For å se La Liga, Premier League og Champions League må man i Norge ut med nesten 12 000 kr i året for hhv cmore, TV2 sport og Viasat sport, noe som kan påføre studentøkonomien min katastrofale konsekvenser.
Ser imidlertid nå at Sky Sports i UK har rettighetene til både Premier League, La Liga og CL. Av det jeg har sett av YT klipp, har de også en meget god ramme rundt kampene ift studio, kommentatorer, analyser osv.
Er det noen som har erfaring med sky abmn. i Norge? Ser at det koster 35 pund i mnd for Familiepakke + Sport på internett. Noen som har peiling på dette med IP adresser osv?
Et kjapt google søk ga noen "how-to" treff som f eks denne
(Innlegget ble redigert 30.09.14 12:53)

-XeeMan-: Sky Sports er ikke "lovlig lansert" i Norge, og det er derfor ikke mulig å se Sky Sports selv gjennom deres abb. pakke på nettet.
Takk for svar! Er klar over regionsblokkering, men det er en haug med 3. parts programmer som visstnok kan "bypasse" denne vha VPN. Selv har jeg ingen erfaring med dette, og lurer på hvor troverdige slike programmer er, og hvordan kvaliteten på streamene er.
Kan ikke forestille meg at ikke det er andre enn meg som er interessert i et større utvalg av fotballkamper, uten å måtte ha 3-4 onlinetjenester som Sumo, Viaplay, cmore osv.
(Innlegget ble redigert 30.09.14 13:09)

Foreløpig kjører jeg på med følgende:
169,- mnd for TV Sumo Gull (studenttilbud)
99,- mnd for Csports (Kun La Liga)
199,- mnd for Viaplay de månedene det er CL.
Er student selv.
(Innlegget ble redigert 30.09.14 13:46)

Hvordan er kvaliteten på Csports på nett, ift cmore på TV? Ser kun La Liga, men betaler nå 349 kr i mnd for Cmore total. Kan være et alternativ å bytte til 199 kr Csports dersom det ikke er kvalitetstap når jeg kobler Mac til TVen.
Hvordan fikk du forresten kun La Liga for 149?
(Innlegget ble redigert 30.09.14 13:50)

Er vell fortsatt slik at det ikke er lov å vise lørdagskamper Kl 16.00 (3PM) direkte på TV i England. Så hvis "tippekampen" er hellig for deg(?) så er jo det litt kjipt.
(Innlegget ble redigert 30.09.14 18:05)

Unnskyldningen: Jeg har fortsatt ikke helt forstått hvorfor det ikke er blitt gjort en større sak av dette.
En gigantisk inngrepen
Har vell vært sånn i ca 50 år , så tipper de fleste engelskmenn har akseptert det nå.. hehe.
(Innlegget ble redigert 30.09.14 19:31)

Unnskyldningen: Vi har gått fra tilnærmet fritt valg av kamper kl 16, til en forhåndsbestemt kamp.
Jepp...vi var i Paradis i en liten periode helt til hun pubdama i England ødela alt. Men vi har fortsatt et bedre tilbud enn skysports KL 16.00 på lørdager (som var poenget med mitt første innlegg i denne tråden).
(Innlegget ble redigert 01.10.14 02:46)