rimelig tid. Det tror jeg er den viktigste faktoren pdd. En ny stadion vil hjelpe oss å løse punkt nummer to, altså spillerkjøp.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være så vanskelig å betale litt over en hundrelapp for å bli medlem i supporterklubben hvis du er Liverpool-supporter. Da får du tilgang til det forumet du så sårt vil delta på samtidig som du får medlemsblader og andre rabatter på drakter osv.

namanjav

namanjav
23.12.10 17:39
Barca_united: Dette gir selvfølgelig alle på VGD en god faen i. Hva forsøker du å oppnå? Som han du siterer forsøker å si: Ta det opp på det forumet det gjelder.

God jul. Flott med en snill United-kollega her. En ære å ha deg her!

*i dag så hyller jeg alle jeg har sansen for*

(Innlegget ble redigert 23.12.10 17:42)

Barca_united

Barca_united
23.12.10 17:43
namanjav: God jul. Flott med en snill United-kollega her. En ære å ha deg her! *i dag så hyller jeg alle jeg har sansen for*

Regner med at begge linjene er sarkastiske. Jeg har lyst på Cola.

Hernandez123

Hernandez123
23.12.10 18:16

sketyc

Myril

Myril
23.12.10 21:59
FowlerGod2: Fail.

Lol, jeg ser den. Wtf...

FowlerGod2

FowlerGod2
23.12.10 22:39
Jokerdyret: Har prøvd å skaffe meg konto, men det kreves medlemskap i supporterklubben for det helt på trynet! Hos andre lag som Chelsea og United kan alle bli få konto gratis. Du er vistnok en sånn ukritisk Benitezelsker? Synes det skinte igjennom innlegget ditt. Av det jeg har lest på Liverpool forumet, så ser det ut som det kun er BreadAndButter og Heigway som har greie på fotball og fakta, de fleste av dere andre fremstår som ukritiske, emmosjonelle og hysteriske benitez fanatikere! Skal Liverpool godta at de ikke lenger er et lag som ikke vil vinne ligaen i uoverskuelig framtid? Hvis "nei!", hva skal Liverpool gjøre for å ta tilbake ligamesterskapet? Det er disse tingene Liverpool bør tenke på, og de bør også være klar over at de aldri vil vinne ligaen med benitez ved roret! Helt utrolig at dere rafafantikere ikke har skjønt det ennå!

Hei. Er du komplett idiot, eller er du et troll? Bare sånn at vi får oppklart det.

Det var en eller annen rutinert Man Utd-herremann (lurer på om det var toft eller spoff) som lekte med tanken om å lage tullebruker i VGD-awards tråden, og jeg tror jeg har funnet ham.

God jul din gnom.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg