Synes man burde droppe Coutinho. Det er greit nok å betale kokos sum for en svært lovende spiller, hvor vi gjerne kan få tilbake halvparten om noen år minst, men å betale enda en klin kokos sum for en spiller i 25 års alderen ser jeg ikke poenget i.
Coutinho er god men han er ikke så unik at han forsvarer den summen det snakkes om for han. Hadde jeg vært Liverpool så hadde jeg godtatt det insane budet det snakkes om. Aldri i verden at de vil få så mye senere eller tjene det inn på noen andre måter.
Da kan det heller være smartere å hente Seri, spare resten av pengene til neste år, kanskje det dukker noen spillere opp i VM som kan være fristende. Om ikke så har man i det minste veldig god tid på å scoute etter en spiller som kan spille på Iniesta sin plass. Man kaster heller alle pengene ut av vinduet om ting ikke skulle fungere.
Da innbærer det at Iniesta blir i klubben, han får spille ny og ne fortsatt. Så får man se om han ikke legger opp etter sesongen eller drar et annet sted.
Jeg mener fortsatt at Messi kan spille på Iniesta sin plass når han er ferdig enn så lenge man har 2 vinger som jobber like bra hjemover som fremover. Dembele er decent bakover hvert fall.
Det burde hvert fall være lettere neste år å finne enten en venstre eller høyre ving fremfor en som kan spille den viktige rollen til Iniesta. Jeg tror ikke Messi hadde fått noe færre mål/assist av å spille der akkurat. Han spiller jo så å si der fra før