Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvilket lag er norges svar på Man Utd?

NYTT TEMA
BigSami

BigSami
01.01.11 22:56

En ting jeg tenker ganske ofte på. Eller det gjør jeg vel strengt talt ikke. Men jeg har ved enkelte anledninger tenkt litt på hvem som er f.eks. norges Man Utd, Chelsea eller Liverpool. For den saks skyld også spanias Fulham eller tysklands Løv-Ham. 

Så da det kom frem at Vålerenga liksom skal være norges Barcelona, tenkte jeg at de kunne være morsomt å høre hva dere mener er det ene landets svar på det andre landets lag. For øvrig støtter jeg påstanden om at VIF er norges Barca. 

Personlig synes jeg Rosenborg er norges Man Utd - Grunnet dominansen og kontinuiteten de siste tiårene. 

Mens Brann tildels kan være både Newcastle og Liverpool. Kjent god fankultur, men samtidig svingende prestasjoner. Store klubber, der det sitter folk på toppen som titt og ofte stikker kjepper i hjulene på egen klubb. Da tenker jeg selvfølgelig på Mike Ashley, RBH, og Hicks og Gilette. 

Molde kan fort bli norges Chelsea eller City. Penger altsåå. 

Defour

Defour
03.01.11 01:44

hahahhahahha.,

MUFCFTW

MUFCFTW
03.01.11 03:14

Bodø/Glimt -> Leeds

ulfarne

ulfarne
03.01.11 08:44

Stabæk er Norges svar på Arsenal :p