Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hjelp til forbetring i fotball.

NYTT TEMA
VebjornT
VebjornTInnlegg: 78
01.04.13 19:08

Etter vi runda 2012 tok eg eit oppgjer med meg sjølv. Eg sat meg sjølv eit mål om å bli ein bedre fotballspelar. I Januar og februar gjekk det veldig bra. Eg utviklet med bra, men i mars føler eg utviklinga har stangert. Eg stresser kvar gong eg får ballen, overblikket mitt har blitt verre. Så viss dokke kunne ha hjelpe meg. Korleis få eg bort stresset når eg mottar ball? Takker for svar.

(Innlegget ble redigert 01.04.13 19:09)

psvboys
psvboysInnlegg: 3173
02.04.13 21:48
VebjornT: Korleis få eg bort stresset når eg mottar ball?

Regner med at du spiller organisert fotball,og at du da har en trener? Hva med å ta en prat med h*n om saken. 

At man blir stresset når man mottar ballen handler ofte om at man ikke vet hva man skal gjøre når man mottar den.Man begynner å lete etter alternativer,og vips så er man overrumplet av et par motspillere,og når dette skjer ofte blir man automatisk stresset når man får ballen. Prøv å tenk på hva du skal gjøre i neste trekk før du mottar ballen,og gjør ting enkelt.Man behøver ikke tro man skal være Messi vær gang man får  ballen.

Et annet problem er at mange som driver feks teknisk trening ofte skal gjøre ting i altfor høyt tempo. Så senk skuldrene å ta deg tid til å gjøre ting riktig i stedet for å stresse og gjøre ting feil. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester