Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Antoine Griezmann, det sjette bud

NYTT TEMA
GMartino
GMartinoInnlegg: 2121
03.05.16 23:02

Hva huskes den for om ti år?

Stimulerer oss akkurat like bredt som en bad grillaften!

FabrizioMiccoli
FabrizioMiccoliInnlegg: 11094
03.05.16 23:52

For 2 år siden vil jeg tro de var redde for tapet av Diego Costa. Men de fikk Griezmann.

-Jolla
-JollaInnlegg: 15817
03.05.16 23:58
FabrizioMiccoli: For 2 år siden vil jeg tro de var redde for tapet av Diego Costa. Men de fikk Griezmann.

Og til neste sesong så har vi kanskje begge to i tospann!

Neida, det skjer nok ikke. Men et reelt håp om at DC kommer inn hvis Manchester United byr €90 mill for Griezmann.

Jonaz
JonazInnlegg: 11944
07.05.16 01:24
-Jolla: Men et reelt håp om at DC kommer inn hvis Manchester United byr €90 mill for Griezmann.

Han har jo tapt seg en god del denne sesongen. Blitt litt for mye Ibiza. Men man skal kjenne markedet rimelig godt for å finne noe bedre antar jeg.

-Jolla
-JollaInnlegg: 15817
07.05.16 01:53
Jonaz: Han har jo tapt seg en god del denne sesongen. Blitt litt for mye Ibiza. Men man skal kjenne markedet rimelig godt for å finne noe bedre antar jeg.

Han hadde en ganske grei høst mens lagkameratene så ut til å være hakket før de fant frem refleksvestene og gikk rett ut i streik. Etter dette så har det jo vært endel skader og litt surmuling ettersom han ikke har fått lov til å gå til Atleti.

Dette ordner seg når han kommer hjem til Pappa Cholo i Madrid.

GMartino
GMartinoInnlegg: 2121
19.06.17 21:37

Et slukøret los rojiblancos med (for dem) beste stamme - en sesong heelt i tåka! Dems ymse overblikk og ymse formeninger falt vel som en ok smakfull fisk i folks legeme. For alle absolutt alle har - utenom vidtrekkende korte perioder - smilt et godt smil av Atletico. Finn en bedre retning enn franskmannen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester