Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Rio Ferdinand er en smart mann

NYTT TEMA
GatlingGun
GatlingGunInnlegg: 45530
23.03.12 11:25

Han er overrasket over at det faktisk er Manchester City-supportere i Manchester.

Merkelig!

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/rio-ferdinand-anklager-citytilhengere-for-aa-vaere-medgangssupportere-3740337.html

(Innlegget ble redigert 23.03.12 12:52)

morbidsaint
morbidsaintInnlegg: 32199
23.03.12 11:27

Rio treffer blink igjen. 

minestr0ne
minestr0neInnlegg: 1097
23.03.12 11:29

Det Ferdinand egentlig sier er "– Når jeg går rundt i byen ser jeg flere lyseblå drakter enn noen gang de siste ti årene. Suksess får av og til folk til å krype ut fra hiene sine, sier Ferdinand til BBC."

som strengt talt ikke er shocking utalelser. store overskrifter av små utalelser. det blir som regel vekst i supporter massene når klubber er i fremgang. En ikke-sak, media lager slike saker mot city som tidligere kom mot chelsea, du husker vel hvordan det var for et par år siden.

Sr_Flamingo
Sr_FlamingoInnlegg: 13287
23.03.12 11:29
GatlingGun: Han er overrasket over at det faktisk er Manchester City-supportere i Manchester.

Nei, han er overrasket over at det plutselig er så mye City-supportere i byen. Les linken du selv legger ut din jævla løk.

Knaxern
KnaxernInnlegg: 39436
23.03.12 11:30

Stein i glasshus, osv.

Lezah
LezahInnlegg: 61830
23.03.12 11:31
minestr0ne: "– Når jeg går rundt i byen ser jeg flere lyseblå drakter enn noen gang de siste ti årene. Suksess får av og til folk til å krype ut fra hiene sine, sier Ferdinand til BBC."
som strengt talt ikke er shocking utalelser

Bingo. Det er ikke noe sensasjonelt i det han sier, det er jo kun fakta som gjelder de fleste lag som oppnår/får suksess. VGD gjenspeiler jo det på mange vis. Journalisme av klasse, dette.

Lezah
23.03.12 11:31
Knaxern: Stein i glasshus, osv.

Giddet å lese eller bare hiver du deg siklende på?

Knaxern
23.03.12 11:34
Lezah: Giddet å lese eller bare hiver du deg siklende på?

Han sier jo at suksess får folk til å krype ut av hiene sine.

Som du sier, ikke noe shocking uttalelser, men noe som er helt vanlig. Men det var vel også slikt med Man Utd en tid også.

1_min_of_silence
1_min_of_silenceInnlegg: 8094
23.03.12 11:34
minestr0ne: Det Ferdinand egentlig sier er "– Når jeg går rundt i byen ser jeg flere lyseblå drakter enn noen gang de siste ti årene. Suksess får av og til folk til å krype ut fra hiene sine, sier Ferdinand til BBC."

Skjønner ikke helt hva dette har med medgangssupportere å gjøre.

Om de kommer krypende ut av hiene sine og tar på seg drakta, eller om de fortsatt sitter inne i hiet med draktene sine, så er de vel for pokker fortsatt supportere?

Eller er det slik at en må sprade rundt i gatene ikledd drakter for å bli regnet som supporter?

Lezah
23.03.12 11:36
Knaxern: Han sier jo at suksess får folk til å krype ut av hiene sine.
Som du sier, ikke noe shocking uttalelser, men noe som er helt vanlig. Men det var vel også slikt med Man Utd en tid også.

Ja? Han kaller ingen medgangssupportere, og har vel heller ikke påstått at det ikke gjaldt United (som uansett så og s alltid har hatt fullt stadion uavhengig resultater, men det er en annen historie)? Han siteres litt på noe han nevner i et intervju. Det han sier er en universiell sannhet. Det er ikke stein i glasshus, imo.

Lezah
23.03.12 11:37
1_min_of_silence: Skjønner ikke helt hva dette har med medgangssupportere å gjøre.

Ingen gjør det, verken vi eller trolig Rio. Spør idioten som har mekket sammen artikkelen.

Woger
WogerInnlegg: 29120
23.03.12 11:38
1_min_of_silence: Skjønner ikke helt hva dette har med medgangssupportere å gjøre

Ikke jeg heller, det er vel mere prinsippløs gloryhunting.

Woger
WogerInnlegg: 29120
23.03.12 11:39
GatlingGun: Han er overrasket over at det faktisk er Manchester City-supportere i Manchester. Merkelig!

Samme reaksjon jeg fikk her på VGD når du dukka opp etter Romans ankomst!

Knaxern
23.03.12 11:40
Lezah: Ja? Han kaller ingen medgangssupportere, og har vel heller ikke påstått at det ikke gjaldt United (som uansett så og s alltid har hatt fullt stadion uavhengig resultater, men det er en annen historie)? Han siteres litt på noe han nevner i et intervju. Det han sier er en universiell sannhet. Det er ikke stein i glasshus, imo.

Ja, selvsagt hvis han mener det generelt. Da er det ikke noe stein i glasshus, men jeg tenkte at han kun siktet til Man City-supportere.

Men uansett en ikke-sak, her er det kun media som er ute etter å skape noe.

Dorian10
Dorian10Innlegg: 13677
23.03.12 11:57
Knaxern: her er det kun media som er ute etter å skape noe.

Helt riktig. Overskriften er misvisende til de grader.

GatlingGun
23.03.12 12:14
Sr_Flamingo: Nei, han er overrasket over at det plutselig er så mye City-supportere i byen. Les linken du selv legger ut din jævla løk.

Man skal ikke ta siteringen til søppelaviser så seriøst :-)

GatlingGun
23.03.12 12:15
Woger: Samme reaksjon jeg fikk her på VGD når du dukka opp etter Romans ankomst!

Fordi Stamford Bridge ligger i VGD?

-Pat
-PatInnlegg: 2590
23.03.12 12:43

Slapp av. Når Fergie gir seg, tar det nok ikke lang tid før United-fansen kryper tilbake i sine hi.

stråmyhr1908
stråmyhr1908Innlegg: 365
27.03.12 02:03

Ro ne ballåra man

PatEvra
PatEvraInnlegg: 4558
14.12.12 02:31

Rio skal visst slutte med Twitter, smart fyr.

kvikhaldenfk
kvikhaldenfkInnlegg: 2827
19.12.12 23:15

De med blå drakter er supportere, de med blå øyne er medgangssupportere. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester