Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

En Chelsea-supporters reise

NYTT TEMA
GatlingGun
GatlingGunInnlegg: 44555
27.12.11 10:15

Her kommer jeg til å legge ut et utkast til boken jeg skal utgi i 2013/2014. Første del legges ut ikveld.

Gjør dere klar for historien fra helvete.

Del 1 kommer til å handle om mai 2008 og Moskva.

(Innlegget ble redigert 27.12.11 17:33)

Fergietime
FergietimeInnlegg: 2132
27.12.11 11:34
GatlingGun: Del 1 kommer til å handle om mai 2008 og Moskva.

Mye tårer?

avjX
avjXInnlegg: 184
27.12.11 11:36
GatlingGun: Del 1 kommer til å handle om mai 2008 og Moskva.

Jeg tar gjerne mot en invitasjon fra deg og forteller den motsatte historien fra Moskva.

For en by, for et politi, for en fotballkamp.. Du må la meg skrive et avsnitt ;-)

GatlingGun
27.12.11 11:58
avjX: For en by, for et politi, for en fotballkamp.. Du må la meg skrive et avsnitt ;-)

Meget mulig. Var du en av de som byttet drakt med "russercaps" aka militærhatt etter kampen?

antonsen_86
antonsen_86Innlegg: 10485
27.12.11 12:00
GatlingGun: Her kommer jeg til å legge ut et utkast til boken jeg skal utgi i 2013/2014.

Guri som jeg gleder meg.

avjX
avjXInnlegg: 184
27.12.11 12:04
GatlingGun: Meget mulig. Var du en av de som byttet drakt med "russercaps" aka militærhatt etter kampen?

Jeg går ikke på fotballkamp med drakt. Men jeg skålte med politiet etter kamp og de hadde ikke noe problem med å drikke litt.

andwez
andwezInnlegg: 10832
27.12.11 12:10

Vi skal helt tilbake til Mai 2008, ja. Dette blir nok en historisk reise gjennom opp- og nedturer. 

_k9b_
_k9b_Innlegg: 15152
27.12.11 12:14
GatlingGun: Her kommer jeg til å legge ut et utkast til boken jeg skal utgi i 2013/2014. Første del legges ut ikveld.

Hørtes ut som et hett julegavetips om et par år.

GatlingGun
27.12.11 15:06
andwez: Vi skal helt tilbake til Mai 2008, ja.

Det er bare del 1 av boken. Forløpet skal handle om Chelsea, meg og alle andre fra 97 til nå.

GatlingGun
27.12.11 15:06

Setter også pris på kritikk, så lenge den er konstruktiv.

Kalifen
KalifenInnlegg: 5905
27.12.11 16:39

dette er ikke boksida vis du trodde det

bartB
bartBInnlegg: 2040
27.12.11 16:46

Hæ?

GatlingGun
27.12.11 17:06

MOD kan gjerne flytte den til Garderoben, om så er ønskelig.

Første to avsnitt av del 1:

Det er litt småkjølig og det er tidlig på kvelden når min gode kamerat Espen og meg selv går ut av flyet og inn i den allerede stappfulle bussen som skal ta oss videre for å hente det lille av bagasje vi har med oss. En liten trillekoffert for ham, og en stor og halvfull bag for meg i tilfelle vi skulle finne på å kjøpe med oss diverse ting og tang. Vi går gjennom en lang og steril tunnel sammen med andre likesinnede og sammen med fienden over alle fiender. Tunnelen minner meg om et forlatt mentalsykehus, om jeg ser bort ifra lyden av 30 trillekofferter og det vanlige maset og fjaset fra de stereotpe flypassasjerene.

Passkontrollen pleier å gå rimelig kjapt, men denne gangen er det ikke bare passene våre som skal sjekkes. Vi er på flyplassen Sheremetyevo i Moskva og må som kjent frem med innreisevisumene våre for å få slippe inn i landet. Fem dager. Visum i fem dager og vi skal reise imorgen kveld. Det får holde med fem dager, bare sånn i tilfelle. Klokken er 17, vi må være fremme i god tid før klokken 2230 lokal tid. Fem og en halv time bør være rimelig lang nok tid til å komme seg frem og finne setene. Kanskje til og med få seg noe sårt tiltrengt føde før det hele endelig blåses igang. 

Inzaghino
InzaghinoInnlegg: 2960
28.12.11 19:05
GatlingGun: Det er litt småkjølig og det er tidlig på kvelden når min gode kamerat Espen og meg selv går ut av flyet og inn i den allerede stappfulle bussen som skal ta oss videre for å hente det lille av bagasje vi har med oss.

Dette er stor litteratur.

taknina
takninaInnlegg: 37129
28.12.11 19:12
GatlingGun: Det er litt småkjølig og det er tidlig på kvelden når min gode kamerat Espen og meg selv går ut av flyet og inn i den allerede stappfulle bussen som skal ta oss videre for å hente det lille av bagasje vi har med oss. En liten trillekoffert for ham, og en stor og halvfull bag for meg i tilfelle vi skulle finne på å kjøpe med oss diverse ting og tang. Vi går gjennom en lang og steril tunnel sammen med andre likesinnede og sammen med fienden over alle fiender. Tunnelen minner meg om et forlatt mentalsykehus, om jeg ser bort ifra lyden av 30 trillekofferter og det vanlige maset og fjaset fra de stereotpe flypassasjerene.

Eg synest igrunn mest synd i Jon Michelet og Dag Solstad . Hva skal de leve av i femtiden når du utkonkurerer dem på fotballbøker.

GatlingGun
28.12.11 20:02
taknina: Eg synest igrunn mest synd i Jon Michelet og Dag Solstad . Hva skal de leve av i femtiden når du utkonkurerer dem på fotballbøker.

Dette er bare et utkast. La oss si det er stikkord for en mye bedre versjon. Jeg leker en del med setningene, og ser jo at de to avsnittene ikke er verdens beste.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg